Hei
Jeg tenkte jeg skulle høre med dere om det er noen som har opplevd å høre åndelige lyder i telefoner? Jeg vet ikke om det er ånder eller hva det nå er men jeg har i mange år vært plaget av att dem jeg prater med hører helt syke lyder. Jeg tenkte første gangen att det måtte være mobilen jeg hadde, men jeg har hatt mange mobiler etter den tid og det er enda der.
Dem jeg har snakket med sier att det er en kvinnelig stemme hver gang, som rett og slett hyler eller skriker eller mumler osv... Jeg vet ikke hva jeg skal tro, det er så frustrerende når det skjer for jeg kan aldri forklare hvor lydene kommer fra.
Takker for svar!!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Telefoner, ånder osv
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Telefoner, ånder osv
Hmmm, det hørtes rart ut! Er det mange av de du snakker med som opplever dette, eller bare en eller noen få? Du hører ikke stemmen selv?
Hvis dette er noe som skjer ofte, ville jeg gjort en avtale med en av dem som hører dette om å ta opp samtalen neste gang dette skjer.
Har selv opplevd å få støy i form av andre stemmer på linja, men jeg tror det har vært mer teknologiske enn åndelige årsaker til det.
Hvis dette er noe som skjer ofte, ville jeg gjort en avtale med en av dem som hører dette om å ta opp samtalen neste gang dette skjer.
Har selv opplevd å få støy i form av andre stemmer på linja, men jeg tror det har vært mer teknologiske enn åndelige årsaker til det.
Antall ord: 84
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- - Telefoner, ånder osv
Record My Call er en app man kan laste ned for opptak av samtaler ..Lilja skrev: Hvis dette er noe som skjer ofte, ville jeg gjort en avtale med en av dem som hører dette om å ta opp samtalen neste gang dette skjer.
Ellers ... hmmm merkelig spooky .....
Skjer det hele tiden eller dukker den stemmen opp bare av og til ?
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2012 01:09
- 12
- Kjønn (valgfri): trollkjærring
- Lokalisering: Bergen
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 2 ganger
- Telefoner, ånder osv
Det er alle jeg snakker med som opplever dette. Ja jeg må få dem til å laste ned den appen!
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2012 01:09
- 12
- Kjønn (valgfri): trollkjærring
- Lokalisering: Bergen
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 2 ganger
- Telefoner, ånder osv
Stemmen er der av og til, ikke hele tiden nei. Men det har hendt det har vært så ille att dem bare måtte legge på for det ble vanskelig å høre på, og ja, folk blir jo litt redde og vil ikke snakke med meg når det er så mye aktivitet...
Antall ord: 54
Hide post links |
- - Telefoner, ånder osv
ja men lurer på om den stemmen kommer inn i 10 av 10 samtaler eller om at den kommer inn i 1 av 15 samtaler, sånn cirka ?elviramonra skrev:Det er alle jeg snakker med som opplever dette.
Har aldri hørt om slikt, jeg . .
Antall ord: 46
Hide post links |
- - Telefoner, ånder osv
Merker du noen andre symptomer på at du kan ha en plagsom ånd rundt deg på en eller annen måte ?elviramonra skrev:Stemmen er der av og til, ikke hele tiden nei. Men det har hendt det har vært så ille att dem bare måtte legge på for det ble vanskelig å høre på, og ja, folk blir jo litt redde og vil ikke snakke med meg når det er så mye aktivitet...
Antall ord: 77
Hide post links |