Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
USAs myndigheter innrømmer at Area 51 eksisterer i nylig frigitte dokumenter, men det sies ingenting om ufoer utenom at U-2 kan ha blitt tatt for å være dette
Jeg vil helst vite, kanskje ikke all fandenskapen de har funnet på, men har de gjemt vekk ymse utenomjordiske dingsbomser og attpåtil har hatt kontakt med dem, det vil jeg vite
Antall ord: 32
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Fighteren skrev:hadde jeg hatt utenomjordisk kontakt hadde jeg også holdt kjeft om det
Ja det trur jeg også hadde holdt kjeft om. Vist noen skulle vite så måtte det være noen som jeg virkelig stolte på som ikke fortalte det videre. For er vel en fare for å bli stemplet "gal" når man kommer med sånne historier.
moltepia skrev:Noen mener også at vi har ikke godt av å vite hva som foregår. Men det er vel spekulasjoner kanskje?
Jeg skulle like gjerne vist litt iallefall.
Når man utvikler det siste innen militær teknologi så er det bare noen få utvalgte som trenger å vite noe, det ville vært svært uheldig hvis en lekkasje oppsto og en slik teknologi havnet i hendene på en potensiell fiende, så av den grunn er det forståelig at Area 51 området er så strengt bevoktet og har så omfattende sikkerhet.
moltepia skrev:Noen mener også at vi har ikke godt av å vite hva som foregår. Men det er vel spekulasjoner kanskje?
Jeg skulle like gjerne vist litt iallefall.
Når man utvikler det siste innen militær teknologi så er det bare noen få utvalgte som trenger å vite noe, det ville vært svært uheldig hvis en lekkasje oppsto og en slik teknologi havnet i hendene på en potensiell fiende, så av den grunn er det forståelig at Area 51 området er så strengt bevoktet og har så omfattende sikkerhet.
Jeg har sett at det visstnok skal være et utrolig antall "Securitylevels". Mulig jeg husker feil men det kan være noe slik som 26 forskjellige slike nivåer; Men man kan jo ane omfanget.
Presidenten kommer visst faktisk ganske langt ned på listen dvs at selv ikke presidenten vet alt som skjer.
Det har vært kontakt mellom utenomjordiske og amerikanske myndigheter. Men etter hva jeg hører så har amerikanerne blitt skeptiske til de utenomjordiske.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her