Regn skrev:Artig og spennende! =)) Men- når du finner henne, har du tenkt å vise henne denne tråden?
Hva er det du vet om henne hittil, sånn oppsummert, Jeditrond?
Jeg lurer på om det virkelig er slik at alle har en twinflame/sjel de er ment å dele livet med, som man bare kjenner med èn gang (så fort man tør/klarer å åpne hjertet/følelsene) at er riktig, at man hører til med hverandre liksom. Og at da eventuelle kjærester som kommer og går, er erfaringer og forberedelser til den store "When two become one"-eventen..
Kjærligheten er mystisk!

Jeg tror ikke det alltid er slik at man har en ventende "tvililngsjel" som er ens utkårede, at man ble enige om å være kjærester før man inkarnerte i det fysiske. Men det er da fullt mulig å finne den o' store kjærligheten selv om det ikke er en del av det store bildet
Hva jeg vet om henne så langt ja, noe yngre enn meg, tidlig 30-åra kanskje. Kort, mørkt hår, mørke øyne. Har gudinnen Bast som sitt høyere jeg, Bast har da hengt en del rundt meg i over et år nå for å forberede meg på ting som skal komme virker det som. Venne meg til å ha en samboer rett og slett

Hun har også husrensevner og er langt bedre enn meg på å lage "beskyttelse" rundt en person ift. negative energier o.l. enn meg, jeg kan liksom sette opp beskyttelse rundt et helt hus, personer derimot har jeg ikke helt funnet ut av hvordan jeg skal lage beskyttelse for ennå
Hun har tilknytning til Vestfold/Bøkebyen, men usikker på om hun er herfra eller ikke. Pr i dag tror jeg hun bor i Tønsberg utfra hva jeg har blitt vist
Resten tror jeg ikke egner seg for publisering i åpent forum da det nok vil kunne sies å ha 18 års grense

Men Bast er full av kjærlighet, spesifikt rettet mot meg, på astralplanet er vi nærmest gift allerede