Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er i bakgrunnen på dette bildet?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2013 15:19
- 11
- Blitt takket: 2 ganger
- Hva er i bakgrunnen på dette bildet?
Jeg har nå studert alle bildene grundig en gang til og det kan faktisk hende at "sølvskoene" er fingeravtrykk. Phuu, en avklart. De som var rarest nesten. Men det ansiktet finner jeg ingen forklaring på.
Antall ord: 36
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Ikke godt å si hva ansiktet er, men et spennende bilde ble det i hvert fall
Antall ord: 15
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Det er flere ansikt på denne jakken, en til her med noe som ser ut som en bred avlang nese og liten munn, det kan se ut som om det er mønsteret/innerforet på jakken som får oss til å se noe som ser ut som et ansikt.
Antall ord: 49
Hide post links |
- - Hva er i bakgrunnen på dette bildet?
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 11
He he he he;) Jeg ser også de ansiktene, denne jakken er en helt plain, beige jakke uten noe som helst mønster.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Velkommen til oss, Kringle-1!
Spennende bilde, jeg ser også ansiktene! Men hva det er aner jeg ikke. Det får våre foto-eksperter ta seg av.
Det jeg hang meg opp i er at din sønn føler ubehag ved huset. Har dere noen historie på huset/tomten/området? For jeg tenker at man skal ta barns følelser på alvor, og det oppfatter jeg det som at du gjør. Så forutsatt at andre ting er utelatt hadde det vært spennende å høre om hvordan huset er å leve i.
Spennende bilde, jeg ser også ansiktene! Men hva det er aner jeg ikke. Det får våre foto-eksperter ta seg av.
Det jeg hang meg opp i er at din sønn føler ubehag ved huset. Har dere noen historie på huset/tomten/området? For jeg tenker at man skal ta barns følelser på alvor, og det oppfatter jeg det som at du gjør. Så forutsatt at andre ting er utelatt hadde det vært spennende å høre om hvordan huset er å leve i.
Antall ord: 95
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Sep 2008 22:40
- 16
- Lokalisering: Buskerud
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Disse var ikke vanskelig å få øye på. Synes det ser ut som ansiktet til et barn.
Antall ord: 16
We Weren't Born To Follow
An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!
An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 11
- - Hva er i bakgrunnen på dette bildet?
Hei takk for det Har vært medlem her for noen år siden også, men var visst blitt slettet pga hotmail adresse. Jeg synes også at det ser ut som barn.Astarte skrev:Velkommen til oss, Kringle-1!
Vi har ikke tatt en grundig sjekk av tomta, har bare forhørt oss litt og det sies jo at det er et slags "åpnings område" for åndeverden av noen, hva nå det betyr...Har også hørt at det kan ha vært massegrav her under krigen, men er ikke sikker på om det stemmer, I hope not! Skal definitivt sjekke litt med litt "sikrere" kilder. Huset er helt nytt, og jeg er ikke redd av meg så det føles helt trygt og fint, aldri følt noe "ekkelt" eller noen kald gufs eller noe. ( kun i gangen om natten etter jeg så det bildet :mozilla_wink: ) Men vi opplever mye styr da, mye sykdom, mye slitsomme greier for familien, vært helt sinnsykt alt som har skjedd med oss egentlig uten at jeg skal gå nærmere innpå det. Men det er en del rart som skjer, sån type åndenes makt greier, stereoanlegg på rommet til sønnen min starter jo ganske ofte av seg selv på fullt volum når ingen er der. Tv lyd skrus av eller på fullt volum, men vi forklarer jo det med teknisk krøll...Alltid mye lyspærer som går, leker som spiller av seg selv, har jo hørt noen som har gått i trappen og sånn, minste sønnen min våknet en natt og sa at noen hadde strøket han på kinnet osv . Men i det huset vi bodde i før, der var det mye mer uforklarlige ting som skjedde. Radio som var avslått begynte å spille julesanger midt på natta uten at den sto på "ON" og det var om sommeren. Dører som smalt igjen med store krefter uten at vinduer var åpne. Lamper falt i gulvet og knustes, leker spilte midt på natten, lys slo seg av og på hele tiden, og selvfølgelig lyder osv, husker ikke alt. Alt kan ihvertfall ikke bortforklares.
Antall ord: 455
Hide post links |
- - - Hva er i bakgrunnen på dette bildet?
.. tror jeg hadde invitert selveste Lena Ranehag for å se på saken ..Kringle-1 skrev: Har vært medlem her for noen år siden også, men var visst blitt slettet pga hotmail adresse. Jeg synes også at det ser ut som barn.
