Jeg skjønner standpunktet dittArven skrev:Jeg har ingen problemer med å svelge at dere er ment for hverandre og at dere har delt flere liv. Jeg er bekymret for at du stikker kjepper i din og deres lykke ved å skrive så åpent om dere og hennes plass, før hun er der. Og nermest bestemme hele forholdet ut i fra hva du mener å se.
Jeg vet ikke hvordan hun vil reagere men jeg hadde oppfattet det som et brudd på den fortroligheten som må ligge til grunn når to skal finne sammen.
Jeg ville tenkt at du burde ha delt alt dette med meg først også spurt meg om jeg syns det var greit at du gikk ut og fortalte historien vår til alle.
Hvorfor puchet hjelperen deg til å legge ut dette ?
Hjelperne pushet på meg for å gjøre meg mer komfortabel med å fortelle om paranormale opplevelser. Kjærlighet er populært/selger, så det brukes som tema for å fortelle om syner, beskjeder, "forutbestemthet" og andre paranormale evner virker det som
Hadde du kjent meg ute i den virkelige verden ville du mått hale denne informasjonen ut av meg samme hvor interessert/åpen for det paranormale du var.
Men kan du utbrodere litt det med bestemme forholdet slik jeg ser det? Sånn at jeg evt. kan få forklart bedre om det er slik at det virker som om jeg har lagt en komplett plan for det kommende forholdet