oppsss....kan noe fortelle meg hvordan jeg legger ut et bilde (har helt glemt hvordan )
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er dette ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2009 08:55
- 15
- Blitt takket: 1 gang
Hva er dette ?
Ta og se på dette bildet...øk størrelsen på bildet, og bedøm selv hva du ser, eller hva du syntes at det ser ut som.
oppsss....kan noe fortelle meg hvordan jeg legger ut et bilde (har helt glemt hvordan )
Endret: Rettet bildeadresse. Lilja, mod
Antall ord: 47
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
- Hva er dette ?
Bildet må ligge på nettet fra før,- facebook, photobucket eller andre plasser. Da skal det bare være å lime inn bildeadressen inni en sånn "img"-klamme, eventuelt "rimg".
Antall ord: 30
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
Hide post links |
- Hva er dette ?
Slik jeg gjøre det;
om du laster bilder opp på først
photobucket.com
så når du har det bildet der som du vil kopiere; trykk på Direkt link av de 4 alternativene til høyre
da blir linken kopiert og gå inn på paranormal og trykk på rimg og lim inn linken eller var det img
om du laster bilder opp på først
photobucket.com
så når du har det bildet der som du vil kopiere; trykk på Direkt link av de 4 alternativene til høyre
da blir linken kopiert og gå inn på paranormal og trykk på rimg og lim inn linken eller var det img
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Hva er dette ?
Du hadde gjort det riktig, det var bare sneket seg inn noen tegn før http, og da blir det feil. Rettet det for deg, jeg
Lilja, mod
Edit: Ser nå at bildet blir bittelite. Grunnen til at jeg sluttet å bruke bildr.no Prøv å laste det opp f.eks. på postimage.org (der kan du laste opp uten å registrere deg)
De som vil se bildet i større versjon kan sitere innlegget og kopiere alt mellom bildetaggene for så å åpne i ny fane
Lilja, mod
Edit: Ser nå at bildet blir bittelite. Grunnen til at jeg sluttet å bruke bildr.no Prøv å laste det opp f.eks. på postimage.org (der kan du laste opp uten å registrere deg)
De som vil se bildet i større versjon kan sitere innlegget og kopiere alt mellom bildetaggene for så å åpne i ny fane
Antall ord: 84
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
- Hva er dette ?
Jeg syns det så ut som noe ekkelt tittet inn vinduet, men tror ikke det er annet enn refleksjoner og skygger. Uansett, jeg kvapp et sekund
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
- Hva er dette ?
For et bittelite nusselig bilde da.. skjønner ikke at noen klarer å se noe som helst jeg.
Greit nok å forstørre det, men med så få piksler blir det fullstendig "uleselig" ved å blåse det opp et lite hakk.
Greit nok å forstørre det, men med så få piksler blir det fullstendig "uleselig" ved å blåse det opp et lite hakk.
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
- Hva er dette ?
Ble bare veldig uklart når jeg zomet inn på det. Så klarte ikke se noe spesielt..
Antall ord: 17
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
- Hva er dette ?
Skal man vurdere et bilde, MÅ det være i STORT format, og det MÅ/BØR være slik det kommer fra kamera, UTEN endringer, heller ikke sladding av personer etc. !!!
Det er fordi at OM man gjør en endring i bildet, vil lagringsmetoden komprimere innholdet i bildet, og detaljer som er der opprinnelig blir ødelagt.
Detaljer flyter på en måte sammen, fordi dataprogrammer forsøker å gjøre bildene mindre plasskrevende, og det gjør at detaljer blir borte, samt at man lettere "ser" ting som ikke er der på orginalbildet.
Skal jeg vurdere bildet, vil jeg ha det slik det er orginalt og uendret fra kamera, -
DA kan man faktisk ha en sjanse til å se detaljer som ellers forsvinner....
A
Det er fordi at OM man gjør en endring i bildet, vil lagringsmetoden komprimere innholdet i bildet, og detaljer som er der opprinnelig blir ødelagt.
Detaljer flyter på en måte sammen, fordi dataprogrammer forsøker å gjøre bildene mindre plasskrevende, og det gjør at detaljer blir borte, samt at man lettere "ser" ting som ikke er der på orginalbildet.
Skal jeg vurdere bildet, vil jeg ha det slik det er orginalt og uendret fra kamera, -
DA kan man faktisk ha en sjanse til å se detaljer som ellers forsvinner....
A
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
- - Hva er dette ?
Kiara skrev:Ble bare veldig uklart når jeg zomet inn på det. Så klarte ikke se noe spesielt..
Det var derfor jeg anbefalte å kopiere adressen og lime inn på adresselinja, for da kommer det i stort format, og er greit å forstørre litt ogsåBearchild skrev:For et bittelite nusselig bilde da.. skjønner ikke at noen klarer å se noe som helst jeg.
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
- Hva er dette ?
Jeg har lastet opp bildet og forstørret det, så mente ikke at det var knøttlite her. Det er et lite bilde i utgangspunktet og blir bare "grøt" ved forstørring.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
- Hva er dette ?
Jeg skjønner ikke det der bild.no-greiene! Når jeg åpner bildet fyller det halve skjermen, og jeg kan zoome en del før det blir grøt. Så det er jo ikke kjempestort, men mer enn stort nok til at det går an å se på det. Men da jeg prøvde å lagre bildet på min maskin og laste det opp via postimage, var det bittelite, plutselig
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mai 2009 15:38
- 15
- Kjønn (valgfri): demon
- Har takket: 536 ganger
- Blitt takket: 277 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Hva er dette ?
Jeg ser en liten skikkelse nederst i høyre hjørne og en høy manns skikkelse delvis gjemt bak midtbordet i vinduet. Artig
Antall ord: 24
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
- Hva er dette ?
et gedigent hode, aliens kanskje som titter inn i vinduet
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2009 08:55
- 15
- Blitt takket: 1 gang
- Hva er dette ?
Hei, og takk for det. Jeg så at lengre nede,så var det faktisk noen som hadde gitt meg en hjelpende hånd, og førstørret det. La meg si litt om bildet. Det er ett av mange bilder som er tatt på ett av stedens som Åndenes makt har vært. På dette stedet, så er det fremdeles aktivitet fra den andre siden. Jeg befinner meg i 3 etg. og på utsiden av vinduet, er det bare trær og skog. Om det er noe bak meg som lager denne refleksen på vinduet, så er jeg så absolutt ikke forundret etter alt som skjer der. Jeg har registrert store temperatur forskjeller med et IR termometer ved kun å flytte 30-40 cm på puktet som det måles på. Variasjoner fra + 4 til + 17 grader. Det er registrert flere kraftige utslag på forskjellige EM målere som ligger utplassert i lokalet og trapp. Dette er bare en liten del av det som oppleves der. Det som også er helt utolig, er at når jeg spør om det er noen tilstede fra den andre siden, så oppnår jeg kontakt umiddelbart. La meg si det slik, at jeg får svar på det jeg ber om i form til dels kraftige lyder. Til de av dere andre her på forumet som ønsker og oppleve ting selv, så er første bud å være totalt ydmyk...husk at det er vi som er inntrengere på deres områder, og vi har ingen rett til å være der uten at "de" gir sitt samtykke til det.Bassen skrev:Ta og se på dette bildet...øk størrelsen på bildet, og bedøm selv hva du ser, eller hva du syntes at det ser ut som.
Endret: Rettet bildeadresse. Lilja, mod
Antall ord: 315
Hide post links |