Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHører stemmer igjennom rennende vann

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Tomb
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Aug 2010 11:48
14
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Hører stemmer igjennom rennende vann

Innlegg av Tomb »

Hei.

For et par år siden så jeg den filmen White noise og begynte å interessere meg for EVP. Jeg hadde ikke noe annet utstyr en opptakeren på dataen så jeg tenkte jeg bare skulle ta opp noen snutter å høre. Og jeg ble overasket for jeg syns jeg hørte stemmer. Og så hadde jeg hørt at en kan bruke rennende vann som støy og at det rennende vannet kan forme ord. Jeg prøvde ut dette med å la vannkrana sildre ned i kommen på kjøkkenet. Når jeg hørte på det etterpå så var det massevis av stemmer som sa forskjellige ting! Både menn og damer.. Jeg prøvde å fjerne støy med et redigeringsprogram og da kom det mye tydeligere fram. Også stemmer og ord jeg ikke hadde fått med meg. Etter den gangen har jeg gjor dette massevis av ganger he he.. Men så oppdaget jeg at jeg kunne høre stemmene ikke bare på opptakene men bare ved å stå ved siden av det rennende vannet.. Og nå i sommer så skulle jeg ta en dusj..Og på det badet er det veldig god og hul akkustikk..plutselig begynte jeg å høre stemmer som snakket sammen,lo,lyse stemmer og mørke stemmer veldig tydelig.. de var rundt meg på alle kanter og lå på en måte oppå hverandre som forskjellige lag.. og jeg tenkte bare..Herregud! Hva er dette?? Jeg tok opp mange lydsnutter på mobilen som jeg har hørt på etterpå. Det er helt merkelig.. Så nå hører jeg stemmer stort sett overalt der det er rennende vann og riktig akustikk... Håper ikke jeg begynner å bli gal..?
Antall ord: 282

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Sep 2010 10:59
14
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- Hører stemmer igjennom rennende vann

Innlegg av Jeppski »

Du har nok bare trent opp ørene dine til å finne mønster i lyder som egentlig ikke har noen. Hjernen er veldig flink til slikt vet du.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Tomb
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Aug 2010 11:48
14
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

- Hører stemmer igjennom rennende vann

Innlegg av Tomb »

Det er fult mulig jeg bare innbiller meg det. Men det høres veldig likt ut ihvertfall.
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !