Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhjelpernes dilemma?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

kirsti
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Jun 2004 21:57
20

Innlegg av kirsti »

Det som skjer, det skjer. Jeg tror egentli ikke at vi trenger be om hjelp( selv om jeg og har gjort det). For de ser jo hva som skjer, og hjelper når de ser at det trengs elle når det er meningen.
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
takahaan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 24 Mai 2005 16:23
19

Innlegg av takahaan »

jeg har ikke noe behov for å se dem, jeg har aldri bedt dem om å vise seg (unntatt i drømme), men hvis jeg tross alt har hjelpere, noe visstnok alle skal ha, så ville det jo ikke kostet dem så mye å gå inn/ut av stearinlyset. hvis dem bare gjør det en gang så vet jeg at dem er der, og da vil min tvil opphøre sporenstraks, og da ville jeg heller ikke ha noe behov for å mase mer på dem. det synes jeg ikke er for mye forlangt. det ville hjulpet meg å vite at dem er der. kanskje burde vi egentlig kalle dem noe annet enn hjelpere?
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Re: hjelpernes dilemma?

Innlegg av JUNE »

Jan-Olav PPV skrev:Mange som sier at man får ikke kontakt med/se sine hjelpere før man er "klar for det". Så sies det også at hjelperne kan ikke gjøre noe for deg. Fordi de må respektere din frie vilje. Stemmer dette??

Hva om jeg med min frie vilje VIL se dem da, at de skal vise seg for meg?? Må de da la min frie vilje komme i første rekke, eller må DE bestemme at det ikke kan skje?? hehe :) bare grubler litt.....
tror hjelpere merker når du er klar for å se de. så egentlig er det både du og de som bestemmer. du bestemmer når du er klar, og de bestemmer om du er klar akkurat da... liksom...
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links