Lilja skrev:Kanskje du rett og slett må dra igang et treff, Jedi?
Tenk om dama di er ei skikkelig parajente som bare ikke skjønner tegninga
til tross for at hun leser alt du skriver her inne?
Jeg vil gjerne komme på treff og være vitne til denne romansen, altså!
Treff? Sånn finne et hjemsøkt hus som vi får lov til å rense eller noe i den duren? Og jeg som er den som helst holder meg i skyggen da.... Jeg kunne sikkert blitt med på å organisere noe slikt, men som sekretær eller noe sånt
Jeg vet jo ikke hvem hun er ennå, du kan godt ha rett i at hun er en parajente som leser denne tråden men ikke har skjønt det gjelder henne. Så langt har jeg ikke fått inn noen vibber ang. den kvinnelige befolkningen her inne, så jeg vet ikke jeg heller.
Hyggelig om du dukket opp på et sånt treff, det er ikke så langt fra Akershus til Vestfold
Isan skrev:Råd skal _jeg_ være forsiktig med å gi deg, men, jeditrond, la i alle fall livsinntrykkene (de ytre vel så mye som de indre) sige innover deg slik som de er akkurat der og da! Øyne og hjerte sammenkoplet, og ikke bare det fysiske blikket
Du har helt rett i at hjerte og øyne/hodet må være samstemt, det har jeg merket selv. Som nevnt tidligere i tråden fikk jeg jo beskjed av min gode venninne å se mot sør osv. Noe treg i oppfattelsen som jeg er, tok jeg det bokstavelig og så mot sør og sola og strakte ut mine paranormale sanser uten at det skjedde stort. Nevnte det for min venninne som kikket rart på meg og sa "Er du sikker på at det var ment bokstavelig? Hva om nord er opp (hodet) og sør er ned (hjertet)?". Når jeg da senere satte meg til å meditere og forsøkte å balansere hode og hjerte og rettet fokus mot hjertechakraet, kom det nokså umiddelbare resultater fra gudinnen
Og nå rett før sommeren informerte hun meg jo at "Nå kommer jeg enten du vil eller ei
".
Så førsteinntrykket når beskjedene kommer er det jeg bør være mer obs på og ikke overanalysere dem slik jeg har for vane