Jeg er usikker på om denne er i riktig katogori, men legger det ut her. Flytt det gjerne om det er feil
men jah, shadowpeople! Eller i min situasjon; shadow-små vesener (?) hadde egentlig ikke tenkt å nevne dette for noen, siden det er litt utpå jordet, men la gå!
De siste månedene har jeg opplevd masse småskygger som beveger seg i leiligheten. Jeg hadde en shadow-katt på besøk for ca 2 uker siden (den har kommet i flere tilfeller), også har jeg mange som er på rottestørrelser og mindre flatere vesener som beveger seg som krabber på gulvet i flokk
igår fløyt det en over hodet mitt, på str med en fotball - en svart masse bare.
innstinktet sier oi se på det der rare som beveger seg der borte, men det har aldri hjulpet noe særlig. Prøver å "ignorere" dem nå, å secretly spionere på dem uten å snu hodet å vise interesse for dem. Har ikke fungert så langt... men prøver! de kommer jo aldri når jeg vil det
jeg har aldri opplevd mye shadowpeople/vesener før, å dette høres jo helt teit ut. i serien dead files på youtube beskrives shadowpeople som onde små skapninger som har som intensjon å dra livet ut av deg, gjerne barn og gamle litt svakere personer o.O føler ikke at de krabbene er noe særlig ondskapsfulle, jeg synes de er interessante! (jeg sier krabber i mangel på et bedre ord for dem)
hadde vært gøy om det viste seg å være husnisser eller småfolk ^^ har hørt at de er ganske artige.
flere som har erfaring med shadowpeople, eller som har noen aning om hva disse krabbene er?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Små vesener - shadowpeople
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Små vesener - shadowpeople
Noen av dem er nok småfolk, de er bare litt vanskelig å se detaljene på noen ganger. "krabbene" og de andre aner jeg ikke hva er for noe merksnodig, men takk for at du delte opplevelsen din
Antall ord: 37
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2013 17:04
- 11
- Kjønn (valgfri): jente
- Lokalisering: Oslo, Norway
- Har takket: 33 ganger
- Blitt takket: 22 ganger
kan disse småfolkene klatre på benkene å på peisen? de sitter aldri stille.
eller lever de i sin egen dimensjon hvor værken benken eller peisen min eksisterer?
jeg har en liten rotteflokk som stod i bur ved peisen, skyggekatten kom ut ifra buret, noe jeg syntes var veldig gøy
den katten har jeg hatt med meg i flere år
eller lever de i sin egen dimensjon hvor værken benken eller peisen min eksisterer?
jeg har en liten rotteflokk som stod i bur ved peisen, skyggekatten kom ut ifra buret, noe jeg syntes var veldig gøy
den katten har jeg hatt med meg i flere år
Antall ord: 61
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Jeg har 2 mulige svar, et "naturlig" og ett "paranormalt".
Begge kan være rette !
Det naturlige svaret er "rusk inni øyet", "floaters" :
Jeg har selv plager av dette på den ene øyet mitt, så jeg vet hva det er
Det paranormale kan være flere ting, men uansett er det en form for energier, som du registrerer.
Hvaslags energier kan være vanskelig å si, men "småfolk", - tusser, husnisser, osv er noen muligheter.
Andre muligheter er andre typer åndelig aktivitet, så som ånder, og lignende.
A
Begge kan være rette !
Det naturlige svaret er "rusk inni øyet", "floaters" :
http://www.siucra.net/6-ting-du-bor-vit ... aters.htmlMedisinsk betegnet som Myodesopsia, er øye floaters gjennomsiktig forekomster av ulike former og størrelser i Glasslegeme. Disse spesifikasjoner flyte foran øyet mot en lys bakgrunn, og synes å være insekter. Problemet er ganske vanlig og om 70% av folk bli berørt med dette syndromet i sin levetid. Overraskende barn så unge som 9 år er diagnostisert med å ha floaters.
Det paranormale kan være flere ting, men uansett er det en form for energier, som du registrerer.
Hvaslags energier kan være vanskelig å si, men "småfolk", - tusser, husnisser, osv er noen muligheter.
A
Antall ord: 159
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2013 17:04
- 11
- Kjønn (valgfri): jente
- Lokalisering: Oslo, Norway
- Har takket: 33 ganger
- Blitt takket: 22 ganger
- - Små vesener - shadowpeople
Takk for svarAsbjørn skrev:Jeg har 2 mulige svar, et "naturlig" og ett "paranormalt".
Begge kan være rette !
Det naturlige svaret er "rusk inni øyet", "floaters" :http://www.siucra.net/6-ting-du-bor-vit ... aters.htmlMedisinsk betegnet som Myodesopsia, er øye floaters gjennomsiktig forekomster av ulike former og størrelser i Glasslegeme. Disse spesifikasjoner flyte foran øyet mot en lys bakgrunn, og synes å være insekter. Problemet er ganske vanlig og om 70% av folk bli berørt med dette syndromet i sin levetid. Overraskende barn så unge som 9 år er diagnostisert med å ha floaters.
A
ja jeg leste litt om rusk på øyet greiene før jeg la skrev innlegget, jeg er like mye skeptisk som jeg er "overtroisk" og er fullt åpen for at det kan være mange av tilfellene. men er jo veldig åpen for at det skal være noe mer ^^ det er jo dét som er mest interessant! jeg tror ikke det er bra å bli for skeptisk...
Antall ord: 233
Hide post links |