Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjelp! Ond ånd eller demon?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Sep 2012 16:08
- 12
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Drammen
Hjelp! Ond ånd eller demon?
Hei! Jeg har en litt hastende situasjon, og velger derfor å be om råd her inne fordi jeg regner med det er mange med erfaring her inne!
Saken er, at min venninne har vært plaget en stund at noe som besetter henne. Med besette tenker jeg på at det påvirker humøret hennes, tankegangen og ødelegger utrolig mye psykiskt og fysiskt hos henne. Jeg har aldri klart å få ordentlig tak på hva det er, men har alltid følt at noen ser på meg når jeg er med henne. Jeg pleier vanligvis å merke ånder, gjenferd og hjelpere veldig fort, og har aldri problemer med å se de. Men dette her har vært vrient.For å endelig finne ut av hva det er for noe, så utfordret jeg det. Jeg valgte å stille venninna mi foran et speil, og ba henne dekke halve ansiktet. Jeg selv stod bak henne, og stirret henne dypt i øyet i speilet. Etter ca 10 sekunder ser jeg at det dukker opp et ekkelt gammelt ansikt i hennes halve ansikt, og øynene hennes ble sortere enn vanlig. Samtidig begynner hun selv å skrike fordi hun så at ansiktet hennes forsvant. Så jeg så et ekkelt ansikt komme frem, mens hun samtidig så seg selv forsvinne. Hun begynner å hylgrine og raser sammen på gulvet. Samtidig blir den tredje personen vi hadde i rommet, kastet bakover så hardt at hun mistet pusten. Det jeg lurer på er om dette er en utspekulert og ondsinnet ånd, eller om vi kan snakke noe så ille som demon?
Har jo selv opplevd ondsinnede ånder som har klart å besette, og gjøre stor skade. Så jeg føler meg skikkelig usikker på hva dette er. Hvordan trår jeg frem?
Har mye erfaring med å fjerne ånder, og hjelpe de over til den andre siden. Selv veldig vrange og vriene ånder. Men tør ikke gjøre noe nå, før jeg er sikker på at dette ikke er en demon..
Saken er, at min venninne har vært plaget en stund at noe som besetter henne. Med besette tenker jeg på at det påvirker humøret hennes, tankegangen og ødelegger utrolig mye psykiskt og fysiskt hos henne. Jeg har aldri klart å få ordentlig tak på hva det er, men har alltid følt at noen ser på meg når jeg er med henne. Jeg pleier vanligvis å merke ånder, gjenferd og hjelpere veldig fort, og har aldri problemer med å se de. Men dette her har vært vrient.For å endelig finne ut av hva det er for noe, så utfordret jeg det. Jeg valgte å stille venninna mi foran et speil, og ba henne dekke halve ansiktet. Jeg selv stod bak henne, og stirret henne dypt i øyet i speilet. Etter ca 10 sekunder ser jeg at det dukker opp et ekkelt gammelt ansikt i hennes halve ansikt, og øynene hennes ble sortere enn vanlig. Samtidig begynner hun selv å skrike fordi hun så at ansiktet hennes forsvant. Så jeg så et ekkelt ansikt komme frem, mens hun samtidig så seg selv forsvinne. Hun begynner å hylgrine og raser sammen på gulvet. Samtidig blir den tredje personen vi hadde i rommet, kastet bakover så hardt at hun mistet pusten. Det jeg lurer på er om dette er en utspekulert og ondsinnet ånd, eller om vi kan snakke noe så ille som demon?
Har jo selv opplevd ondsinnede ånder som har klart å besette, og gjøre stor skade. Så jeg føler meg skikkelig usikker på hva dette er. Hvordan trår jeg frem?
Har mye erfaring med å fjerne ånder, og hjelpe de over til den andre siden. Selv veldig vrange og vriene ånder. Men tør ikke gjøre noe nå, før jeg er sikker på at dette ikke er en demon..
Antall ord: 328
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Sep 2006 14:46
- 18
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: ved skog og sjø :)
- Har takket: 29 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
- Hjelp! Ond ånd eller demon?
off, dette hørtes heftig ut.. selv har jeg ikke noe erfaring med slikt men håååper noen her kan hjelpe deg/dere :/
Antall ord: 23
nordlys er stjernestøv som englene drysser over himmelen for at dragene skal finne veien hjem
**carpe diem**
**carpe diem**
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Sep 2012 16:08
- 12
- Lokalisering: Drammen
Håper på det jeg også!
Får nemlig ikke tak i de jeg vet kan hjelpe meg..
Skulle ønske det var en måte å sjekke om det er det ene eller det andre på.
