Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVi har opplevd husrens.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Vi har opplevd husrens.

Innlegg av Heksepusen »

vi skal ikke legge skjul på at huste jeg og Loke bor i er et helt ekte spøkelseshus, et ganske så koselig et hvis jeg får si det selv.
Men til tider har vi opplevd noe veldig merkelig saker her i huset slik som ting som blir kastet rundt og ting blir bort vi høre skritt fra rom som det ikke er noen i osv.
Så i går fikk vi besøk av to som skulle ha husrens hos oss, vil ikke kalle det hus rens jeg men stabilisering av energier.
Etter en liten prate stund ved kjøkken bel jo Lokefamilien jaget på dør og våre to mediumer satte igang sitt søk i huset vår.
I nesten to timer var de på befaring i og rundt huset vårt og hva skal jeg si. Jo resultatet ble bare en masse bekreftelser av ting både jeg og Loke var veldig sikre på, men det var godt. Hva det var vil jeg ikke ut med siden sikker noen av dere en gang i fremtiden vil komme hit og da skal dere nok få hilse på alle våre spøkelser.
Må sia at for første gang på lenge er huset vårt overfylt av gode energier og masse som vi nå vet er der.( Jeg skal innrømme at hadde ikke noen andre bekreftet alt jeg opplevde så hadde jeg helt klart lagt meg inn frivillig på en eller anen psykiatrisk avdeling et eller annet sted og selv erklært meg gal). det skal også sies at de som var hos oss i går ikke hadde kjennskap til Lokefamilen eller omvendt.
Så om jeg ikke har hvert overbevist på at man kan ha besøk fra den andre siden så ble jeg det i går.
Antall ord: 306
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links