Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Svartepus skrev:Dette er litt småsykt men navnet Monica datt inn i hodet på meg når jeg leste innlegget...
Interessant Lagrer det for senere bruk, gir beskjed om du får rett selvsagt
Du har nevnt flere ganger at du kanskje ikke kobler ledetrådene helt riktig, og flere her mener at du kanskje bør gå ut og lete etter henne. Du skal ikke bare rett og slett slenge deg med på en dansegalla da? Eller en konsert kanskje
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Svartepus skrev:Dette er litt småsykt men navnet Monica datt inn i hodet på meg når jeg leste innlegget...
Du har nevnt flere ganger at du kanskje ikke kobler ledetrådene helt riktig, og flere her mener at du kanskje bør gå ut og lete etter henne. Du skal ikke bare rett og slett slenge deg med på en dansegalla da? Eller en konsert kanskje
Det måtte i så fall blitt en litt annen musikkgenre på konserten før jeg dukket opp. Hjelperen hennes kommenterer jo musikksmaken min, noe liker hun, annet blir for mørkt/dystert etter hennes smak. Om dette faktisk avspeiler damens musikksmak blir jo interessant å se
Antall ord: 141
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
jeditrond skrev:
Jaaa skjønte jo det da... Er ikke så lite stødig i svensk. Det var bare veldig morsomt i mitt trøtte hode på en daff lørdag
Og selvsagt håper jeg at vannliljene blomstrer mer enn nekrosen når du møter din Bast
Antall ord: 47
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Svartepus skrev:Jaaa skjønte jo det da... Er ikke så lite stødig i svensk. Det var bare veldig morsomt i mitt trøtte hode på en daff lørdag
Og selvsagt håper jeg at vannliljene blomstrer mer enn nekrosen når du møter din Bast
Joda, nekrosen får holde seg til husrensoppdragene Vet ikke hvor lenge vannliljene blomstrer, det er jo høst og følelsen(e) sier meg at jeg møter henne før året er omme i hvertfall. Men da blomstrer de sikkert neste år om ikke annet og så blir det jo en urtehage her på fjellet etter ønske fra kattegudinnen
Antall ord: 110
Jeg vet, jeg vet.. skal ikke røpe alt. Men du må ta skoene fatt og ut å gå før du oppsøker et bestemt sted. Da skal du se det blomstrer selv på tykkeste vinteren. Og når det blomstrer, så tiner isen... da våkner vetlekaren.
Så blir det bryllup.
Antall ord: 52
Det som skiller vinnere fra de som ikke når målstreken er ikke antall seiere, men evnen til å snu det negative om til noe positivt.
miss_sunset skrev:Jeg vet, jeg vet.. skal ikke røpe alt. Men du må ta skoene fatt og ut å gå før du oppsøker et bestemt sted. Da skal du se det blomstrer selv på tykkeste vinteren. Og når det blomstrer, så tiner isen... da våkner vetlekaren.
Så blir det bryllup.
He, he Grafiske detaljer holder jeg utenfor forumet, det kan være sarte sjeler som leser dette
Antall ord: 72
miss_sunset skrev:Jeg gleder meg og ser frem til dagen.
Det gjør jo jeg også selv med full forvirring om hvordan utenom en forestående tur til Tønsberg som kanskje gir svar eller hint eller noe. Time vill sjåvv når turen blir og miss Kitty dukker opp i egen person utenom fra åndeverdenen
Antall ord: 58
miss_sunset skrev:Jeg må snart ta deg med til Tønsberg igjen da. Slik at du kan bli
Det spørs om ikke det er noe sånt som skal til, ja, at "møtet" finner sted fordi jeg har blitt med deg til Tønsberg. Har forsøkt å finne ut av om det er noen messer der i nærmeste fremtid av alternativ natur, men så langt ingenting. Har også forsøkt å finne evt. butikker av samme art, men det var heller ikke lett når man ikke helt vet hva man leter etter. Alternativt kan være så mangt, fant en klesbutikk for sortkledde som meg, som jo kan kalles alternativt, vareutvalget er dog myntet mest på kvinner og jeg tror ikke miss Kitty er like sortkledd som meg
Antall ord: 132
Det skjer merkelige ting nå, først får jeg låta 'I wanna be loved by you' på hjernen, bortsett fra at første gangen hørtes det ut som om Marilyn sang 'I wanna make love to you'. Mistenker at det siste der ikke var en beskjed, heller en feiltolking fra min underbevissthet/libido
Så under en fjernrens her om dagen sto Bast på kjøkkenet på stedet som ble renset. Jeg hadde først geleidet ut og hjulpet over en vrang dame, beboeren hadde fått kontakt med henne, men ville ikke la seg overtale til å gå over så lett. Etter at damen var trygt over tok jeg en ekstra runde i leiligheten og fant ikke noe før jeg kom på kjøkkenet hvor Bast hadde klynget en mann opp til veggen med sverdet hennes mot strupen. Aner ikke hva slags fyr dette var, men Bast hadde visst fanget opp at han plaget barn, noe hun som barnas beskytter setter veldig liten pris på. Så denne mannen ble ført over av oss begge, nærmest som en politieskorte
Antall ord: 183
Sitter og leser på forumet og så dukker det opp i høyremargen på googleads noe fra cafepress.com;
Erotic photography calendar Beautiful art photos of pretty woman. Sensual beautiful erotic pictures. Very good decoration for home and office. Best gift for a friend!
Noen tøyser med meg tror jeg, damen liknet bare litt på miss Kitty uansett Og ja, det kan godt være underbevisstheten som hinter til at jeg har vært singel for lenge og synes ventetiden på frk Bast er i lengste laget. Den får finne seg i å vente litt til
Antall ord: 97
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her