Her om dagen var jeg ute og tok noen bilder med det nye kameraet mitt. Det var kaldt og jeg hadde ikke kledd meg nok. Var ute så lenge at jeg virkelig frøys så det begynte å gjøre vondt. Da jeg endelig kom hjem, tok jeg en varm dusj og tenkte jeg må sette på radiatoren etterpå. Da jeg drev å kledde på meg varme klær så legger jeg merke til at radiatoren begynner å fylles med vann. Først tror jeg at jeg kanskje hadde skrudd den på uten å huske det. Men klarte ikke å huske det. Radiatoren ble halvfull og sto på styrke 4... Etter det satte jeg på musikk,sang med og skulle ta oppvasken. Da brukte jeg telefonen min og koblet til høytalere og skrudde opp lyden. Plutselig skrur lyden seg av av seg selv. Jeg kikker på telefonen og lydnivået var skrudd fysisk helt ned.
Andre ting er at jeg har begynt å høre hviskestemmer i rennende vann. Noen ganger med svak lyd av mann eller damestemmer. Feks i dusjen,kjøkkenkommen og i radiatoren. Jeg har tatt opp flere lydsnutter for å høre etter og det er tydelige stemmer som sier ord og setninger. Noen utydelige og andre ganske tydelige. Og nå nettopp mens jeg skriver dette så kom jeg på at kanskje noen prøvde å få kontakt med meg med å skru på radiatoren og skru ned lyden på telefonen så jeg skulle høre vannet..? Dette har faktisk skjedd for mange år siden også da jeg hørte på musikk. Da lyden skrudde seg ned av seg selv på et stereoanlegg. Pussige greier..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det har begynt å skje merkelige ting hjemme.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2013 01:47
- 11
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 35 ganger
- Det har begynt å skje merkelige ting hjemme.
Er ikke umulig at noe prøver å ta kontakt, siden du skriver at du har opplevd det før. Men hvis de eneste gangene du hører stemmer er når det renner vann og lignende, så kan jo det bare komme av selve bruset fra vannet osv.
Antall ord: 48
Don't believe everything you think.
The voices in my head may not be real, but they have some good ideas!
Some people hear voices. Some see invisible people. Others have no imagination whatsoever.
The voices in my head may not be real, but they have some good ideas!
Some people hear voices. Some see invisible people. Others have no imagination whatsoever.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Okt 2013 23:09
- 11
- Har takket: 22 ganger
- Blitt takket: 48 ganger
- Det har begynt å skje merkelige ting hjemme.
Mener jeg har lest et innlegg fra en annen bruker på Paranormal.no der hun hevdet at hun kunne høre stemmer når hun tappet vann.
Selv så har jeg "uvanen" med at jeg synes jeg hører telefonen ringe i bakgrunnen et sted dersom jeg tapper vann hjemme.
Jeg vet ikke om dette har noen sammenheng med det TS skriver - men tenkte bare jeg kunne nevne det.
Selv så har jeg "uvanen" med at jeg synes jeg hører telefonen ringe i bakgrunnen et sted dersom jeg tapper vann hjemme.
Jeg vet ikke om dette har noen sammenheng med det TS skriver - men tenkte bare jeg kunne nevne det.
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
- - Det har begynt å skje merkelige ting hjemme.
Samme person..Mystical skrev:Mener jeg har lest et innlegg fra en annen bruker på Paranormal.no der hun hevdet at hun kunne høre stemmer når hun tappet vann.
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... emmer+vann
Til TS; du får fortsette å ta opp disse "stemmene", kanskje begynne å meditere også? Så kanskje du får noen svar etterhvert.
Antall ord: 62
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Hide post links |