Jobber for tiden med en person som ser ånder i ulike farger. Personen holder seg unna de som er røde og de som er svarte, de oppfattes som negative/"onde".
Lurte nå på om flere har samme opplevelse?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Holde seg unna røde og svarte ånder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Holde seg unna røde og svarte ånder
Nei, denne var ny for meg, men så er jeg forholdsvis fersk i bransjen.
Antall ord: 14
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Jeg har ikke vært borte i noen som ser det sånn, men jeg syns egentlig ikke det var så rart. Man har ulike måter å motta informasjon på, og om man får den ved hjelp av farger må jo det være like effektivt som noe annet.
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2012 20:09
- 12
- Kjønn (valgfri): Kjærring!
- Har takket: 268 ganger
- Blitt takket: 636 ganger
Har hørt om folk som har egne 'fargekoder' på ting de ser, i dette tilfellet var det hvit og lys grå som ikke var bra... så tror ikke det er helt uvanlig.
Antall ord: 33
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Har ikke hørt om denne måten å se ting på før, men ser ikke vekk fra at man selv "bygger en måte" gjerne underbevisst for å skille på informasjon man mottar...
A
A
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2012 20:09
- 12
- Kjønn (valgfri): Kjærring!
- Har takket: 268 ganger
- Blitt takket: 636 ganger
Ja, noe sånt som det. Man sorterer og generaliserer alt anna for å skjønne noe av det man ser og oppfatter, tror ikke 'åndelige' ting er noe unntak.
Problemet er når folk ikke greier å se forskjell på 'dette er sånn' og 'dette er min måte å se ting på'. Jeg sier ikke at det bestandig er lett, men har møtt enkelte som i det hele tatt ikke var klar over at ikke alle så ting på samme måte som dem selv og reagerte med å insistere på at at deres version var den eneste riktige og dermed gjaldt for alle.
Problemet er når folk ikke greier å se forskjell på 'dette er sånn' og 'dette er min måte å se ting på'. Jeg sier ikke at det bestandig er lett, men har møtt enkelte som i det hele tatt ikke var klar over at ikke alle så ting på samme måte som dem selv og reagerte med å insistere på at at deres version var den eneste riktige og dermed gjaldt for alle.
Antall ord: 104
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- - Holde seg unna røde og svarte ånder
Høres logisk ut, at det er slik vedkommende sorterer/tolker informasjonen h*n får innLilja skrev:Jeg har ikke vært borte i noen som ser det sånn, men jeg syns egentlig ikke det var så rart. Man har ulike måter å motta informasjon på, og om man får den ved hjelp av farger må jo det være like effektivt som noe annet.
Antall ord: 69
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Mamma`n min snakket om svarte og grå. De svarte var ikke gode. Men hun er den eneste jeg har hørt om som opplevde ånder i farger
Antall ord: 28
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
Jeg har hørt flere snakke om svarte/ grå entiteter underforstått som at disse er "onde". Motsetningen av de gode lysvesnene liksom. Mener også en av forumistene har snakket om en blå entitet som slettes ikke opplevdes som snill..
Men personen det er snakk om ( i hovedinnlegget ), ser h*n ånder i alle farger? Eller er det bare de ikke- snille som har farger?
Men personen det er snakk om ( i hovedinnlegget ), ser h*n ånder i alle farger? Eller er det bare de ikke- snille som har farger?
Antall ord: 65
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Hide post links |
Personen så alle ånder i farger, men opplevde altså kun de røde og de svarte som negative/"onde".
Det er lett å tenke at svart=negativt og hvitt=positivt, men fikk mer inntrykk av at dette var en auraaktig greie. Aldri hørt at ånder har aura, men det er jo så mye rart "der ute".
Det er lett å tenke at svart=negativt og hvitt=positivt, men fikk mer inntrykk av at dette var en auraaktig greie. Aldri hørt at ånder har aura, men det er jo så mye rart "der ute".
Antall ord: 56
Hide post links |