Paranormale / uvanlige hendelser ⇒ Kullsvarte øyne
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2010 16:01
- 14
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 35 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
- Kullsvarte øyne
Syntes også det blir for dumt når noen her mer eller mindre henger ut en person fordi ens historie virker noe usannsynlig.
Som tidligere sagt av andre her er slike øyne noe jeg forbinder med noe negativt. Sinne, ondskap og mer i den retningen. Jeg syntes det er noe rart at dette oppsto med søsteren din da moren din satt i telefon. Hva kan ha trigget henne til å føle ondskap eller sinne?
Jeg kom inn på tanken at du kanskje kunne lide av noe psykisk som får deg til å hallusinere eller fjerne deg selv fra virkeligheten og havne i en slags drømmeverden om du skjønner hva jeg mener. Men igjen blir jo ikke det noe å gå videre med når du sier at både din mor og far også har observert dette.
Må være utrolig frustrerende for dere og ikke vite mer. Jeg prøvde å søke meg litt opp på nett men fant dessverre ikke noen ordentlige kilder. Lykke til videre i alle fall
Som tidligere sagt av andre her er slike øyne noe jeg forbinder med noe negativt. Sinne, ondskap og mer i den retningen. Jeg syntes det er noe rart at dette oppsto med søsteren din da moren din satt i telefon. Hva kan ha trigget henne til å føle ondskap eller sinne?
Jeg kom inn på tanken at du kanskje kunne lide av noe psykisk som får deg til å hallusinere eller fjerne deg selv fra virkeligheten og havne i en slags drømmeverden om du skjønner hva jeg mener. Men igjen blir jo ikke det noe å gå videre med når du sier at både din mor og far også har observert dette.
Må være utrolig frustrerende for dere og ikke vite mer. Jeg prøvde å søke meg litt opp på nett men fant dessverre ikke noen ordentlige kilder. Lykke til videre i alle fall
Antall ord: 173
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
- Kullsvarte øyne
Ettersom det er flere som har observert fenomenet og hos flere mennesker, må de alle sammen ha god kontakt med den annen side, i stand til å føle åndelige energier. Jeg vet ikke om disse personene ble øyeblikkelig besatt av en demon eller om de hører til de "røde". Begger tilfellene ser man i serien Supernatural. De røde er inkarnerte demoner eller sjeler som fikk sitt DNA endret av demoner før de ble født.
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2012 20:09
- 12
- Kjønn (valgfri): Kjærring!
- Har takket: 268 ganger
- Blitt takket: 636 ganger
- - Kullsvarte øyne
Supernatural er jo en veldig seriøs dokumentarisk serie, da. Har man sett det der er det sant.Hjördís skrev:Ettersom det er flere som har observert fenomenet og hos flere mennesker, må de alle sammen ha god kontakt med den annen side, i stand til å føle åndelige energier. Jeg vet ikke om disse personene ble øyeblikkelig besatt av en demon eller om de hører til de "røde". Begger tilfellene ser man i serien Supernatural. De røde er inkarnerte demoner eller sjeler som fikk sitt DNA endret av demoner før de ble født.
Antall ord: 101
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Hide post links |
- - - Kullsvarte øyne
xyrea skrev:Supernatural er jo en veldig seriøs dokumentarisk serie, da. Har man sett det der er det sant.Hjördís skrev:Ettersom det er flere som har observert fenomenet og hos flere mennesker, må de alle sammen ha god kontakt med den annen side, i stand til å føle åndelige energier. Jeg vet ikke om disse personene ble øyeblikkelig besatt av en demon eller om de hører til de "røde". Begger tilfellene ser man i serien Supernatural. De røde er inkarnerte demoner eller sjeler som fikk sitt DNA endret av demoner før de ble født.
Antall ord: 103
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2007 20:39
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i den egentliges hode
- Har takket: 742 ganger
- Blitt takket: 472 ganger
- Kullsvarte øyne
Sjeler som fikk sitt DNA endret? (Litt på gyngende grunn, kanskje?)
Antall ord: 11
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.
