Hjelp! Flere episoder har datteren min sitti og pratet på rommet med seg selv, ledd osv.. Tenkt at dette har vært helt normalt.. Også hørt ordene se der, og se på den.. Tenkt at hun prater med seg selv
MEN i går så våknet hun opp i 23 tiden.. Valgte da og legge meg sammen med hun i senga mi.. Ligger og prater litt også skrur jeg av lyset og sier natta.. Etter et par minutter begynner hun å hylskrike og ber meg om å skru på lyset! Jeg skvatt jo! Mamma mamma, det er farlig! så sier jeg nei det er ingen ting som er farlig her jenta mi, selvom jeg også egentlig følte meg veldig utilpass det øyeblikket.. Så vi bestemmer oss for å sove med lyset på..
5 minutter senere merker jeg hun blir litt urolig igjen, men ikke like redd...Hva ser du på spør jeg hun om, jenta vel. Så sier jeg det er ingen jente her.. Jooo sier hun, og peker mot hjørnet..
og jeg sier nok engang neei det er ingen her.. Bare deg og meg Jammen mamma, nå gjemmer hun seg, jenta gjemmer seg... Borte vekk..
Jeg har aldri sovet så dårlig en natt før som denne...
Noen som kan ha noen formening om dette?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jente på rommet?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
- Jente på rommet?
Barn opplever utrolig mye rar og kan ha en veldig livlig fantasi.
Jeg sier ikke at det barne ditt opplever er fantasi men ha det i bakhode.
Jeg opplevde noe lignende med min yngste datter bare at vi hadde en dame. når damen kom og jeg var der ba jeg damen gå å legge seg for det var natten og vi skulle sove, det hjalp oss. Om min datter hadde en livlig fantasi eller om hun virkelig så noe vet jeg ikke men hovedsaken er at det hjalp.
Denne teknikken bruker min datter den dag i dag hun sier natta til oss som hun ser og til de bar hun ser og ja hun sover nå natten igjen om og har gjort det siden da.
Hvis ikke kan du jo prøve salt i vinduskarmer og dørterskler som beskyttelse sammen med rosen-kvarts.
Viktigste er å ta barnets opplevelse så naturlig så mye slik at du ikke skremmer barnet.
Lykke til
Jeg sier ikke at det barne ditt opplever er fantasi men ha det i bakhode.
Jeg opplevde noe lignende med min yngste datter bare at vi hadde en dame. når damen kom og jeg var der ba jeg damen gå å legge seg for det var natten og vi skulle sove, det hjalp oss. Om min datter hadde en livlig fantasi eller om hun virkelig så noe vet jeg ikke men hovedsaken er at det hjalp.
Denne teknikken bruker min datter den dag i dag hun sier natta til oss som hun ser og til de bar hun ser og ja hun sover nå natten igjen om og har gjort det siden da.
Hvis ikke kan du jo prøve salt i vinduskarmer og dørterskler som beskyttelse sammen med rosen-kvarts.
Viktigste er å ta barnets opplevelse så naturlig så mye slik at du ikke skremmer barnet.
Lykke til
Antall ord: 161
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |