Planen er å legge inn stoff som jeg synes er interessant etter hvert.MystiqueAkasha skrev:Mystical skrev:En grunn til at det ikke finnes beinrester kan være at de visstnok skal begrave sine.MystiqueAkasha skrev:Jeg tror at bigfoot og alle disse andre " monsteret" finnes men samtidig så sier logikken i hodet mitt at hvis de finnes hvorfor finner man da ikke benrester, jeg synes det faktisk er mer mystisk enn at de eksisterer. Tror nok de bare er veldig sky og stortsett ikke farlig for oss mennesker. Men tror nok de forsvarer seg hvis de føler seg truet. Og vi mennesker kan være veldig slemme.
Klem
http://www.youtube.com/watch?v=c3eu11Ia61k
Men jeg lurer faktisk på om jeg har sett et innslag på internett der det vises et mulig skjelett.
Ja det kan nok være en grunn. Det betyr nå at de er mer menneskelig enn de fleste dyr. Jeg vet veldig lite om dette evnet, men vil gjerne lære mer
Klem
Her og nå kan jeg komme med "observasjonen"/ inntrykket jeg har av at vesenet har alle varianter av hårfarger/ struktur( Krøllet visavis glatt)på håret som oss selv bare at vesenet det er snakk om har hår på størstedelen av kroppen og ikke bare på hodet som oss. Det finnes f.eks. grå - og hvithårete Bigfoot også. Går ut ifra at det har sammenheng med aldring akkurat som oss.