Får nemlig ikke tak i de jeg vet kan hjelpe meg..
Skulle ønske det var en måte å sjekke om det er det ene eller det andre på.
Antall ord: 35
Hide post links |
Oi, endel å ta tak i her.
For å starte med demon, så tviler jeg sterkt på at det er saken her. Har diskutert dette med endel folk, og min holdning er vel at man ikke bare "blir besatt" av en tilfeldig demon men at man må gjøre veldig mye for å både få kontakt med og bli besatt. Med mindre hun aktivt har gått inn for noe slikt, så utelukker jeg den biten.
Noe av det du sier minner litt om såkaldte kategori 5 spøkelser:
5 -SINTE SPØKELSER:
Dette er sinte og sterke spøkelser som kan være vanskelige å fjerne.
I denne kategorien har vi også poltergeists.
Disse spøkelsene kan kaste ting mot deg eller vise sitt raseri på andre måter.
De vil sjelden gjøre permanent skade på folk, men står man i veien når ting blir kastet mot seg så kan man selvsagt bli skadet.
Disse spøkelsene ønsker å skape frykt eller å skremme folk vekk fra «sitt hus».
Et typisk tegn på disse spøkelsene er et stort temperaturfall, og det har også vært rapporter om forandringer i barometertrykk når disse spøkelsene er i nærheten.
Det er vel det nærmeste jeg kommer en kategorisering.
Ansiktsforandringen er noe jeg har sett demonstrert av gode medier. Det handler om at man som medium kanaliserer kroppen/ansiktet til en ånd, og ikke at man er besatt. Jeg vil tippe at venninna di har evner hun vet eller ikke vet om, og klarte å kanalisere en ånd (typisk en bestefar, oldefar eller noe lignende). Ufarlig, men skremmende spesielt første gang man ser det.
Det minner også litt om poltergeistfenomener (som du kanskje kjenenr til så mener mange at dette er fenomener som kan fremprovoseres av andres energi, dvs at din venninne fyrer av masse energi når hun bli sint, redd, skremt osv. Dette kan forklare både personen som ble kastet bakover og mange fysiske ødeleggelser.
Dette er ihvertfall min teori om dette, dvs at venninna di har evner til å bl.a kanalisere og skape poltergeist-energier rundt seg og at dette feiltolkes som en besettelse/demon.
Isåfall må venninna di lære seg å kontrollere evnene.
Lykke til!
For å starte med demon, så tviler jeg sterkt på at det er saken her. Har diskutert dette med endel folk, og min holdning er vel at man ikke bare "blir besatt" av en tilfeldig demon men at man må gjøre veldig mye for å både få kontakt med og bli besatt. Med mindre hun aktivt har gått inn for noe slikt, så utelukker jeg den biten.
Noe av det du sier minner litt om såkaldte kategori 5 spøkelser:
5 -SINTE SPØKELSER:
Dette er sinte og sterke spøkelser som kan være vanskelige å fjerne.
I denne kategorien har vi også poltergeists.
Disse spøkelsene kan kaste ting mot deg eller vise sitt raseri på andre måter.
De vil sjelden gjøre permanent skade på folk, men står man i veien når ting blir kastet mot seg så kan man selvsagt bli skadet.
Disse spøkelsene ønsker å skape frykt eller å skremme folk vekk fra «sitt hus».
Et typisk tegn på disse spøkelsene er et stort temperaturfall, og det har også vært rapporter om forandringer i barometertrykk når disse spøkelsene er i nærheten.
Det er vel det nærmeste jeg kommer en kategorisering.
Ansiktsforandringen er noe jeg har sett demonstrert av gode medier. Det handler om at man som medium kanaliserer kroppen/ansiktet til en ånd, og ikke at man er besatt. Jeg vil tippe at venninna di har evner hun vet eller ikke vet om, og klarte å kanalisere en ånd (typisk en bestefar, oldefar eller noe lignende). Ufarlig, men skremmende spesielt første gang man ser det.
Det minner også litt om poltergeistfenomener (som du kanskje kjenenr til så mener mange at dette er fenomener som kan fremprovoseres av andres energi, dvs at din venninne fyrer av masse energi når hun bli sint, redd, skremt osv. Dette kan forklare både personen som ble kastet bakover og mange fysiske ødeleggelser.
Dette er ihvertfall min teori om dette, dvs at venninna di har evner til å bl.a kanalisere og skape poltergeist-energier rundt seg og at dette feiltolkes som en besettelse/demon.
Isåfall må venninna di lære seg å kontrollere evnene.
Lykke til!
