Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvordan har dere det?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
tomii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Mai 2011 18:24
13
Blitt takket: 1 gang

Hvordan har dere det?

Innlegg av tomii »

Jeg ser, hører, og ikke minst føler ting rundt meg ca. hele tiden, men det som jeg lurer på, hvordan takler dere det? Selv så digger jeg det, synes det er dritkult, har prøvd å snakke med mamma om det, men det er visst bare jeg som ser de! :mrgreen: Så, hvordan takler dere dette? Dere som ser, føler, og hører ting, er det bare dere, eller er det andre i familien som merker ting, hvordan takler dere det? Er det gøy? Skummelt? Synes det er meget interessant tema å diskutere! Jeg er 16 år, forresten! Tror dere dette kan forandre seg opp igjennom tidene? :- )
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Hvordan har dere det?

Innlegg av Borte.. »

Sånn bortsett fra at du digger deg og synes det er dritkult...hvordan fungerer det?

Jeg hverken ser, hører eller føler noe som helst...sånn btw. Jeg tror at jeg hadde blitt ødelagt innvendig i så fall.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Hvordan har dere det?

Innlegg av jeditrond »

Jeg har evner, min søster har evner og min mor har evner. Så jeg kan snakke med dem om det meste egentlig. Hvordan jeg opplever det, tja, det begynner å bli "normalt" nærmest å snakke om at en kan merke negative/tunge energier, "se" spøkelser og ikke minst få gjort noe med dem, beskjeder fra andre steder som ramler inn i hodet, litt healing og andre rariteter. Det som irriterer meg er at beskjedene bare er en liten smule av brødet, jeg får sjelden all informasjon på en gang, det liker jeg ikke, men har så smått innsett at "sånn er det bare" :)

Hvis du fortsetter å bruke evnene dine vil de bare blomstre ennå mer over tid :)
Antall ord: 122
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tomii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Mai 2011 18:24
13

- - Hvordan har dere det?

Innlegg av tomii »

Vermilion Oriol skrev:Sånn bortsett fra at du digger deg og synes det er dritkult...hvordan fungerer det?

Jeg hverken ser, hører eller føler noe som helst...sånn btw. Jeg tror at jeg hadde blitt ødelagt innvendig i så fall.
Tja, hvordan det fungerer, om jeg hører folk som f.eks går oppe når jeg sitter nede, er det vell ikke noe mer enn det, når jeg føler ting, så er det at det enten blir en ekkel følelse, eller en helt spesiell temperatur, om jeg ville sagt det sånn.
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

- Hvordan har dere det?

Innlegg av Asbjørn »

Jeg har ikke sett så mange spøkelser - som jeg vet om da.
Men jeg merker at det er "noe" - fordi jeg får en urolig følelse i mellomgulvet.
Av og til kan jeg merke kulde / temperaturendringer som ikke hører hjemme, - i ei stue med full fyr i peisen, så er det likevel kaldt, og gradestokken viser 25-26 grader... eller tilogmed mer.

Men har foretatt noen "hjelpeprosesser / husrens" - som har medført at de som bor i husene merker forskjell, både dyr, barn og voksne.

Så jeg er ikke i tvil om at det er noe mer, - spesielt siden dyr og små barn forandrer oppførsel, bare fordi jeg har vært der å "snakka litt"... ( jeg tilkaller jo hjelp fra det høye, da ;) )

Hadde noen sagt til meg for 20-30 år siden at jeg var involvert i slike ting, - hadde jeg ledd høyt ;)
Idag er det nesten hverdagslig...

Men kan ikke skryte av å "se" eller på annen måte få utrolige opplevelser.... Har ikke hatt det, - men ting skjer likevel.

Så - sånn er det bare ;)

A
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Medium Kjetil
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Nov 2008 22:23
16
Kjønn (valgfri): Er da mann
Lokalisering: Sørreisa
Har takket: 5 ganger

- Hvordan har dere det?

Innlegg av Medium Kjetil »

Jeg har vokst opp med dette, jeg opplever å føle, se, høre og lukte, alle ting på en gang eller bare en av delene, det varierer, tror det kommer helt an på hvor sterk disse energiene er.

For meg har dette gått fra og være skremmende ved ca 7 års alder, spennende ved ca 20 års alder og nå er jeg 38 år og jeg syns det er utfordrende og givende og faktisk kunne få hjelpe.

Jeg har jo skjønt såpass at dette med ånder/spøkelser er helt naturlig, vi blir ikke bare borte når vi dør, mange må faktisk ha hjelp for å komme videre til nye oppgaver, vi er nok her på jorden for å lære.

Du skal vite at du ikke er alene, bare å spørre om du lurer på ting, vi er mange her som helt sikkert kan gi deg svar om du skulle stå fast.

Jobb med dette og du vil lære mye, ikke bare om ånder/spøkelser men minst like mye om deg selv, jeg lærer stadig noe nytt. Det er gøy å mestre.

Lykke til med et spennende liv
Antall ord: 196
Livet er den tiden det tar å dø.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links