![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
Tror ikke jeg personlig snakker så mye om bevissthetsendring, men innser at jeg har vel hatt en ganske klar oppfatning av hva jeg tenker at det innebærer. Og jeg tenker vel enkelt og greit at det innebærer en form for endring i hvordan man tenker og oppfatter ting (for min del er det lettere å tenke i retning av økt bevissthet rundt noe, enn begrensning).
Jeg tenker i retning av en innseelse (staving!?
![dontknow :dontknow](./images/smilies/dontknow.gif)
Et eksempel; man innser at det alltid er en grunn til at mennesker gjør som de gjør. etter mye klabb og babb så integrerer man denne sannheten så godt at man ikke lenger dømmer mennesker for en enkeltgjerning og man opplever at man lettere kan akseptere ting andre gjør både mot deg selv og mot andre, fordi selv om man ikke vet hvorfor så vet man uansett med sikkerhet at det alltid ER en forklaring og en grunn til at mennesker gjør som de gjør. I mitt hode kan dette godt omtales som en slags bevissthetsendring, fordi når noe integreres på et slikt nivå forandrer det ens syn på alt.
Skulle skrive mer, men gubben skravler, babyen babler og jeg, jeg må rett og slett ha en kaffe. Dette tema blir en mildt sagt litt surrete i huet av
![:iiik :iiik](./images/smilies/iiiiik.gif)