Bearchild skrev:Det er ikke snakk om at ingen tror på deg, men det er ingen som kan gi deg noen forklaring på det du opplever utifra det du forteller.
Jeg føler at det er mer at ingen gir den forklaringen de ønsker. I veldig mange tilfeller så virker det nesten slik.
Hvis det får deg til å føle deg bedre kan jeg godt si at det sikkert er gjenferd hos deg..? Ikke fordi bildene dine viser noe sånt, men fordi jeg tror det.
Enig i at det høres litt dumt ut?
Kanskje vi bare skal begynne å gjøre det fremover?
Om det er folk som misjonerer forumet vegg i mellom, eller folk som tar bilder som tar bilder av ting og tang. Kanskje vi bare skal si at de har rett i det de sier og fortelle dem som tar bilder, at det definitivt må være noe paranormalt på gang. På den måten blir ingen sure.
Trådstarter: det var ikke ment til deg personlig, det var mer generelt i forhold til hele forumet.
chrisern skrev:Ingenting er diktet opp. Dette er fakta. Ellers hadde jeg ikke lagt noe ut her.
Vis ingen har tro på meg så er det ikke noe vits å legge Noe ut her
Jeg tror på deg når du sier at du har tatt disse bildene.
Hvilken versjon foretrekker du å få ut av:
Bildet nr 1: jeg tenkte først at det var en refleksjon av noe.
Bildet nr 2 og 3: jeg ser en bøyd gaffel. Det er umulig for meg å tenke noe om en bøyd gaffel. Den er bare der. Jeg kan ikke forholde meg til noe annet enn det.
Bildet nr 4: Jeg tenkte med en gang at det bare var røyk. Som i det som kan komme fra levende lys, en peis eller røkelse?
Min formening er at jeg tror ikke du skal måtte bekymre deg for noe som helst. Katten din lever sitt eget liv, så gudene vet hvorfor h*n for ned i kjelleren.
Hva er det som gjør at du insisterer på at du har noe som må fjernes? I og med at det første bildet er tatt utenfor en bensinstasjon og det siste bildet ble tatt for lenge siden. Jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom bildene dine og kattens tur ned i kjelleren. Spar heller de pengene dine
eller:
Jeg tror bildene dine viser noe paranormalt.
Bildet nr 1: det er en portal til en annen dimensjon
Bildet nr 2 og 3: det må ha vært et gjenferd som har bøyd dem i forsøk på å fortelle deg noe.
Bildet nr 4: Jeg ser et hodet og to armer. En dame som skriker. Hun må være en såkalt mørkis, en nefilim.
Katten din stakk fordi h*n merket noe. Du burde kontakte åndenes makt.
Så...hvilken versjon foretrakk du?