Har litt lyst først og fortelle om en liten opplevelse jeg hadde for noen uker siden. Rett før jul faktisk. Men før dette, før jeg så det. Så gikk jeg med en følelse at jeg kom til og få oppleve noe nytt. Faktisk så gikk jeg i noen uker og bare stirret opp mot himmelen i nordlig rettning.
Hvorfor jeg gjore dette, har jeg ingen formening om.. Men nå, tror jeg faktisk jeg har fått svaret. En kveld, mener det var rundt den 20 desember 2013. Noen dager før julaften.
Oppe på himmelen ett ganske kraftig lys, Så ikke ut som om at det skulle bevege seg eller noe annet. så først antok jeg dette for og være en kraftig stjerne eller helikopter litt langt unna.
Men jeg klarte liksom ikke og slutte og se etter det, Gikk stadig tilbake til vinduet og måtte kjikke opp på lyset. Da jeg la merke til at det flyttet seg ned på horisonten. Jeg ropte med en gang til kjæresten min at hun måtte sjekke dette ut, Og hun såg jo dette lyset hun også. Men da flyttet det seg opp igjen og til siden.. Noe unormal bevegelse synes jeg da. Samtidig så blinket dette fra lys orange til ganske kraftig rødt. Og som jeg vet har fly gabske tydelige lys, hvitt,grønn og rødt.
Men dette var ingen fly.
Vi er nå flyttet oss fra stuen til gårdsplassen fort og klare og se dette tydligere. Og jeg sprang inn etter ett kamera. Men akkurat i det jeg hadde fått opp kameraet, og skulle til og filme dette. Forsvant lyset i utrolig stor fart, sidelengst og opp, og ble borte.
Hadde litt lyst og fortelle denne historien da det første gang jeg har opplevd noe liggnende.
Spennende syntes jeg. Are we alone in this universe?
Deler en side fra Facebook som jeg driver og opprette. Håper dere kanskje vil joine =)
Admin
Stian.