Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Vi var på hyttetur i julen, og mannen min tok dette bildet av meg. Jeg så at det var noe rart nederst til høyre på bildet. Rett foran den hvite puta. Ser ut som to store øyne.. ligner på en frosk? Noen forslag på hva dette kan være? Jeg ble nysgjerrig.. Registrerte meg her pga dette bildet..
Mest sannsynlig er det bare en bieffekt av at vedkommende som tok bildet ikke holdt kameraet støtt i det han tok bildet. Derfor den sideveis driften/ekko av genseren din f.eks. og denne effekten lager også rart mønster på/ved puta. Personlig synes jeg det ser ut som Donald forøvrig, men kan se likheten til en frosk også
Merket du noe paranormalt når bildet ble tatt?
Antall ord: 71
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Jeg klarer ikke å se noe spesielt på bildet unntatt noen blurry flekker på grunn av ustødig fotografering. Det er det som er problemet med uklare bilder, at det blir mye flekker og rare "figurer" rett og slett fordi alt er utydelig og dratt utover, pluss at det ofte oppstår reflekser. Når man da i tillegg vet at hjernen helst vil sette alle synsinntrykk sammen til kjente former blir det veldig vanskelig å bedømme om det er noe annet enn blur på bildet. Det blir som å stirre på skyer, da ser man mange kjente figurer og former selv om man vet det ikke er noe annet enn skyer der.
Spørsmålet mitt til deg blir i samme gata som jeditrond: merket du noe paranormalt der eller er det utelukkende den rare figuren du ser i bildet som fikk deg til å reagere?
Antall ord: 144
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Jeg såg den frosken. litt stilig. Men det er nok pga bevegelse i bildet. Tatt med lang lukkertid pga det var mørkt i rommet tenker jeg. Siden hele bildet er i bevegelse. Så er nok det som har skjedd her, og den bevegelsen så dukket det opp en kul frosk
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her