Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mothman
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
- Mothman
Nå er det en stund siden jeg så filmen men greia der var vel at mothman bare varslet død, han forårsaket den ikke. Det med øynene husker jeg ikke så det aner jeg ikke hva de tenkte skulle være for.
Antall ord: 43
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- - Mothman
Det er noe med Mothmanfenomenet som skaper sterkt lys visstnok, såpass sterkt lys at noen får øyeskader. På linje med å stirre på en sveiseflamme. Det leges etterhvert, men tar tid og kan gi permanente skader på øyet.pisstern skrev:Og så tilbake til mothman. Hehe. Så the mothman prophecies i går og har jo hørt historier om mothman før.
Filmen var forsåvidt rotete og lite informerende, men det jeg ikke forsto var: er mothman et ondt vesen som bringer død, eller bare en som varsler om død?
Og hvorfor fikk noen av de som så ham øyeskader som ikke ville leges?
Les John Keels bok om Mothman, det var han som ga inspirasjon til filmen og filmen er hovedsakelig basert på Keels bok om Mothmanfenomenet som han kobler til ufo-observasjoner og merkelige men in black besøk i og rundt Point Pleasant.
Antall ord: 151
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
- Mothman
Propaganda betyr etter min mening å spre historier og synspunkter man ikke selv har undersøkt og som har som mål å manipulere andre for egen gevinst. Ja, medarbeiderne mine har vært mennesker. Nei, jeg hører ikke stemmer, klientene mine sier hva de får fra guiden sin i hypnose.
Hvilken historie skal ha forandret seg underveis? Det er klart at jeg ikke visste alt fra begynnelsen av, og man blir aldri ferdig med å vite alt. Så jeg får hele tida vite mer og mer. Da jeg spurte guiden min om jeg måtte hjelpe Michael Jackson gjorde jeg det i meditasjon, på rommet mitt i åndeverden hvor guiden min og jeg møtes. Jeg fikk "nei" til svar (jeg så altså guiden vise nei), og så sendte jeg alle inntrykkene mine til medarbeideren min, som gjorde sin egen meditasjon og bekreftet dem eller korrigerte meg.
Pisstern: Jeg tror ikke at Mothman bringer eller varsler som regel om død, men som mørkt vesen kan det bringe hva som helst negativt, og særlig hvis man har gjort noe til ham eller hans like i tidligere liv.
Hvilken historie skal ha forandret seg underveis? Det er klart at jeg ikke visste alt fra begynnelsen av, og man blir aldri ferdig med å vite alt. Så jeg får hele tida vite mer og mer. Da jeg spurte guiden min om jeg måtte hjelpe Michael Jackson gjorde jeg det i meditasjon, på rommet mitt i åndeverden hvor guiden min og jeg møtes. Jeg fikk "nei" til svar (jeg så altså guiden vise nei), og så sendte jeg alle inntrykkene mine til medarbeideren min, som gjorde sin egen meditasjon og bekreftet dem eller korrigerte meg.
Pisstern: Jeg tror ikke at Mothman bringer eller varsler som regel om død, men som mørkt vesen kan det bringe hva som helst negativt, og særlig hvis man har gjort noe til ham eller hans like i tidligere liv.
Antall ord: 190
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
- - Mothman
Nei nå står ikke verden til påske!Hjördís skrev:Jeg tror ikke at Mothman bringer eller varsler som regel om død, men som mørkt vesen kan det bringe hva som helst negativt, og særlig hvis man har gjort noe til ham eller hans like i tidligere liv.
Antall ord: 54
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2012 20:09
- 12
- Kjønn (valgfri): Kjærring!
- Har takket: 268 ganger
- Blitt takket: 636 ganger
- - Mothman
Godt å høre at du innrømmer at det aller aller meste av nettsia di er propaganda, det var det samme inntrykket jeg fikk.Hjördís skrev:Propaganda betyr etter min mening å spre historier og synspunkter man ikke selv har undersøkt og som har som mål å manipulere andre for egen gevinst. Ja, medarbeiderne mine har vært mennesker. Nei, jeg hører ikke stemmer, klientene mine sier hva de får fra guiden sin i hypnose.
Men det var dette jeg ville frem til.. "medarbeiderne" dine er hva, ånder? Så du snakker med guiden din og får bekrefta svarene dine av døde mennesker? Du er merkelig unnvikende om dette, kan det hende at du er fullt klar over at det kan se ut som om du finner på alt sjøl og så bekrefter sjøl at du har rett?
En annen ting jeg har merka meg.. HVER jævla gang noen i forumet ditt uttaler seg positivt om noen andre enn deg, kommer du løpende og skriker 'DE HAR AVTALER!!'. Er du selv klar over at du gjør dette?
Antall ord: 284
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Hide post links |
- - - Mothman
Jeg innrømmet aldri noe slik, jeg snakket jo om propaganda, ikke om nettsia mi.
Jeg har forklart mange ganger og helt tydelig at medarbeiderne mine er mennesker, du er den eneste som ikke vil forstå.
Det du sier at du har merket stemmer ikke. Jeg gjør det vare når jeg synes de har en avtale.
Jeg har forklart mange ganger og helt tydelig at medarbeiderne mine er mennesker, du er den eneste som ikke vil forstå.
Det du sier at du har merket stemmer ikke. Jeg gjør det vare når jeg synes de har en avtale.
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2012 20:09
- 12
- Kjønn (valgfri): Kjærring!
- Har takket: 268 ganger
- Blitt takket: 636 ganger
- - - - Mothman
Hjördís skrev:Propaganda betyr etter min mening å spre historier og synspunkter man ikke selv har undersøkt og som har som mål å manipulere andre for egen gevinst.
Hjördís skrev:Jeg innrømmet aldri noe slik, jeg snakket jo om propaganda, ikke om nettsia mi.
Hjördís skrev: Ja, medarbeiderne mine har vært mennesker.
Hjördís skrev: Jeg har forklart mange ganger og helt tydelig at medarbeiderne mine er mennesker, du er den eneste som ikke vil forstå.
..unnskyld så meget, jeg burde innsett at siden absolutt alle som er kjent for noe som helst, er det fordi de har avtaler. Og gjerne katta deres også.Hjördís skrev: Det du sier at du har merket stemmer ikke. Jeg gjør det vare når jeg synes de har en avtale.
Antall ord: 139
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Hide post links |