Har svart Evangelion jegVermilion Oriol skrev:Så hva skjer nå da?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Har svart Evangelion jegVermilion Oriol skrev:Så hva skjer nå da?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
jeditrond skrev:Har svart Evangelion jegVermilion Oriol skrev:Så hva skjer nå da?Jeg legger ikke ut noe fra pm'en her uten Evangelions tillatelse. Men det var "falsk alarm"
Hide post links |
Det høres da forferdelig dramatisk ut med potensiell lover og lukke døren på henneVermilion Oriol skrev:jeditrond skrev:Har svart Evangelion jegVermilion Oriol skrev:Så hva skjer nå da?Jeg legger ikke ut noe fra pm'en her uten Evangelions tillatelse. Men det var "falsk alarm"
Falsk alarm? Så her har du en potensiell lover og du lukker døren på henne?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Man er meget forsiktig av seg, det er også informasjon jeg ikke deler med para'n som gjør at jeg kan bedømme om det er rette person som tok kontakt.Svartepus skrev:Bortsett fra at denne evangelion muligens er et troll med utovertiss?
Vær forsiktig, jeditrondsen! You never know!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hahaha, jeg er definitivt ikke et troll. Om jeg treffer min baby daddy en dag er jeg mer i tvil om.Vermilion Oriol skrev:Det kan til og med være en neffis, eller verre...enn hjördis, men du vet aldri ja.
Evangelion: om du ikke er et troll, stay strong. En dag kommer du nok til å treffe din baby daddy du også! Bare hold ut!
Hide post links |
Tusen takk. Kjekt å være på forumet.Vermilion Oriol skrev:Dette var jo bare trist.
Evangelion, jeg heier på deg!
Hide post links |
Prøv og meditér litt før du setter deg ned med kortene dine, så kan du bli overrasket over hva du vil få oppEvangelion skrev:Jeditrond står fast ved at hans utkårede har en forbindelse/bor enten i Larvik eller Tønsberg og driver med husrens. De to kriteriene stemte ikke på meg. Mange andre ting som han har nevnt i denne tråden stemmer på meg.
Jeg håper han treffer henne en dag. Tenk om han ender opp på gamlehjem, alene, bare fordi han fikk feil informasjon. Bare sier.
Jeg ønsket han lykke til og kom med en anbefaling.
Håper jeg og treffer den rette en dag. Jeg får dessverre ikke noen beskjeder om hvem, hvor og når.
Hide post links |
Ikke for å kapre tråden til jeditrond her, men du kan jo alltids lage din egen tråd ( i si hei hvis du vil-delen av forumet) hvor du selv jakter på din utkårede. Vi burde jo absolutt ha en tråd som kan fungere som en sånn "dating tjeneste for alternative folk"Evangelion skrev:Hahaha, jeg er definitivt ikke et troll. Om jeg treffer min baby daddy en dag er jeg mer i tvil om.Vermilion Oriol skrev:Det kan til og med være en neffis, eller verre...enn hjördis, men du vet aldri ja.
Evangelion: om du ikke er et troll, stay strong. En dag kommer du nok til å treffe din baby daddy du også! Bare hold ut!
Evangelion skrev:Tusen takk. Kjekt å være på forumet.Vermilion Oriol skrev:Dette var jo bare trist.
Evangelion, jeg heier på deg!
Hide post links |