Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er i bakgrunnen på dette bildet?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2013 15:19
- 11
- Blitt takket: 2 ganger
Hva er i bakgrunnen på dette bildet?
Lurer på om noen kan hjelpe meg med bildet jeg tok av barna mine forrige dagen. Ble oppmerksom på noe i bakgrunnen. Hva er det??
Antall ord: 25
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Hva er i bakgrunnen på dette bildet?
Hva tenker du på? Jeg ser ikke noe annet enn gjenskinn i vinduet bak dem, så det hadde vært fint om du kunne pekt på hva du tenker er noe uvanlig.
Velkommen hit, forresten!
Velkommen hit, forresten!
Antall ord: 35
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
En jakke? Eller tenker du på speilbildet av fotografen i glassruten på døra?
Merk gjerne av hvor det er vi skal se noe.
Merk gjerne av hvor det er vi skal se noe.
Antall ord: 24
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 11
Hvordan merker jeg av? Er ny her inne. Speilbildet av meg ser man ganske langt oppe med lyst hår, ser ikke noe ansikt. Ca på jakkelomma ser jeg og alle jeg viser det til tydelig et ansikt, jeg ser flere. Og så et par sølv sko litt lengre ned. Jeg sto helt alene og tok dette bildet og det var ingen sko noe sted. Vi eier ikke slike sko engang.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
For å merke av kan du legge bildet inn i f.eks paint og tegne piler, ringe rundt el.l.
Jeg ser hva du mener, forøvrig, men tror ikke det er noe annet enn gjenskinn i glasset.
Hjernen vår er sånn skrudd sammen at vi automatisk vil lete etter kjente mønstre i ting. Det er samme mekanisme som gjør at vi ser ansikter og figurer i skyene på himmelen.
Jeg ser hva du mener, forøvrig, men tror ikke det er noe annet enn gjenskinn i glasset.
Hjernen vår er sånn skrudd sammen at vi automatisk vil lete etter kjente mønstre i ting. Det er samme mekanisme som gjør at vi ser ansikter og figurer i skyene på himmelen.
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 11
[rimg]http://i1365.photobucket.com/albums/r75 ... 96eb95.jpg[/rimg]
Fant ikke ut hvordan jeg la det i paint jeg....
Vet ikke om jeg slår meg helt til ro med at dette bare er innbilning, skygger i en jakke eller noe sånt. Ser så tydelig nese, hår, øyer,det hvite i øyet til og med(Når jeg zoomer skikkelig). Skoene er nesten enda rarere. Var ingenting i sølv eller noe som kunne ligne på sko. Og gjennskinn av hva? Hvem, det er jo ikke meg. Nei, et mysterium...
Skal sies at min eldste sønn er livredd i huset vårt og sier han ser en mann. Vi har hatt mye rare ting som har skjedd i det huset vi bodde før, ikke så mye i dette huset, men det er noe. Jeg tror vel på slikt, men kan ikke helt tro at det skal være noe slikt i vårt hus. Ikke før jeg har håndfaste bevis...Men dette synes jeg var bare merkelig.
Fant ikke ut hvordan jeg la det i paint jeg....
Vet ikke om jeg slår meg helt til ro med at dette bare er innbilning, skygger i en jakke eller noe sånt. Ser så tydelig nese, hår, øyer,det hvite i øyet til og med(Når jeg zoomer skikkelig). Skoene er nesten enda rarere. Var ingenting i sølv eller noe som kunne ligne på sko. Og gjennskinn av hva? Hvem, det er jo ikke meg. Nei, et mysterium...
Skal sies at min eldste sønn er livredd i huset vårt og sier han ser en mann. Vi har hatt mye rare ting som har skjedd i det huset vi bodde før, ikke så mye i dette huset, men det er noe. Jeg tror vel på slikt, men kan ikke helt tro at det skal være noe slikt i vårt hus. Ikke før jeg har håndfaste bevis...Men dette synes jeg var bare merkelig.
Endret: Endret til rimg-tag.
Lilja, mod
Lilja, mod
Antall ord: 181
Hide post links |
Det er vel speilbilde av deg og noe du hadde på deg, er det ikke det da ?
Ellers så minner det om hvit maske med hull for øynene eller ku kux klan uten spiss topp . . .
Ellers så minner det om hvit maske med hull for øynene eller ku kux klan uten spiss topp . . .
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 11
Meg ser dere rissen av lengre oppe med langt hår. Jeg hadde på meg hvite sko og rosa kjole. Dette som ligner på et ansikt er absolutt ikke meg. Lurte på om det kunne være et slags gjennskinn av barna sine fjes, men det får jeg heller ikke til å stemme. Vi skulle ha selskap like etterpå så alt var ryddet, ingenting på gulvet og vi har en hund som spiser alt han kommer over av sko så det står aldri sko fremme noe sted. Vi har ikke slike sko heller. Bare lurte på om noen her inne "følte" noe eller noe sånt...
