kan du utdype hvordan det hjalp?galaxy skrev:Tok akupunktur idag pga har pådratt meg noe lunge-greier pga sikkert for hyppige forkjølelse, blitt smittet ... sånn at i nesten 2 dager kjent på at jeg liksom hev etter pusten eller fikk ekkel følelse av åndenød, så må si at jeg kjente at det hjalp etterpå
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Akupunktur med dokumentert virkning
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mai 2009 15:38
- 15
- Kjønn (valgfri): demon
- Har takket: 536 ganger
- Blitt takket: 277 ganger
- - Akupunktur med dokumentert virkning
Antall ord: 60
741
PMW
PMW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- - - Akupunktur med dokumentert virkning
lettere å puste, .. at lungene ikke gispet etter luft slik som før timen ..lighteren skrev:kan du utdype hvordan det hjalp?galaxy skrev:Tok akupunktur idag pga har pådratt meg noe lunge-greier pga sikkert for hyppige forkjølelse, blitt smittet ... sånn at i nesten 2 dager kjent på at jeg liksom hev etter pusten eller fikk ekkel følelse av åndenød, så må si at jeg kjente at det hjalp etterpå
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mai 2009 15:38
- 15
- Kjønn (valgfri): demon
- Har takket: 536 ganger
- Blitt takket: 277 ganger
- - - - Akupunktur med dokumentert virkning
okay, spennende.galaxy skrev:lettere å puste, .. at lungene ikke gispet etter luft slik som før timen ..lighteren skrev:kan du utdype hvordan det hjalp?galaxy skrev:Tok akupunktur idag pga har pådratt meg noe lunge-greier pga sikkert for hyppige forkjølelse, blitt smittet ... sånn at i nesten 2 dager kjent på at jeg liksom hev etter pusten eller fikk ekkel følelse av åndenød, så må si at jeg kjente at det hjalp etterpå
hvordan har du det i dag da?
forsatt lettere å puste og sånt?
skal/må du ta flere timer nå eller holdt det med den ene?
Antall ord: 105
741
PMW
PMW
Hide post links |
- Akupunktur med dokumentert virkning
Det vet jeg ikke akkurat nå, har ellers ikke så mye erfaring med akupunktur eller tatt for lignende problem før . . så får se det an
Antall ord: 27
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Akupunktur med dokumentert virkning
Jeg har god erfaring med akupunktur for å bli kvitt migrene. Jeg hadde migrene hver bidige helg i årevis. Det eneste skolemedisinen kan gjøre med dette er å gi meg resept på medisin, den fungerte greit. Men om anfallet var for sterkt, kom fandenskapet tilbake utpå kvelden når jeg hadde tatt maks dose av medisinen min. Så begynte jeg hos en akupunktør/soneterapeut for å behandle dette. Han sammenlignet hodet mitt med en bilmotor som ruser konstant selv om den går på tomgang, jeg greide ikke å kvitte meg med stresshormoner når jeg skulle slappe av. For en del medfører det da migrene. Jeg gikk fast til behandling hver 6. uke i et år halvannet, etter en liten stund merket jeg bedring, anfallene ble svakere til tross for stressa jobb. Så ca. halvannet år etter behandling fikk jeg ikke migreneanfall lenger, gikk liksom noen helger på rad og ventet på at anfallet skulle komme, men så skjedde ikke. Kan jeg bevise dette? Ja og nei, jeg kan ta bildet av esken med Zomig som ligger i medisinskuffen, der står det dato når jeg hentet den på apoteket. Men det vil neppe være godkjent bevis og så er jeg ikke så gira på å legge ut såpass personlig informasjon på nettet
Konklusjon: Vi får være enige i å være uenige kanskje?
Konklusjon: Vi får være enige i å være uenige kanskje?
Antall ord: 227
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |