Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTrenger råd!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
tomii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Mai 2011 18:24
13
Blitt takket: 1 gang

Trenger råd!

Innlegg av tomii »

Hallo, jeg blir forfulgt, uansett hvor jeg går, men noen ganger er han/hun der uten å bry seg, mens av og til er det som om h*n ikke vil bli sitt av meg, eller bare lager herk med meg, gjør alt for å skremme meg. Jeg har en "merkelig" historie fra når jeg var hjemme alene for en måneds tid siden.
Pappa var i Kr.sand og jeg var hjemme alene, helt alene, jeg bodde hos mamma under den tiden, men pappa hadde spurt om jeg kunne gå å sette på oppvasksmaskinen, jeg viste ikke hvordan oppvasksmaskinen der fungerte, så jeg tok oppvasken for hand, jeg er ganske vandt med å høre lyder, og bryr meg ikke noe særligt lenger, jeg hører alt fra knirking til banking, men det er bare jeg som hører det, ingen andre i familien, jaja, over til historien, jeg sto og tok oppvasken, da jeg plutselig hører sånne vanlige smell ute i gangen, no worries for meg, men jeg går da ut å sjekker, jeg ser h*n ikke denne gangen heller, jeg går inn igjen på kjøkkenet og fortsetter med oppvasken, gjør den ferdig, og tenker at jeg vil ha en liten pause før jeg går hjem til mamma igjen, da hører jeg et litt større smell enn det som var før, og går ut å sjekker, jeg ser da heller ingenting, setter meg ned igjen på kjøkkenet, da kommer det største smellet jeg noen gang har hørt i hele mitt liv. jeg sjekker stua, fordi det var der det hørtes ut som det kom fra, men finner ingenting, jeg går inn på kjøkkenet å tenker hva jeg nettopp opplevde, da jeg kjenner jeg blir HELT kald i ryggen, mens samtidig jeg er VARM, nesten som jeg svetta, mens jeg var ISKALD på ryggen, da tok jeg med meg mobilen å sprang ned trappen å rett ut døra, jeg taklet rett og slett ikke å være der lenger, jeg ble helt uvell rett og slett. Jeg føler ikke meg noe særlig plaget, ettersom dette har pågått i flere år nå, mitt første innlegg her var vell i 2011, det var da ting begynte å skje med meg. Jeg føler dette veldig ubehagelig, h*n snakker aldri, bare går bak/forran meg og stirrer hardt på meg som om jeg har gjort noe feil. jeg har bare fortalt hendelsene mine til pappa og mamma, men ikke at jeg ser h*n hele tiden, hvorfor jeg ikke har fortalt det er det spesielle grunner til.

beklager om det ble litt langt forresten :flyfly
Antall ord: 452

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Trenger råd!

Innlegg av jeditrond »

Hva spesifikt trenger du råd om? Det kom ikke frem av innlegget ditt hva du lurer på :)
Antall ord: 18
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
tomii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Mai 2011 18:24
13
Blitt takket: 1 gang

- - Trenger råd!

Innlegg av tomii »

jeditrond skrev:Hva spesifikt trenger du råd om? Det kom ikke frem av innlegget ditt hva du lurer på :)
gikk sikkert litt fort i svingene, men jeg vil gjerne ha råd om hvordan jeg kan bli kvitt h*n, vil ikke ha noe med h*n å gjøre..
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Trenger råd!

Innlegg av Arven »

Jeg skjønte ikke helt jeg. Du sier at du ikke ser noe...også ser du han hele tiden. ( for det er en han ) også vil du ha hjelp men du føler deg ikke spesielt plaget......
Du kan prøve og høyt be han forsvinne å la deg være. Fungerer når min kommer på besøk og jeg etter en stund blir lei. Eller du kan be og rense huset med salvue og salt.
Jeg har salvie og salt i alle vinduer for det hindrer henne i å komme tilbake så lett
Antall ord: 94
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links