Jeg har, så lenge jeg kan huske vært interessert i det paranormale og begynte tidlig å lese om gjenferd o.l. Da jeg var rundt 8-9 husker jeg at jeg så en dokumentar på VHS som handlet om hjemsøking osv, der det blant annet handlet om et hus som var plaget med å finne masse ekle ansikter i speilet sitt. Det var også klipp av orber som fløy rundt i skogen (her snakker vi stooore lyskuler som svevde mellom trærne).
Sist jeg var hjemme dro jeg innom bestemoren min for å prøve å finne denne VHS'n, men hun hadde dessverre kastet den. Det eneste jeg vet er at hun fikk den gjennom Illustrert Vitenskap i sin tid. Det er 11-12 år siden jeg så denne.
Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva denne heter, og hvor jeg evt kan finne tak i denne?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjelp til å finne dokumentar!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2012 00:49
- 12
- Lokalisering: Steinkjer
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 9 ganger
Hjelp til å finne dokumentar!
Antall ord: 151
Nothing fucks up your Friday like realizing that it's only Tuesday.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Hjelp til å finne dokumentar!
Ta kontakt med Ill.vitenskap og hør med dem. De kan nok hjelpe deg tenker jeg
Antall ord: 17
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Jeg har en av disse dokumentarene på VHS som Illustrert Vitenskap ga ut,den heter Dommedagsprofetene.
Denne serien heter Mystikkens Verden - Virkelighetens X-Files, hva orginaltittelen er på engelsk vet jeg ikke,den er produsert av History Channel (A&E)
Ta en titt på denne annonsen fra finn.no,kan det være den som ligger øverst nr 3 fra venstre (Mystikkens verden - Hjemsøkt av spøkelser) ?
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32557069
Selger vil kun selge disse VHS filmene samlet,den var ikke å finne på qxl.no,så da er vel eneste muligheten å finne orginalen på engelsk.
History Channel: http://shop.history.com/paranormal-the- ... de765ea3de
Denne serien heter Mystikkens Verden - Virkelighetens X-Files, hva orginaltittelen er på engelsk vet jeg ikke,den er produsert av History Channel (A&E)
Ta en titt på denne annonsen fra finn.no,kan det være den som ligger øverst nr 3 fra venstre (Mystikkens verden - Hjemsøkt av spøkelser) ?
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32557069
Selger vil kun selge disse VHS filmene samlet,den var ikke å finne på qxl.no,så da er vel eneste muligheten å finne orginalen på engelsk.
History Channel: http://shop.history.com/paranormal-the- ... de765ea3de
Antall ord: 111
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2012 00:49
- 12
- Lokalisering: Steinkjer
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 9 ganger
FINALLY!
Om dere kunne sett ansiktsuttrykket mitt nå sier jeg bare! For å være helt ærlig begynte jeg å tro at jeg hadde blitt spik spenna gærn! Fant jo aldri noe spor etter dokumentaren noe sted!
Om dere kunne sett ansiktsuttrykket mitt nå sier jeg bare! For å være helt ærlig begynte jeg å tro at jeg hadde blitt spik spenna gærn! Fant jo aldri noe spor etter dokumentaren noe sted!
Antall ord: 36
Nothing fucks up your Friday like realizing that it's only Tuesday.
Hide post links |