Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBlir bare mer og mer ubehagelig

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2010 16:01
14
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- - Blir bare mer og mer ubehagelig

Innlegg av FFlower »

Alvejenta skrev:Hei FFlower! :)

Helt uforpliktet, - Jeg kan godt prøve å se på hva det er som plager deg, men da trenger jeg ditt riktige navn :) Send det på PM om du ønsker det :)
PM er sendt! :D
Antall ord: 37
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2010 16:01
14
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- - Blir bare mer og mer ubehagelig

Innlegg av FFlower »

Xxhmj skrev:Da jeg ble passet på av ei lita lente som fulgte meg overalt, følte jeg meg overvåka og redd. Fordi jeg ikke visste hva det var. Det var rett og slett ubehagelig. Men når jeg først visste hvorfor ho var der og hva ho gjorde, følte jeg meg tryggere. Men ho forsvant. Det jeg skal fram til er at uansett hvem det er, så vil det alltid være ubehagelig fordi du ikke vet hvorfor den er der.
Ja, det hadde vært noe beroligende å vite hvem eller hva som var årsaken til det jeg opplever. Men samtidig så vil jeg få være i fred. Det er helt i orden at det er noen i rundt meg, men jeg blir sliten og urolig på grunn av at nærværet oppleves så sterkt. Jeg har gjort meg kjent med at jeg er ganske mottakelig for å oppleve og kjenne energier rundt meg, og når denne er så sterk så blir jeg rett og slett utmattet. Jeg klarer ikke legge meg før i fem-tiden om morgenen fordi jeg blir enda mer urolig av å legge meg i et mørkt rom hvor jeg ikke har muligheten til å være observant på hva som skjer rundt meg. Dette fører til at jeg sover til langt på dag og får en elendig døgnrytme. Samtidig føler jeg ingen ro på dagtid i hjemmet mitt heller fordi det er så mange lyder fra 2.etasje og jeg blir stresset av følelsen av at noen er ved min side absolutt hele tiden. Så uansett om jeg skulle finne ut hva som er årsaken til dette så ønsker jeg veldig gjerne å få det på avstand. For det sliter veldig på meg, og slik det er nå får jeg ingen ro eller trygghetsfølelse..
Antall ord: 311
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links