Lilja skrev:galaxy skrev:
Hun som jeg bruker til å fjærn-rense, altså å ta sjeler over til den andre siden, liker heller ikke kirkegårder pga ugne energier og ånder der.
Jeg kjenner faktisk ingen som har noe å fare med innenfor det paranormale som er redde for kirkegårder! At en person sier hun ikke liker kirkegårder, betyr ikke nødvendigvis at de er farlige eller skumle på noen måte.
Så er det to klarsynte som jeg har snakket med og begge har sagt at det var mange ånder der jeg bodde i barndommen, så hvor kom disse i fra om det ikke var fra kirkegården ..
Betalte du disse klarsynte? Betaler du noen for å spå deg, sier de nesten alltid at det er mange ånder rundt deg. Kanskje var det det også, men jeg skjønner ikke hvordan du dermed kan konkludere med at de kom fra kirkegården?
Hun som fjern renser gjør det alltid gratis for meg, så det ligger ikke noen økonomisk gevinst der, hun gjør det for å være grei og hjulpet meg en rekke ganger når jeg har hatt mistanke om noe (fx at pc gjentagende ganger slår seg på av seg selv eller at jeg hører lyder her hjemme eller fx andre steder som hos moren min som bor i et område med ugunstige hendelser fra 2 vk, fangeleire)
Hun var også en av de som mente at det var ånder der jeg vokste opp, men jeg vet jo ikke om det er tilfelle uansett hva klarsynte sier til meg av noen ting som helst ift det eller annet som jeg ikke kan huske, så dermed vet jeg jo ikke om det er sant. Hun andre var ei jeg var på en konsultajson til og hun var i finalen 6. sans ett år etterpå. Men vet jo fremdeles ikke om det er sant. Men hadde et tidspunkt i livet der jeg ble veldig redd for gjenblivende sjeler (long story) men det har gitt seg nå. Men liker fremdeles ikke kirkegårder i mørket
![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
eller generelt!
Da foreldrene mine bygde huset der jeg vokste opp, så var det veldig tomt for hus og annet i området, selv om det ble bygget nytt rundt veldig fort og i utkanten som av et sted som ikke har bystatus, så vet liksom ikke helt hvor ånder skulle komme i fra.
Men så fins det jo henrettelsessteder rundt omkring, og der er det nok aktivitet, har googlet men ikke funnet ut at det skulle ha vært noe spesielt der jeg vokste opp, de bygde i fjærsteinene omtrent rett og slett, kunne ikke komme nærmere havet. Men på en annen side så er det et kjent "landemerke" i fjellet, en spesiell, kan jo være at det har skjedd saker der i fortid engang i tiden.
![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)