Les historien på http://ufologi.net/aktuelt/aktuelt.htm
Rosa Johannessen som fortalte om dette, håper andre som og så det samme, tar kontakt.
E-post: ********************
Admin
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Klart de (hvem de nå enn er..) med sin langt fremskredne teknologi evner å konstruere dingser som leser oss som åpne bøker! Hallo liksom..!Isan skrev:Og hvordan skulle noe kunne registrere tanker, holdninger og følelser hos oss? Til og med holdninger, du, ikke snaut!
Dessuten: På nyttårsaften nå igjen, ja
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Godt jobba, Tyrell! :likeTyrell skrev:Hmm,hvorfor finner man ingen ved navnet Rosa Johannessen i Bergen som skulle være vitne til denne observasjonen?,eneste personen ifølge nummeropplysningen med dette navnet bor utenfor Arendal.
Hide post links |
"Fiktive vitner bør ha vanlige for- og etternavn." *noterer*Tyrell skrev:Hmm,hvorfor finner man ingen ved navnet Rosa Johannessen i Bergen som skulle være vitne til denne observasjonen?,eneste personen ifølge nummeropplysningen med dette navnet bor utenfor Arendal.
Hide post links |
Hide post links |
Neida, fant på helt selv! I tilfelle jeg noen gang skal 'bevise' noe.Isan skrev:Xyrea, du fant den på et eller annet nettsted, antar jeg?
Hvis jeg skal være riktig stygg, kan jeg si at de som bruker slike metoder, er tydeligvis ikke glupe nok til å ane hvilken bjørnetjeneste de gjør sin egen sak. Det gjelder sjølsagt uansett emne - ikke noe spesielt for UFO, det.
Hide post links |
Nei dette var ikke bra, det ser ut som om tew har undervurdert intelligensen til folk her inne.Isan skrev:Hvis jeg skal være riktig stygg, kan jeg si at de som bruker slike metoder, er tydeligvis ikke glupe nok til å ane hvilken bjørnetjeneste de gjør sin egen sak. Det gjelder sjølsagt uansett emne - ikke noe spesielt for UFO, det.
Hide post links |