Her er historiene mine:
1) Dette var en dag for 3 år siden da jeg var rundt 11 år da jeg våknet kl 05:00 på en lørdag det var noe som våknet meg og idet så jeg på klokka på mobilen at den var 05:00 Etter det så jeg meg rundt plutselig så stod det en person med en drakt i døra. Jeg så alltså at det var et gjenferd for den sto alltså i døra og så på meg. Da skvatt jeg noe helt sykt og gjemte meg under dynen, etter det tok jeg sjansen for og se og heldigvis var den borte, Etter det løp jeg inn til foreldrene mine og så at jeg så et spøkelse på rommet mitt og jeg begynte trossalt og grine. Jeg er nå 15 år og har ikke sett et siden men jeg tror forsatt på disse mystiske tingene som har skjedd.
Jeg har bestemt meg for og undersøke faren min sitt hus mer og finne ut hva som har skjedd der, Mystisk at det ikke har skjedd noe siden det.
2) Har arvet genene av min faren sin familie når det gjelder å tro på gjenferd. Fordi faren min sin familie har fortalt meg at de har et boende i huset forsatt og at det var en mann som gikk opp trappen og pustet tungt og min tante fortalte at han var snill, noen ganger tok hun og strøk henne på kinnet og da fortalte hun at det ble kaldere og kaldere
Det var i sommerferien da vi reiste opp dit
Spurte tanten min om masse forskjellige når det gjaldt det, Storesøstern min skrev faktisk til meg på facebook kl 1-2 på natten at hun hørte noen gå opp trappen og pustet tungt.
3) Det var for 3 år siden da jeg var hos min far, tror det var i sommerferien men dagen etterpå vi våknet gikk faren min ned i kjellern og sa om det hadde vært noen her nede, Plutselig så gikk vi alle ned for og ta en titt og det var da jeg så store fotspor av føtter som var i blod den viste alltså vei inn til kjellern men innover i kjellern var det ikke noen flere spor. Begge dørene var låst og vi lurte på hvem som hadde klart og komme seg ned det er noe galt med dette huset trodde jeg. Det var ganske mystisk så vi tok bilder av det og vasket det vekk.
Dette her er bare egentlig helt utrolig hva som finnes i vår verden.
Det er fullstendig merkelig at jeg ikke har hatt noe paranormale ting for 2-3 år siden, Kan ikke se alltså gjenferd/spøkelse det er akkurat som at jeg har stengt det ute for meg selv.
Det var vel bestefaren min jeg så den på nr 1, han døde i 2008, og jeg så vel han, det var trossalt en mann jeg så.
Litt merkelig

Jeg vil gjerne få en måte på og få kontakt med de døde.