Heihei, noen år siden sist jeg skrev her.
Har en del innlegg fra tidligere ang, ånder i huset der jeg bodde før. Bor nå i bergen med min kjæreste, men min mor og stefar bor fortsatt i det huset.
Mamma fikk fjernet disse åndene via pendel fra det huset, men viser seg nå at en mann som har plaget meg i mange år, fra den andre siden, har hengt seg fast på meg. Jeg har fått kontakt med han via pendel nå, å han vil ikke dra sier han. Han sier også at han vil meg vondt, da jeg spurte han om det. Hva skal jeg gjøre? er det noe jeg KAN gjøre, etter som han sier han ikke vil dra? Jeg vet ikke hva han vil meg heller. Men han følger tydligvis etter meg uansett hvor jeg flytter. Blir sliten av dette. Noen som har erfaring med lignende? Viser seg også i tillegg til mannen, at det er 3 ånder til som følger etter meg. Håper på svar. Hilsen cecilie.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Klebeånd, eller??:/ Trenger hjelp
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2011 17:50
- 13
- Klebeånd, eller??:/ Trenger hjelp
Vil oppfordre deg til og ta kontakt med noen (healer/medium/shaman) som kan ta det og ta ånder over til den andre siden, skulle være mange og velge blandt i Bergen
Søk på nettet, men styr unna de som er for dyre, det er en enkel sak og få dem over for de som kan det, og er det en som ikke vil over, er det litt vanskeligere.
Søk på nettet, men styr unna de som er for dyre, det er en enkel sak og få dem over for de som kan det, og er det en som ikke vil over, er det litt vanskeligere.
Antall ord: 71
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Hei, takk for svar:) Vi skal flytte tilbake om en måned, så det er liten vits, itillegg så har vi veldig dårlig råd:(
Har veldig tenkt på å ta opp lyd på natta, og høre om jeg får tatt opp en stemme. Gjorde det for noen år siden med den forrige tlf jeg hadde, som fikk tatt opp en mann som skrek til en dame, itillegg til en barnestemme. Så det er veldig spennende.
Men er ikke noe godt tegn at mannen fortalte meg i sta via pendelen, at han ville meg vondt. Bør jeg bare prøve å ignorere det?
Har veldig tenkt på å ta opp lyd på natta, og høre om jeg får tatt opp en stemme. Gjorde det for noen år siden med den forrige tlf jeg hadde, som fikk tatt opp en mann som skrek til en dame, itillegg til en barnestemme. Så det er veldig spennende.
Men er ikke noe godt tegn at mannen fortalte meg i sta via pendelen, at han ville meg vondt. Bør jeg bare prøve å ignorere det?
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- - Klebeånd, eller??:/ Trenger hjelp
Det du må huske på er at det er din egen underbevissthet som styrer pendelen. Jeg sier ikke med det at pendelen er et ubrukelig verktøy, fordi jeg tror faktisk at en pendel kan være et nyttig instrument for å komme i kontakt med intuisjonen sin. Men dersom det er sånn at du er redd for denne mannen, kan det være din egen redsel som snakker!-cecilie91- skrev: Men er ikke noe godt tegn at mannen fortalte meg i sta via pendelen, at han ville meg vondt. Bør jeg bare prøve å ignorere det?
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Ja det er sant lilja. Men at han er her, og følger etter meg, er jeg sikker på. Både når jeg flytta for meg selv (Bodde alene) , og når jeg flytta hit med kjæresten, så har ting skjedd. Og jeg er så trøtt og sliten hele tiden. Det skjer jo selvfølgelig ting bare når jeg er alene. Bortsett fra i natt når vi lå i senga, og vi begge kjente kald energi som beveget på seg.
Jeg tror egentlig ikke han vil meg noe vondt, for da hadde han gjort det for mange år siden.
Han har til og med vist seg for meg.
De andre 3 energiene jeg nevnte, kan være hjelperne mine, for jeg har visst tre stykker.
Men han vil jo ha kontakt, for det kom også opp, når jeg brukte pendelen.
Jeg syns det er en fin metode for å få kontakt med dem på andre siden, men det jeg vil, er å få fred. Men han vil ikke dra.
Jeg tror egentlig ikke han vil meg noe vondt, for da hadde han gjort det for mange år siden.
De andre 3 energiene jeg nevnte, kan være hjelperne mine, for jeg har visst tre stykker.
Jeg syns det er en fin metode for å få kontakt med dem på andre siden, men det jeg vil, er å få fred. Men han vil ikke dra.
Antall ord: 173
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Ta kontakt med noen klarsynte/medium/healere på det stedet du skal flytte til? Ikke alle som tar seg mer betalt enn for bensinutgifter hvis de ikke driver med dette som business.-cecilie91- skrev:Ja det er sant lilja. Men at han er her, og følger etter meg, er jeg sikker på. Både når jeg flytta for meg selv (Bodde alene) , og når jeg flytta hit med kjæresten, så har ting skjedd. Og jeg er så trøtt og sliten hele tiden. Det skjer jo selvfølgelig ting bare når jeg er alene. Bortsett fra i natt når vi lå i senga, og vi begge kjente kald energi som beveget på seg.
Antall ord: 207
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-cecilie91- skrev:Hei, takk for svar:) Vi skal flytte tilbake om en måned, så det er liten vits, itillegg så har vi veldig dårlig råd:(
Jeg har pendel, men stoler ikke ett sekund på svar derifra da jeg føler jeg hele tiden styrer den med mine tanker. Så da er spørsmålet om du har fått det rett på at han vil deg vondt for det kan være nok at du tror det så snurrer pendelen i ja - retning.....
Antall ord: 165
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Des 2012 20:28
- 11
- Blitt takket: 7 ganger
Jeg har nevnt dette i et annet forum også
Det hele handler om energier. Etabler ditt energirevir! Si fra!
Hadde det vært et levende menneske hadde du ikke godtatt dette.
Slå fast din egen sterke energi. Du bestemmer og hvis ånden ikke vil oppføre seg er det din fulle rett å fortrenge han med din egen energi.
Mange mennesker opplever aldri noe sånt. Noen er lukkede, andre er tvilere, men noen har en sterk energi som lager en "barriere" (litt for negativt ord, men la gå)
Husk også at hvis du er åpen kan det hende du er "sårbar". Det er lov å stenge igjen kanalene. Beste måten er hvis du velger et medium du kan kanalisere gjennom, for da kan du "skru av" når du ikke vil.
Det viktigste er at du vet at du har rett, det er ditt område og du lager reglene. Du er levende og din energi er sterkere
Det hele handler om energier. Etabler ditt energirevir! Si fra!
Hadde det vært et levende menneske hadde du ikke godtatt dette.
Slå fast din egen sterke energi. Du bestemmer og hvis ånden ikke vil oppføre seg er det din fulle rett å fortrenge han med din egen energi.
Mange mennesker opplever aldri noe sånt. Noen er lukkede, andre er tvilere, men noen har en sterk energi som lager en "barriere" (litt for negativt ord, men la gå)
Husk også at hvis du er åpen kan det hende du er "sårbar". Det er lov å stenge igjen kanalene. Beste måten er hvis du velger et medium du kan kanalisere gjennom, for da kan du "skru av" når du ikke vil.
Det viktigste er at du vet at du har rett, det er ditt område og du lager reglene. Du er levende og din energi er sterkere
Antall ord: 159
Hide post links |