Ikke lest resten av tråden fordi jeg dauer av denne setningen.. Det er så santBearchild skrev: Man kan knapt slippe en fjert i sivilisasjonen uten at det blir registrert av "noe
Jada, dårlig humor på onsdags formiddagen
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Ikke lest resten av tråden fordi jeg dauer av denne setningen.. Det er så santBearchild skrev: Man kan knapt slippe en fjert i sivilisasjonen uten at det blir registrert av "noe
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hvor leste du dette? Kilde?camillah skrev:Nå leste jeg at det er en del personer ved Maldivene som sier de har sett et stort fly, fly over øyene deres, og det lignet på en jumbojet type med de samme fargene som flyet som er savnet.
Samt at de har funnet hjemme hos han ene piloten en simulator med flere forkjellige landingsbaner på vann i de områdene..
jeg håper og tror det er landet et sted og alle har det etter forholdene bra..
Hide post links |
her:Edguy1974 skrev:Hvor leste du dette? Kilde?camillah skrev:Nå leste jeg at det er en del personer ved Maldivene som sier de har sett et stort fly, fly over øyene deres, og det lignet på en jumbojet type med de samme fargene som flyet som er savnet.
Samt at de har funnet hjemme hos han ene piloten en simulator med flere forkjellige landingsbaner på vann i de områdene..
Hide post links |
Takk skal du ha.camillah skrev:her:Edguy1974 skrev:Hvor leste du dette? Kilde?camillah skrev:Nå leste jeg at det er en del personer ved Maldivene som sier de har sett et stort fly, fly over øyene deres, og det lignet på en jumbojet type med de samme fargene som flyet som er savnet.
http://www.dagbladet.no/2014/03/19/nyhe ... /32378685/
Hide post links |
Hide post links |
Godt poeng. Hva om flyet landet et sted uten at passasjerene ombord forsto at kursen var endret og noen jammet mobiltelefonene etter landing?camillah skrev:Men tenk hvis alle er i live, og de ikke har gått sammen om dette, men ene piloten faktisk har landet flyet et sted. Da er det ganske bra gjort at ingen av de andre, 238, på flyet har klart å gi ut noe form for kommunikasjon.... En må jo ha klart å skru på telf og ringe hjem før den evt ble konfiskert?
Hide post links |
Hide post links |
Fatter ikke at det aldri tar slutt med dette tullet på nettet. Nevner i samme slengen at Spybot Search & Destroy (http://www.safer-networking.org) er et meget bra (og gratis) program for fjerning av malware og spyware. Og jeg går ut ifra at de fleste har installert virusprogram for beskyttelse mot virus. Selv om jeg i min tid som pc-reparatør kom over flere kunder uten noen av disse installert.Bearchild skrev:.. og nå har det begynt å versere rykter om at flyet er funnet. I Bermuda- triangelet.
Selvsagt bare bløff og det advares også mot "virusbærende lenker" hos disse som legger ut bilder av det angivelig oppdagede flyet.
Hide post links |
Hide post links |
Bearchild skrev:.. og nå har det begynt å versere rykter om at flyet er funnet. I Bermuda- triangelet.
Selvsagt bare bløff og det advares også mot "virusbærende lenker" hos disse som legger ut bilder av det angivelig oppdagede flyet.
Hide post links |
Orker ikke lete fram linker akkurat nå, men de er da koblet inn for leeenge siden.. ihvertfall illuminati! Fant noe om dette på noen utenlandske (amerikanske) "varslingsnettsteder" for mange dager siden. Men siden jeg bare fulgte link etter link til nettsider jeg vanligvis ikke følger med på vet jeg ikke om jeg klarer å nøste meg tilbake.Vermilion Oriol skrev:Bearchild skrev:.. og nå har det begynt å versere rykter om at flyet er funnet. I Bermuda- triangelet.
Jeg venter på at noen skal koble Lost og illuminati inn i dette her.
Hide post links |
.. og så har visst CNN lansert "slukt av sort hull" teorien.Vermilion Oriol skrev:Bearchild skrev:.. og nå har det begynt å versere rykter om at flyet er funnet. I Bermuda- triangelet.
Jeg venter på at noen skal koble Lost og illuminati inn i dette her.
Hide post links |
Hide post links |
Ja her kan man sitte noen måneder å lese gitt.Bearchild skrev:Her er noen forslag til hva som har hendt, inkludert Illuminatis innblanding;
http://time.com/20351/missing-plane-fli ... -theories/
Mer her- og man må jo ikke glemme nummerologiens betydning!
http://illuminatiwatcher.com/malaysia-a ... -theories/
Hvis man googler missing plane illuminati får man opp sånn bortimot halvannen million treff. Bare å velge og vrake.
Hide post links |