Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
(Dagbladet): Da Peaches Geldof så litt nøyere på bildet hun hadde tatt av seg selv og sønnen Astala, oppdaget hun noe rart.
Til venstre i bildet, like ved ansiktet hennes, kan man se det som likner på en hånd. Men hvem sin hånd er det?
«Det der er ikke min hånd! Den ene hånda mi var rundt magen hans, mens jeg holdt kameraet med den andre hånda. Hånda på bildet ligger også rundt skuldra mi på en helt rar måte, som er umulig for meg å gjøre. Så skummelt! #hjemsøkt #spøkelse», skriver Geldof selv på sin Instagram-konto.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Jeg sliter litt med å få det til å stemme at det er skulderen/armen til Peaches som er under den mystiske hånden. Det ser nesten mer ut som en våt babyarm eller noe. Hvis ikke har hun verdens rareste skuldre.
Hva "hånden" er aner jeg ikke. Det kan være dobbelteksponering, speilbilde av noe eller lureri fra Peaches sin side. Eller kanskje en ånd fanget på film. Eller en alien som photobomber bildet? Hvem vet.
Antall ord: 77
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Jeg ser også "armen" og lurte først på om det var sneipens hånd. Men fingrene er jo alt for grove til å tilhøre et så lite menneske.
Men det ser faktisk ut som om "hånden" kommer bakfra siden fingrene peker framover?
Antall ord: 44
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Hele bildet ser jo feil ut, som Svartepus sa, så er skulderen hennes rar og. Photoshop gone wrong. Hadde vært lettere å tro på hvis skulderen hennes faktisk så normal ut.
Antall ord: 31
Don't believe everything you think. The voices in my head may not be real, but they have some good ideas! Some people hear voices. Some see invisible people. Others have no imagination whatsoever.
Jeg tror frk Geldof prøver å lure verden og at dette bildet egentlig er klippet til sånn at vi ikke ser eieren av hånden, nemlig den andre sønnen hennes.
Antall ord: 32
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her