Når jeg drømmer om graviditeter så er de som regel sanne! To ganger har jeg drømt at venninner er gravide, og dagen etter har de kommet å betrodd seg om deres graviditeterSvartepus skrev:I natt drømte jeg at jeg var gravid og skulle føde. Jeg hadde ikke noen utpreget gravidemage og følte meg helt uforberedt. Hadde ingenting som minte om veer eller noe heller. Jordmoren mente jeg var klar til å føde og var på tur til å jage meg ned i liggende stilling og begynne å ta imot ungen. Jeg ymtet frampå om at jeg hadde fått anbefalt keisersnitt av medisinske årsaker (dette er faktisk tilfelle i virkeligheten) men det mente hun var bare tull, jeg skulle føde naturlig. Jeg kom aldri så langt at jeg fødte men gikk lenge rundt og trødde på gulvet mens jeg snakket med jordmoren og lurte på hvorfor jeg ikke merket noe til at jeg skulle føde. Rett før jeg våknet så jeg et skilt eller noe på en vegg som visstnok skulle være dato for fødselen av barnet mitt; 16. august. Jeg husker dessverre ikke årstallet.
Etterpå drømte jeg om masse svære stjerneskudd og lysende spiraler som fløy over himmelen. Tror til og med det var noen paranuts der, blant annet Bearchild
Sånn er det med ferie og mye soving, da drømmer jeg masse. Det som er ekstra sært er at jeg har begynt å drømme mye klarere og detaljert (og til tider rarere) etter at jeg sluttet på hormonprevensjon.
Det kan være en ønskedrøm, men siden du ble "overraska" av at du var gravid så kan det jo kanskje tyde på at det likevel er noe som hender i kroppen din, at kroppen din er fri for de hormonene som du puttet inn med p-piller etc? Kanskje er du allerede gravid? hihi
Stjerneskudd kan symbolisere at dine drømmer blir oppfylt! Sååå kanskje du venter en liten baby 16 august neste år, eeeeller 2015 baby