Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJeg får strøm i meg når jeg sover/er våken

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Jeg får strøm i meg når jeg sover/er våken

Innlegg av kevenandre »

Jeg plages ofte om nettene av et fenomen som er ukjent for meg. Det kjennes ut som om jeg får strøm igjennom kroppen min og ikke klarer å bevege meg. DEtte får jeg ofte når jeg drømmer om ghosts og sånn. Jeg ser på en måte et blått energifelt og når jeg går inn i det blir jeg helt paralysert og det kjennes ut som om at jeg får strøm i meg. Dette gjør meg veldig sliten og tapper meg helt for energi. Jeg har skrevet mange innlegg her om mine opplevelser, nå føles det som om at jeg har skrevet så mye at jeg er redd for å ikke bli trodd. Men det er helt sant, og det skjer . Kan noen være så snille å gi meg noen råd, jeg tør nesten ikke å legge meg mer!
Antall ord: 151
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: Jeg får strøm i meg når jeg sover/er våken

Innlegg av kristiane »

Dette høres da virkelig merkelig ut :roll:
Har hverken opplevd slikt selv,eller hørt om liknende. Håper noen andre kanskje kan svare deg.
Ikke bra dersom dette skaper angst hos deg for å sove :roll:
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Jeg har aldri opplevd søvnparalyse selv, men utifra det du skriver høres det ut som det er dette du opplever. Søker du litt på forumet her finnes det mange tråder om det. Se om det kan hjelpe deg. Masse lykke til, det her hørtes slett ikke noe hyggelig ut :mozilla_frown:
Antall ord: 56
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Innlegg av Ankh »

Det at kroppen rykker til innimellom er vanlig, hvis det er det du mener.

Man bruker ulike meditasjonsteknikker for å "rense/nullstille" kroppens energi og da maner man frem en tanke, normalt et hvitt lys, som strømmer inn i kroppen og "skyller den" før den fylles opp med ny energi.

Det virker på meg som om du kombinerer dette ovenstående i søvne, men det var bare en ide jeg hadde.
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

Innlegg av Purka »

Har aldri hørt om et slikt fenomen før, men velger å si meg enig i Zind.
Antall ord: 17
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hahaballa

Innlegg av hahaballa »

har ikke hørd om noe sånt før, enig med zind her
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
j_oie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mar 2013 18:35
11

- Jeg får strøm i meg når jeg sover/er våken

Innlegg av j_oie »

kevenandre skrev:Jeg plages ofte om nettene av et fenomen som er ukjent for meg. Det kjennes ut som om jeg får strøm igjennom kroppen min og ikke klarer å bevege meg. DEtte får jeg ofte når jeg drømmer om ghosts og sånn. Jeg ser på en måte et blått energifelt og når jeg går inn i det blir jeg helt paralysert og det kjennes ut som om at jeg får strøm i meg. Dette gjør meg veldig sliten og tapper meg helt for energi. Jeg har skrevet mange for å ikke bli trodd. Men det er helt sant, og det skjer . Kan noen være så snille å gi meg noen råd, jeg tør nesten ikke å legge meg mer!

hei,jeg også får av og til strøm i meg mens jeg sover.og når jeg våkner føles det ut som om noen\noe er der for å ta meg.kjenner også en helt for jævlig råtten lukt.(kjennes ut som om noen har dødd) får fullstendig panikk.er akkurat
som om at det er noe fremed der,som jeg ikke kan se.d e bare helt for jævlig.
nesten som en tripp fra helvete.. er også ofte tappet for energi. noen som har peiling ?
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Sep 2010 10:59
14
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- - Jeg får strøm i meg når jeg sover/er våken

Innlegg av Jeppski »

j_oie skrev: hei,jeg også får av og til strøm i meg mens jeg sover.og når jeg våkner føles det ut som om noen\noe er der for å ta meg.kjenner også en helt for jævlig råtten lukt.(kjennes ut som om noen har dødd) får fullstendig panikk.er akkurat
som om at det er noe fremed der,som jeg ikke kan se.d e bare helt for jævlig.
nesten som en tripp fra helvete.. er også ofte tappet for energi. noen som har peiling ?
Søvnparalyse, bare søk på nettet så finner du mer informasjon.
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links