Hver kveld lukker døren til rommet mitt seg hvis jeg ikke legger noe foran der for å hindre det, men jeg ser jo ikke noen skikkelse i andre etasje der det rommet er.
Men på kjøkkenet, som jeg ikke indirekte har merket, er det en slikkelse som viser seg i en av døråpningene, da er det naturligvis mørkt, men jeg ser en hvit skikkelse som faktisk er selvlysende og ser ikke noe ansikt
Høres kanskje ikke realistisk ut, men det er sant
Er det en grunn til det?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøker i huset mitt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Nov 2011 17:00
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: I jungelen
- Har takket: 20 ganger
- Blitt takket: 1 gang
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
- Spøker i huset mitt
Ja.
Antall ord: 1
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
- Spøker i huset mitt
Skjevhet i huset, eller kanskje helst i dørrammen eller veggen, kanskje i kombinasjon med hengsler med litt god gli. Trekk virker mindre sannsynlig ettersom det tross alt skal en del trekk til før det kan dytte på en rett dør, men en skal ikke utelukke det helt. Spøkelser ville jeg derimot utelukket helt til en har undersøkt dette ekstremt godt.
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Aug 2006 20:33
- 18
- Kjønn (valgfri): skreppe
- Har takket: 27 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
- - Spøker i huset mitt
Men hvorfor skjer det bare på kvelden? Litt merkelig det da. Men er enig i at man bør utelukke andre ting før man konkluderer med at det er noe åndelig.paraunormal skrev:Skjevhet i huset, eller kanskje helst i dørrammen eller veggen, kanskje i kombinasjon med hengsler med litt god gli. Trekk virker mindre sannsynlig ettersom det tross alt skal en del trekk til før det kan dytte på en rett dør, men en skal ikke utelukke det helt. Spøkelser ville jeg derimot utelukket helt til en har undersøkt dette ekstremt godt.
At du kan se en lysende skikkelse på kjøkkenet er jo spesielt og ikke noe jeg kan forklare med noe naturlig. Hadde det f.eks vært billys til noen som kjører forbi så hadde man skjønt at det var det.
Antall ord: 143
=)))
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Nov 2011 17:00
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: I jungelen
- Har takket: 20 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- Spøker i huset mitt
Skikkelsen kan umulig skyldes lys fra en bil.
Det er i veldig feil vinkel og plassering til det
Det er i veldig feil vinkel og plassering til det
Antall ord: 18
Ghosty - spørsmåls apen
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
- - - Spøker i huset mitt
Like merkelig som at alt som har med spøkelser å gjøre skjer på kvelden. At gjenferd og andre paranormale fenomener bare viser seg på kvelden/natta er en ide skapt av mørkredde folk.Prismia skrev:Men hvorfor skjer det bare på kvelden? Litt merkelig det da.paraunormal skrev:Skjevhet i huset, eller kanskje helst i dørrammen eller veggen, kanskje i kombinasjon med hengsler med litt god gli. Trekk virker mindre sannsynlig ettersom det tross alt skal en del trekk til før det kan dytte på en rett dør, men en skal ikke utelukke det helt. Spøkelser ville jeg derimot utelukket helt til en har undersøkt dette ekstremt godt.
Antall ord: 115
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |