Vi opplever daglig energier i trappa, fra andre til første etasje.
Det er en ekkel, nummen følelse i de første trinnene, og man føler ett trykk. Nesten som om man skal besvime..
Jeg har falt ned denne trappa to ganger, og min mor har falt ned en gang, alle tre gangene med skader og brudd.
Er flere som føler dette i de første trinnene i trappa.
Huset er gjenoppbygd flere ganger og selve tomten har blitt brukt hvertfall så langt tilbake som til 1700- tallet.
Noen som har noen innspill på våre opplevelser...?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Energier i trappa...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Aug 2013 12:13
- 11
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Energier i trappa...
Høres dessverre ut som om dere har ubudne gjester som ikke ønsker dere der. De vil ha huset for seg selv, så må være noen som ikke helt har skjønt at de er døde. Dermed oppleves dere som inntrengere og når de ikke får til kommunikasjon med dere, forsøker de fysisk å få dere vekk i den grad de kan påvirke noe fysisk slik som dere har opplevd. Dere burde nok vurderere å hente inn en som kan rense for dere.
Antall ord: 87
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Aug 2013 12:13
- 11
- Energier i trappa...
Nå, sent ikveld, datt kuppelen på taklampen i gangen nær trappen rett i gulvet og knuste. Dette er en solid stor kuppel, som var skrudd orntlig på plass. Tidligere på kvelden satt mitt barn på 2 år rett under denne lampen en god stund og lekte, en plass hun vanligvis aldri sitter.
Hva i all verden er det som skjer her?
Hva i all verden er det som skjer her?
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2014 13:09
- 10
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
- Energier i trappa...
Når åndene prøver å fysisk skade dere ville jeg nok fått renset huset.
Ånder er som regel snille og gjør ingen skade, men i noen tilfeller slik som deres bør noe gjøres
Ånder er som regel snille og gjør ingen skade, men i noen tilfeller slik som deres bør noe gjøres
Antall ord: 37
Hide post links |