Antall ord: 372
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2007 11:56
- 17
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 2 ganger
- - Hjelp! Ond ånd eller demon?
Tror ikke dere skal ta det så altfor seriøst. Om jeg stirre på meg selv lenge i speilet vil jeg også se gammel ut og det vil se ut som at jeg får svarte øyner. Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke er besatt av demoner eller ånder, men heller at øynene lurer oss. Du kan prøve det selv også
Så dere kan fint slå dere til ro med at venninnen din ikke er besatt
Hvordan kom dere fram til ideen at det var en demon/ånd som påvirket humøret hennes?
Hvordan kom dere fram til ideen at det var en demon/ånd som påvirket humøret hennes?
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
Denne her blir for enkel. Det som OP beskriver her er ikke å se feil med utsende om man står og stirrer lenge nok, han eller hun beskriver noe ganske annet. Betyr dette at jenta er besatt, nei ikke nødvendigvis men å bare avise ting med en slik flåsete kommentar vitner om uvitenhet fra din side.Tror ikke dere skal ta det så altfor seriøst. Om jeg stirre på meg selv lenge i speilet vil jeg også se gammel ut og det vil se ut som at jeg får svarte øyner. Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke er besatt av demoner eller ånder, men heller at øynene lurer oss. Du kan prøve det selv også
Nå til OPen dette er nok ikke noe du skal rote med selv. Det første jeg ville ha gjort var å anbefale din venninne å oppsøke en psykolog for å sjekke om sinns forandringene og problemene kan komme på grunn av psykologiske problemer, husk dette ansiktet og det at vennen din ble kastet bakover kan komme fra din venninne og ikke en Ånd. Nå jeg sier ikke at det er noe galt mentalt med din venninne men det er noe som må utelukkes før man prøver noe mer med noe Åndelig. Hvis en psykolog ikke finner noe galt med venninnen din og ikke greier å løse problemet så ville jeg ha oppsøkt noen som er profesjonelle til å håndtere dette, en sjaman eller en eksorsist, de finnes vi har en her ute på Sotra men de annonserer ikke akkurat. Prøv å sjekke opp i personen du kontakter for du vil ha noen som kan sakene sine. Jeg ville også ha filmet og skrevet ned alle ting din venninne opplever for det kan være nyttig både for en psykolog og for mer åndelige fagpersoner som forsøker å hjelpe henne. I tillegg så må din venninne selvfølgelig være frivillig for at du skal kontakte noen som helst.
Nå er dette her snakk om en demon eller en ond ånd? Hva er en demon i din definisjon? For meg høres dette ut som et sint spøkelse eller en natur ånd men hva folk kaller en demon vil variere med deres livssyn og religion og personlige oppfatting.
Antall ord: 399
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2006 09:44
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 9 ganger
Ut i fra det som er beskrevet her, så ser jeg ingen sammenhenger med noen "onde ånder" eller "demoner". Å stirre inn i et speil over lengre tid, vil gjøre at ting forvrenges uansett, og det er fort gjort å oppfatte et "annet ansikt". Hun som ble kastet bakover kan også forklares med "suggesjon", etter som hun antageligvis reagerte på det dere andre to sa/gjorde, og frykt avler frykt...
MEN, hvis det er andre - mer konkrete episoder på mulig åndetilstedeværelse, så vil jeg gjerne hør mer om det. Lyder, lukter, energiustråling, total personlighetsforandring, ting som forsvinner og flyttes på eller andre fysiske fenomener. Fortell, så skal vi se om det er noe å gjøre med situasjonen.
MEN, hvis det er andre - mer konkrete episoder på mulig åndetilstedeværelse, så vil jeg gjerne hør mer om det. Lyder, lukter, energiustråling, total personlighetsforandring, ting som forsvinner og flyttes på eller andre fysiske fenomener. Fortell, så skal vi se om det er noe å gjøre med situasjonen.