Hide post links |
- Kullsvarte øyne
Ja, noe slikt oppsto flere ganger i kanaliseringene av min guide. Jeg beskriver dette her på engelsk:
http://www.spiritualinsight.gr/en/koala ... -red-souls
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
- Kullsvarte øyne
Bare en liten saksopplysning: DNA tilhører kroppen.
Så kan det være mye med sjelen, men den har ikke DNA.
Så kan det være mye med sjelen, men den har ikke DNA.
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 12
- - Kullsvarte øyne
Hjördís skrev:Ja, noe slikt oppsto flere ganger i kanaliseringene av min guide. Jeg beskriver dette her på engelsk:
Jeg bare sier det, oppdager jeg noe som minner om fjernklåing på sjela mi vet jeg hvem jeg skal skylde på!This is the name given to the children “fathered” by demons and dark ET’s/aliens. The people born this way have a tendency of being materialistic, they are focused on physical pleasures and lack the ability to feel unconditional love. Their guide is the entity that helped them to be conceived. They have no conscience of their origin or condition, so in theory they can be good and find their way to spiritual cleansing. However, it’s hard for them, for they’re akin to dark and satanic topics. On earth there are special light workers who are responsible of cleaning them, often without their knowledge. We’ll have a look at the circumstances these “red souls” are conceived.
Antall ord: 171
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Hide post links |
- Kullsvarte øyne
Bare du ikke skylder mora di da!
Isan: DNA, likesom alt i kroppen påvirkes av åndelige faktorer, de er de som forårsaker fysiske og psykiske sykdommer, forskjellige tendenser, osv. Ikke utelukkende, men til en stor del.
Isan: DNA, likesom alt i kroppen påvirkes av åndelige faktorer, de er de som forårsaker fysiske og psykiske sykdommer, forskjellige tendenser, osv. Ikke utelukkende, men til en stor del.
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2013 18:04
- 11
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 14 ganger
- Kullsvarte øyne
Jeg vet at noen personer kan ha et sånt sinne i seg at når det nærmest klikker for de så utvider pupillene seg så mye at øynene blir svarte. Og noen husker ikke engang at de ble så sint, eller hva de gjorde. Rett og slett svartner for de.
Jeg trur ikke de er i besettelse av ondskapen selv. Men kan det ikke være at de har et veldig sinne i seg at de får store pupiller?
Jeg trur ikke de er i besettelse av ondskapen selv. Men kan det ikke være at de har et veldig sinne i seg at de får store pupiller?
Antall ord: 82
Hide post links |
- Kullsvarte øyne
De ville i så fall ikke bli svarte... Men jeg skjønner at det er vanskelig å tro på at noen kan være født djevelsk. Hvis du er interessert i å få vite sannheten kan du be til Gud/guiden din/erkengelen Mikael om å vise deg den gjennom tegn.
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
- Kullsvarte øyne
Født djevelske påstår jeg at ingen er.
Antall ord: 10
Hide post links |
- Kullsvarte øyne
Jeg har kjent flere slike mennesker. De blir født med en mørk guide, men de er ikke bevisst om sin ondskap. Det blir de etterhvert i løpet av livet sitt, men ikke alle.
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 12
- - Kullsvarte øyne
Jeg også, de later gjerne som de snakker med engler og driver med healing og sånt, mens de gjør sitt beste for å spre det de selv ville kalle negativitet og frykt og generelt konstruere nye ting folk kan gå rundt og være redde for. Helt normale problemer alle har blir automatisk til "implantater" og "fiender fra tidligere liv" og "demoner". Det er ekstremt ironisk at de også gjerne advarer mot folk som er akkurat som dem selv, fordi de ikke har selvinnsikt nok til å se at det er dem selv de advarer mot.Hjördís skrev:Jeg har kjent flere slike mennesker. De blir født med en mørk guide, men de er ikke bevisst om sin ondskap. Det blir de etterhvert i løpet av livet sitt, men ikke alle.
Antall ord: 136
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
- - Kullsvarte øyne
Det fins jo også en mulighet for at du mistolker. Du må i hvert fall holde åpent for det.Hjördís skrev:Jeg har kjent flere slike mennesker. De blir født med en mørk guide, men de er ikke bevisst om sin ondskap. Det blir de etterhvert i løpet av livet sitt, men ikke alle.
Antall ord: 59
Hide post links |