Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Asbjørn skrev:Og her ? Joda, - overskyet, så det skjer sikkert noe nå....
Ingen fare, du gikk ikke glipp av noe som helst.
Storm burde kanskje jobbe mer med å klare å skjønne seg på været her nede før de roter det til med loddtrekning om "himmelværet"? De er ikke spesielt gode på noen av delene..
Antall ord: 58
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Bearchild skrev:Storm burde kanskje jobbe mer med å klare å skjønne seg på været her nede før de roter det til med loddtrekning om "himmelværet"? De er ikke spesielt gode på noen av delene..
Yr er ikke så verst
Antall ord: 42
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.
Bearchild skrev:
Men kort sagt skjer det ingenting så lenge linjene er rette,- når de begynner å sprette opp og ned tar det ikke lang tid før nordlyset dukker opp.
Date it is! Var en ganske stor jordrettet liftoff i dag som antas å treffe onsdag.. vi får bare krysse fingrene og håpe prognosene stemmer. Hadde jo vært helt perfekt, spesielt siden Liljabarnet tror bjørnunger bor i nordlysland! Viktig å ikke knuse barns drømmer.
Antall ord: 47
Jepp, det er klarvær, og så inni hampen kaldt at det nesten var like greit å slippe fjelltur natterstid! Skulle gjerne sett litt nordlys, altså, men tror vi hadde frosset kattunger på oss...
En kaffe inne i varmen var vel så hyggelig!
Ligger to slitne barn og snorker ved siden av meg her, så de hadde nok heller ikke vært helt motiverte for å gå ut nå
Litt rart å tenke på at man må ta "fjelltur" for å få sett nordlyset. Er vokst opp med at hvis det først var nordlys, så kunne man se det fra gårdstunet. Er ikke der jeg bor nå, men det kan man forsåvidt her også. Men så klart det er vanskeligere der det er tett mellom de menneskeskapte lysene
Antall ord: 62
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.
Jeg har også sett nordlys fra hagen hjemme, altså, men det er veldig sjelden av sånn kvalitet som man ser på bildene Bear har lagt ut her Derfor kunne vi tenkt oss nordlystur på fjellet med fri sikt.
Det har forresten skyet til mot nord, og kiruna-varsel-dingsen går i øyeblikket bananas
Litt rart å tenke på at man må ta "fjelltur" for å få sett nordlyset. Er vokst opp med at hvis det først var nordlys, så kunne man se det fra gårdstunet. Er ikke der jeg bor nå, men det kan man forsåvidt her også. Men så klart det er vanskeligere der det er tett mellom de menneskeskapte lysene
Vi sitter nedi en dyp trang vestvendt dal med høye åskammer som sperrer for utsikten nordover..
Det hender fra tid til annen vi får et lite glimt over åskammen, men det kan ikke sammenlignes med lysshowet oppi høyden. Mye, som du sier, pga lysforurensing, og at vi også bor godt syd for "nordlysgrensa" bidrar til at vi må jobbe litt ekstra for å få med oss moroa.
Antall ord: 133
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her