Antall ord: 119
Skinwalker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Nå valgte jeg bevisst å holde det enkelt, om jeg hadde ønsket kunne jeg ha gått dypere, men jeg tror ikke denne personen er ute etter lange svar om psykologi og synsbedrag. Siden dette er et offentlig forum hvor jeg ikke vet noe mer om brukeren enn det som står i innlegget velger jeg å være litt forsiktig med hvor mye jeg skriver til "råd", men å få venninnen til å vurdere psykologisk hjelp (uten at det trenger å bety at hun er "gal") var en av de mange tingene jeg valgte å ikke ta med i innlegget.Nephandi skrev:Denne her blir for enkel. Det som OP beskriver her er ikke å se feil med utsende om man står og stirrer lenge nok, han eller hun beskriver noe ganske annet. Betyr dette at jenta er besatt, nei ikke nødvendigvis men å bare avise ting med en slik flåsete kommentar vitner om uvitenhet fra din side.Tror ikke dere skal ta det så altfor seriøst. Om jeg stirre på meg selv lenge i speilet vil jeg også se gammel ut og det vil se ut som at jeg får svarte øyner. Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke er besatt av demoner eller ånder, men heller at øynene lurer oss. Du kan prøve det selv også
Nå til OPen dette er nok ikke noe du skal rote med selv. Det første jeg ville ha gjort var å anbefale din venninne å oppsøke en psykolog for å sjekke om sinns forandringene og problemene kan komme på grunn av psykologiske problemer, husk dette ansiktet og det at vennen din ble kastet bakover kan komme fra din venninne og ikke en Ånd. Nå jeg sier ikke at det er noe galt mentalt med din venninne men det er noe som må utelukkes før man prøver noe mer med noe Åndelig. Hvis en psykolog ikke finner noe galt med venninnen din og ikke greier å løse problemet så ville jeg ha oppsøkt noen som er profesjonelle til å håndtere dette, en sjaman eller en eksorsist, de finnes vi har en her ute på Sotra men de annonserer ikke akkurat. Prøv å sjekke opp i personen du kontakter for du vil ha noen som kan sakene sine. Jeg ville også ha filmet og skrevet ned alle ting din venninne opplever for det kan være nyttig både for en psykolog og for mer åndelige fagpersoner som forsøker å hjelpe henne. I tillegg så må din venninne selvfølgelig være frivillig for at du skal kontakte noen som helst.
Nå er dette her snakk om en demon eller en ond ånd? Hva er en demon i din definisjon? For meg høres dette ut som et sint spøkelse eller en natur ånd men hva folk kaller en demon vil variere med deres livssyn og religion og personlige oppfatting.
Antall ord: 497
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
Å se at ens ansikt forvrenges til det punktet hvor to personer ser ansiktet til en gammel dame er ikke akkurat normalt. Jada man vil kunne se litt forvrengninger om man stirrer lenge inn i et speil, men ikke til den graden de. Som sagt det er ikke noe konklusivt i denne saken he men jeg synes ikke at det som er kommet med bare skal avises heller. Jeg har aldri opplevd å stirre inn i et speil og så helt se et annet ansikt, dette er ikke vanlig. Jeg har sett glimt i speilet av en liten Asiatisk dame, men ikke når jeg har stirret inn i denne, denne damen har min kjæreste sett også så der tror jeg det er noe annet, han har kommet stormende inn og lurt på hvem jeg er til han får summet seg og sett at det er meg. Uansett dette med å bli kastet bakover kan være suggjeson, men det kan også være virkelig, ergo man bør sjekke ut ting hos en psykolog først, men man bør ikke bare avise mulige overnaturlige forklaringer.
Antall ord: 186
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Aviser ikke at det kanskje kan være noe mer i dette. Alt vi har å gå på er dette lille innlegget og vi alle tolker det etter vår egne erfaringer og tro. Du er kanskje litt mer på alternativsiden enn meg og dermed vil tolke det deretter (uten at det trenger å være feil). Jeg har har lært av parapsykologer og dermed lært å først utelukke det kjente (som er psykologisk i dette tilfellet) før jeg begynner å vurdere noe annet (Merk: jeg er ikke profesjonell) og tolker deretter innlegget på en kanskje annen måte (som for all del ikke trenger å være den "rette" måten)Nephandi skrev:Å se at ens ansikt forvrenges til det punktet hvor to personer ser ansiktet til en gammel dame er ikke akkurat normalt. Jada man vil kunne se litt forvrengninger om man stirrer lenge inn i et speil, men ikke til den graden de. Som sagt det er ikke noe konklusivt i denne saken he men jeg synes ikke at det som er kommet med bare skal avises heller. Jeg har aldri opplevd å stirre inn i et speil og så helt se et annet ansikt, dette er ikke vanlig. Jeg har sett glimt i speilet av en liten Asiatisk dame, men ikke når jeg har stirret inn i denne, denne damen har min kjæreste sett også så der tror jeg det er noe annet, han har kommet stormende inn og lurt på hvem jeg er til han får summet seg og sett at det er meg. Uansett dette med å bli kastet bakover kan være suggjeson, men det kan også være virkelig, ergo man bør sjekke ut ting hos en psykolog først, men man bør ikke bare avise mulige overnaturlige forklaringer.