Vi har ikke tatt en grundig sjekk av tomta, har bare forhørt oss litt og det sies jo at det er et slags "åpnings område" for åndeverden av noen, hva nå det betyr...Har også hørt at det kan ha vært massegrav her under krigen, men er ikke sikker på om det stemmer, I hope not! Skal definitivt sjekke litt med litt "sikrere" kilder. Huset er helt nytt, og jeg er ikke redd av meg så det føles helt trygt og fint, aldri følt noe "ekkelt" eller noen kald gufs eller noe. ( kun i gangen om natten etter jeg så det bildet :mozilla_wink: ) Men vi opplever mye styr da, mye sykdom, mye slitsomme greier for familien, vært helt sinnsykt alt som har skjedd med oss egentlig uten at jeg skal gå nærmere innpå det. Men det er en del rart som skjer, sån type åndenes makt greier, stereoanlegg på rommet til sønnen min starter jo ganske ofte av seg selv på fullt volum når ingen er der. Tv lyd skrus av eller på fullt volum, men vi forklarer jo det med teknisk krøll...Alltid mye lyspærer som går, leker som spiller av seg selv, har jo hørt noen som har gått i trappen og sånn, minste sønnen min våknet en natt og sa at noen hadde strøket han på kinnet osv . Men i det huset vi bodde i før, der var det mye mer uforklarlige ting som skjedde. Radio som var avslått begynte å spille julesanger midt på natta uten at den sto på "ON" og det var om sommeren. Dører som smalt igjen med store krefter uten at vinduer var åpne. Lamper falt i gulvet og knustes, leker spilte midt på natten, lys slo seg av og på hele tiden, og selvfølgelig lyder osv, husker ikke alt. Alt kan ihvertfall ikke bortforklares.
Antall ord: 368
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 11
- - - - Hva er i bakgrunnen på dette bildet?
.. tror jeg hadde invitert selveste Lena Ranehag for å se på saken .. [/quote]
Ja HUN hadde vært velkommen ja Bare redd for at hun hadde sagt at neeei her er det da ingen verdens ting, og så hadde turen vært bortkastet, he he
Ja HUN hadde vært velkommen ja Bare redd for at hun hadde sagt at neeei her er det da ingen verdens ting, og så hadde turen vært bortkastet, he he
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Hahaha, jeg vet hvordan det føles Vi har også endel støy her hos oss. Men man blir litt vant med det egentlig. Der er verst for gjester som plutselig opplever noe. Spennende historie, Kringle. Det hadde vært spennende om du fant ut mer også!
Antall ord: 47
Memento mori
Hide post links |
- - - Hva er i bakgrunnen på dette bildet?
Kjedelig å spekulerer på slike rykter så prøv å finn ut av det eller rett og slett bare kontakte som som har rykte på seg til å være flinke som kan dette.. ikke bra å bli så mye syk dersom det er noe utefor som forårsaker dette og at det kan gjøres noe med .. Håper det ordner segKringle-1 skrev:
Vi har ikke tatt en grundig sjekk av tomta, har bare forhørt oss litt og det sies jo at det er et slags "åpnings område" for åndeverden av noen, hva nå det betyr...Har også hørt at det kan ha vært massegrav her under krigen, men er ikke sikker på om det stemmer, I hope not!
.Kringle-1 skrev: vi opplever mye styr da, mye sykdom, mye slitsomme greier for familien, vært helt sinnsykt alt som har skjedd med oss egentlig uten at jeg skal gå nærmere innpå det. Men det er en del rart som skjer, sån type åndenes makt greier, stereoanlegg på rommet til sønnen min starter jo ganske ofte av seg selv på fullt volum når ingen er der. Tv lyd skrus av eller på fullt volum, men vi forklarer jo det med teknisk krøll...Alltid mye lyspærer som går, leker som spiller av seg selv, har jo hørt noen som har gått i trappen og sånn, minste sønnen min våknet en natt og sa at noen hadde strøket han på kinnet osv .
Antall ord: 256
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Mai 2013 16:43
- 11
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Ramnes
- Har takket: 1 gang
hmmm... Den ansikte ligner veldig på gammel mann eller kvinne. Har du noen døde besteforeldre eller olderforeldre? Dem er ikke farlige dem vil passe på dere
Antall ord: 27
Ingen er perfekte!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jun 2013 15:28
- 11
vil bare først si at jeg synes det er dumt at du legger ut et indentifiserende bilde av barna dine på et åpent forum som dette. Du kunne vertfall visket bort ansiktet deres. Jeg mener bare bilder av barn som er for liten til å bestemme selv og blant annet info om fult navn og boplass osv osv er lite heldig å legge ut på nettet. ( ikke det at du akkurat har gjort det, men tenker da på andre som gjør det). Men du bestemmer selvfølgelig selv, bare min mening som jeg tenker høyt.
Angående bildet.
Det ser på en måte ut som at på andre siden av døren står det et bord, eventuelt en kommode med en lampe på som er pyntet med sølv på? og at det har reflektert i vinduet på døra når du tok bildet. Og når det gjelder plagg, så skulle du bare vist hvor mange av mine plagg som har ansikter, har vært skremt flere ganger inntil jeg har stått opp å ristet litt i plagget og borte ble det, så tror nok vi er flinke til å danne oss bilder av ting
Angående bildet.
Det ser på en måte ut som at på andre siden av døren står det et bord, eventuelt en kommode med en lampe på som er pyntet med sølv på? og at det har reflektert i vinduet på døra når du tok bildet. Og når det gjelder plagg, så skulle du bare vist hvor mange av mine plagg som har ansikter, har vært skremt flere ganger inntil jeg har stått opp å ristet litt i plagget og borte ble det, så tror nok vi er flinke til å danne oss bilder av ting
Antall ord: 199
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Det bildet blir som så mange andre dessverre. Mysebilder hvor vi etter beste evne og vilje,- fordi det hadde vært kult å faktisk se noe, prøver å synse og forme skygger og linjer til lidende sjeler fra den andre siden.
Pompel og Pilt er dritskumle
Pompel og Pilt er dritskumle
Antall ord: 45
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Hide post links |