Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderdonke lyder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
rocky123
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Sep 2013 23:55
11

donke lyder

Innlegg av rocky123 »

i de siste 1-2 årene har jeg 2-4 ganger hørt to banke lyder utenfor rommet mitt. det er liksom DONK DONK. rommet mitt er nede i kjelleren. det er en vegg, så er inngangen ved siden. på vinteren kan det høres ut som om det er noen som sparker av snø på skoene. disse lydene er rare, men har aldri engentlig blitt noe plaget eller redd av det. jeg bruker å høre disse lydene i mellom kl 9 til 3 på kvelden. det er en lyd jeg hører en del, men blir ikke redd og tenker heller ikke så mye på det. men lurer på hva det kan være. foreldrene mine bruker å lufte hundene på kvelden, men jeg hører disse lydene når jeg vet de har lagt seg å sove. er det noen som har noe peiling på hva dette kan være?
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Medium Kjetil
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Nov 2008 22:23
16
Kjønn (valgfri): Er da mann
Lokalisering: Sørreisa
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 1 gang

- donke lyder

Innlegg av Medium Kjetil »

Hei, det kan egentlig være hva som helst, hus beveger seg som regel litt, det kan komme dunkelyder av det, det kan være noe på utsiden som lager lyd, kanskje en katt som hopper ned av noe, dør som slår i vind, det kan være så mange ting.

Du har sikkert allerede sjekket ut dette siden du spør på dette forumet..?

Kanskje det er en ånd/spøkelse, de lager ofte dunkelyder, de er ikke farlige men de kan jo lage ubehag, jeg lurer på om du har merket noe annet enn dunkelyder, f.eks plutselige trekk av kulde, følelse av å bli iakttatt, rare lukter eller kanskje du til og med har sett noe?

Det ble litt lite grunnlag og dermed litt gjettelek på hva det er du egentlig opplever , kan du forklare nærmere dine opplevelser? så kanskje noen her kan hjelpe deg. Jeg har iallefall her gitt deg en pekepinn på hva du skal se etter.

Lykke til, husk, det meste har en naturlig årsak
Antall ord: 174
Livet er den tiden det tar å dø.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rocky123
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Sep 2013 23:55
11

- donke lyder

Innlegg av rocky123 »

som du sier, så trenger det ikke å være noe, og jeg tror også at det egentlig ikke er noe. men det er litt rart med samme lyd, to ganger. jeg opplever bare disse lydene på kvelden og natta. har aldri hørt dette mitt på dagen.

jeg har ikke hørt noen andre lyder, heller ikke hørt det noen andre plasser. rommet mitt er alltid litt kaldt, men jeg har også kjent når jeg skrur på varmen fullt, så kan jeg kjenne noen plasser at det liksom blir litt kaldt. unormalt kaldt. jeg har ett par ganger følt at noen ser på meg når jeg sover, men det er ikke ofte. jeg har ikke lukter noe rart, og heller ikke sett noe.

det kan jo være muren som lager disse lydene, eller katten min. kan hende at jeg bare inbiller meg dette. dette er jo heller ikke noe som plager meg, siden det bare er ett par ganger i uka, og at jeg ikke har merket noe annet. men jeg skrev det her siden jeg synes det høres rart ut, og at kanskje noen vet om det er noe.

men hva mente du med lukter? hva kan det lukte?
Antall ord: 206

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Medium Kjetil
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Nov 2008 22:23
16
Kjønn (valgfri): Er da mann
Lokalisering: Sørreisa
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 1 gang

- donke lyder

Innlegg av Medium Kjetil »

Jeg opplever noen ganger at det lukter, alt fra roseduft til tobakksrøyk, har vært i flere hus med "aktivitet" og jeg hører, ser og lukter, ikke nødvendigvis alt på en gang.

Se det litt an hvis det ikke plager deg, let etter en naturlig forklaring først, begynner det å bli slik at du blir sliten og tom for energi når du opplever denne kulden så kan det være noe du bør få renset bort.
Antall ord: 81
Livet er den tiden det tar å dø.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links