Jeg liker å utelukke "normale" årsaker før noe annet blir vurdert og dermed kan virke litt "skeptisk" for noen
Antall ord: 318
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
Vel som du leser så anbefaler jeg at OP få venninnen sin til en psykolog først. Jeg har bakgrunnen min i både høy og lav magi og min mening er at ja man bør se på "naturlige" forklaringer, men man bør ikke stirre seg blind på dem, folk ser ikke et komplett annet ansikt i speilet bare fordi de ser inn i et speil en stund, da er det et eller annet som forårsake dette, men det som forårsaker det kan være psykologisk ja.
Det er ikke noe galt i å være skeptisk, jeg er også skeptisk til det OP sier, tross alt det er lite å gå på her, men jeg mener at å være skeptisk er ikke det samme som å avise en mulighet. Jeg mener også at å utelukke naturlige forklaringer er noe som ofte ikke lar seg gjøre og da bør man gå med den mest sannsynlige forklaringen, og av og til er den mest sannsynlige forklaringen noe overnaturlig som vi ikke vet hva er i dette tilfellet, for alt vi vet har OP funnet på alt, men hvis vi andrar at OP snakker sant så anbefaler jeg så få damen sjekket ut hos en psykolog og hvis de ikke finner noe galt så får man sjekke andre muligheter.
Det er ikke noe galt i å være skeptisk, jeg er også skeptisk til det OP sier, tross alt det er lite å gå på her, men jeg mener at å være skeptisk er ikke det samme som å avise en mulighet. Jeg mener også at å utelukke naturlige forklaringer er noe som ofte ikke lar seg gjøre og da bør man gå med den mest sannsynlige forklaringen, og av og til er den mest sannsynlige forklaringen noe overnaturlig som vi ikke vet hva er i dette tilfellet, for alt vi vet har OP funnet på alt, men hvis vi andrar at OP snakker sant så anbefaler jeg så få damen sjekket ut hos en psykolog og hvis de ikke finner noe galt så får man sjekke andre muligheter.
Antall ord: 221
Hide post links |
icaengelen skrev:Hei! Jeg har en litt hastende situasjon, og velger derfor å be om råd her inne fordi jeg regner med det er mange med erfaring her inne!
Det beste er vel å ta direkte kontakt med en dyktig sjaman eller de som kan slike ting for å sjekke ut om hva som er tilfellet her.
Vet ikke hvem jeg skal anbefale, muligenes 1 aktuell person men send meg en PM i så fall.
Antall ord: 374
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
Jeg ville vel anbefalt at psykologisk hjelp ble forsøkt før man prøver på en overnaturlig løsning, men så sant man også oppsøker lege så kan nok det å oppsøke en sjaman eller en eksorsist for å få ting undersøkt være en god ide så lenge man faktisk oppsøker en seriøs en som har beina godt plantet på bakken, man kan jo prøve på flere løsninger samtidig.
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jan 2013 13:11
- 11
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- - - Hjelp! Ond ånd eller demon?
[quote="Jampy"]Tror ikke dere skal ta det så altfor seriøst. Om jeg stirre på meg selv lenge i speilet vil jeg også se gammel ut og det vil se ut som at jeg får svarte øyner. Kan med hånden på hjertet si at jeg ikke er besatt av demoner eller ånder, men heller at øynene lurer oss. Du kan prøve det selv også
Hmm. hvist jeg ser på ting lenge nokk skjer dette også med meg, personer blir eldre eller forandrer seg, vegger ser ut till å puste og bevege seg. Kan sitte i et lyst rom og meditere med øynene åpen men alt blir sort etterhvert, som om noen bare skrur av lyset, men jeg ser også energi MYE bedre og ser aura klarere når det blir sånn. kjenner også at det presser i det tredje øyet når dette pågår.
Men jeg skal heller ikke påstå at du tar feil. øyne kan lure.
Hmm. hvist jeg ser på ting lenge nokk skjer dette også med meg, personer blir eldre eller forandrer seg, vegger ser ut till å puste og bevege seg. Kan sitte i et lyst rom og meditere med øynene åpen men alt blir sort etterhvert, som om noen bare skrur av lyset, men jeg ser også energi MYE bedre og ser aura klarere når det blir sånn. kjenner også at det presser i det tredje øyet når dette pågår.
Men jeg skal heller ikke påstå at du tar feil. øyne kan lure.
Antall ord: 179
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
Jeg får også dette når jeg mediterer eller gjør ritualer at jeg føler at verden blir mørk rundt meg på en måte, det er spesielt når jeg føler at ritualene går veldig bra eller jeg får til å komme i transe at dette skjer. Jeg tror også at energi flyter bedre når dette skjer.
Antall ord: 64
Hide post links |