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det tekniske først: (siden jeg er så teknisk anlagt, liksom )
Hvis jeg skal åpne et bilde i Paint, høyreklikker jeg bildet som er lagret på min pc, går ned på Åpne i og får opp bl.a. Paint. Så kan du tegne, beskjære og styre alt du vil, før du lagrer bildet og laster det opp i f.eks. photobucket som du bruker, og legge det inn her.
Et annet tips: Når du legger bilder inn her, bruk rimg-tag istedetfor img-tag, så tilpasses bildestørrelsen automatisk forumsidene.
Så bildet: Jeg syns disse "sølvskoene" har samme farge som de små flekkene som er helt til høyre på glasset på bildet som er zoomet inn i det første innlegget. Kan det være fingermerker eller flekker av noe slag?
Dette er bare min personlige synsing, jeg kan ikke si at det ikke er noe på bildet ditt. Men jeg tror, sånn rent generelt at det er vanskelig, og ganske uvanlig, å klare å fange åndelig aktivitet på bilder.
Lilja
Hvis jeg skal åpne et bilde i Paint, høyreklikker jeg bildet som er lagret på min pc, går ned på Åpne i og får opp bl.a. Paint. Så kan du tegne, beskjære og styre alt du vil, før du lagrer bildet og laster det opp i f.eks. photobucket som du bruker, og legge det inn her.
Et annet tips: Når du legger bilder inn her, bruk rimg-tag istedetfor img-tag, så tilpasses bildestørrelsen automatisk forumsidene.
Så bildet: Jeg syns disse "sølvskoene" har samme farge som de små flekkene som er helt til høyre på glasset på bildet som er zoomet inn i det første innlegget. Kan det være fingermerker eller flekker av noe slag?
Dette er bare min personlige synsing, jeg kan ikke si at det ikke er noe på bildet ditt. Men jeg tror, sånn rent generelt at det er vanskelig, og ganske uvanlig, å klare å fange åndelig aktivitet på bilder.
Lilja
Antall ord: 178
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2013 11:16
- 11
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Jeg ser ett ansikt der
Antall ord: 5
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 09 Sep 2009 22:35
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 12 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Jeg har IKKE publisert dette på facebook, er kun jeg som ser dette!
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 11
Jeg har Mac og ikke pc så paint er ikke et valg...Men der var det ringet inn ja! Akkurat der er det et ansikt, og så ser jeg to til litt til høyre for dette ansiktet. Skissen av meg er litt lengre opp og litt til venstre da jeg sto ganske nære denne døra. Jeg sperrer for eventuelle gjenskinn fra noe bak meg. Sølv skoene har jeg grublet meg ihjel på, og de ser ikke ut til å ha noe sammenheng med ansiktet. Jeg kan ikke fatte hva de er. Jeg tok flere bilder og dette (både skoene og ansiktet) er med på flere av de men ikke på alle.
Helst ikke legg ut bildet på facebook nei, iallefall ikke med ansiktet til barna...ville bare legge ut orginalen i tilfellet det gjorde det lettere å se
Helst ikke legg ut bildet på facebook nei, iallefall ikke med ansiktet til barna...ville bare legge ut orginalen i tilfellet det gjorde det lettere å se
Antall ord: 141
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Beklager å måtte si det, men det ser ikke ut som sko disse sølvgreiene, heller pynt på en bunad eller lignende. Hadde fotografen på seg bunad/belte med sølvpynt/skinnende metallbiter?
At sønnen din ser noe tviler jeg ikke på, men det kan være en hjelper og ikke nødvendigvis et gjenferd
At sønnen din ser noe tviler jeg ikke på, men det kan være en hjelper og ikke nødvendigvis et gjenferd
Antall ord: 56
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 11
Jeg har sagt hva jeg hadde på meg, en rosa kjole og hvite høye sko. Ingenting med sølv.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
De der "sølvskoene" ser for meg ut som fingermerker e.l. flekker på glasset i døra + gjenskinn av noe ved/bak fotografen.
Jeg kan også se hvilket ansikt dere mener men det er jo egentlig ikke et veldig tydelig ansikt. Sånne typer bilder får meg alltid til å tvile på at det er noe der, rett og slett fordi hjernen ser ansikter overalt der det er mønstre som kan minne om øyne, nese og munn. Og så tenker jeg som Lilja at ånder antakelig er veldig vanskelig å fange på film.
Jeg tror dette har en naturlig forklaring (folder i klær som med litt fantasi ligner et ansikt). Men jeg påstår ikke dermed at det ikke er noe der. Jeg bare sier hva jeg tror.
Jeg kan også se hvilket ansikt dere mener men det er jo egentlig ikke et veldig tydelig ansikt. Sånne typer bilder får meg alltid til å tvile på at det er noe der, rett og slett fordi hjernen ser ansikter overalt der det er mønstre som kan minne om øyne, nese og munn. Og så tenker jeg som Lilja at ånder antakelig er veldig vanskelig å fange på film.
Jeg tror dette har en naturlig forklaring (folder i klær som med litt fantasi ligner et ansikt). Men jeg påstår ikke dermed at det ikke er noe der. Jeg bare sier hva jeg tror.
Antall ord: 131
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |