Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Man kan ikke garantere seg mot skytetragedier, men man kan minimere hyppigheten. Selv om ikke flertallet av amerikanerne vil ha strengere våpenlover, er det ansvaret til politikerne noen ganger å gjøre det som er riktig, og ikke alltid det som er populært. USA trenger tøffere og strengere våpenlover, men i realiteten er dette et usannsynlig scenario innen de neste årene. Det vil skje en ny skytetragdie igjen. Hvor lenge skal man fortsette i samme spor før det skjer store endringer i våpenlovene i USA?
[youtube]FWNOiw_XIV8#![/youtube]
Slik skal det gjøres
Antall ord: 111
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Tittelen på denne tråden gir ikke mening uansett hvor mange ganger jeg prøver å lese den
Antall ord: 17
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
I kjølevannet av siste skyteepisoder - Har vært en del i media ang våpenkontroll - Type våpen som har blitt brukt - bør forbys sier mange osv...
Litt sirkus - artikkel i vg om en gal våpen mann aka Alex jones som "klikker" (er som han normalt er - svært høy i mælet og ranter om globale konspirasjoner ect ) - fant bare hele intervjuet - Han har trossalt et par gode argumenter som Jeg personlig tenker en del på ang antidepressiva ol preparater ...
Tenkte bare flere hadde fått det med seg og at det kanskje ikke er så svart / hvit .. Har jo lenge trodd at USA er et mye mer brutalt land enn flere i Europa ... men statistikken viser noe mer nøkternt enn det.. og mindre vold pr 100k enn UK feks .. Ikke minst at registrerte feil gjort av doktor og sykepleier er 10x større dødsårsak enn pistol/rifle relaterte drap - og at Rifle (type AR 15 - Halv og hel automatisk) står for mindre enn 10% av disse ...
ble det litt klarere nå?
Unnskyld meg for tittelen
Antall ord: 185
Jeg tror poenget til Arven er at du skriver fryktelig rotete. Innleggene og trådene dine har en rotete layout som gjør det vanskelig å svare, og ikke i bare denne tråden heller føler nå jeg da.
Siden det kommer fra deg mister J skal jeg gjøre store endringer - Du har sikkert rett i hva Arven mener - Siden hun skrev at det var overskriften hun ikke fikk til å henge på greip - antar jeg du har rett i at det også må være måten jeg har alle mine "lay-outs" - Rotete Det må bare ha vært hennes egentlige poeng.. Du kan jo også spørre henne for å være på den sikre siden -- vi bør jo ikke overlate det til synsing og følelser.
Godt nytt år forresten.
Ps flott at du får satt ord på følelsene dine.. mange unge gutter sliter med slikt
Antall ord: 113
keke skrev:Siden det kommer fra deg mister J skal jeg gjøre store endringer - Du har sikkert rett i hva Arven mener - Siden hun skrev at det var overskriften hun ikke fikk til å henge på greip - antar jeg du har rett i at det også må være måten jeg har alle mine "lay-outs" - Rotete Det må bare ha vært hennes egentlige poeng.. Du kan jo også spørre henne for å være på den sikre siden -- vi bør jo ikke overlate det til synsing og følelser.
Godt nytt år forresten.
Ps flott at du får satt ord på følelsene dine.. mange unge gutter sliter med slikt
Det er vanskelig å lese hele posten min ser jeg. Jaja, ikke alle kan få til dette med lesing 100% heller.
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
1) Gi aldri Alex Jones en pistol.
2) Han har mange bra poeng, men er mest opptatt av å profilere seg selv og sin fear mongering.
3) Uansett.
4) Pistoler dreper ikke, mennesker med pistoler og kniver og drapslyst gjør det.
5) Våpenprodusenter betaler pappaene til mange familier i Kongsberg.
6) Den største i verden produserer også flymotorer, slik at du kan drikke billig sprit i syden.
7) Fighting for peace is like fucking for virginity, osv.
Tulledebatt på liksomintellektuelt nivå for psykopater og medjattere og pjattere og bla bla bla.
Jeg ser ingen hensikt i å bidra med noe annet i denne debatten enn å la politikere utstyres med hvert sitt våpen og gå til angrep på seg selv. Noen ganger begynner man å lure på om anarki er et bedre alternativ enn såkalt demokrati, når man ser hvordan det har endt opp med å bli.
First world problems. Gjesp. Har noen en formening om meningene mine om andres meninger?
Antall ord: 162
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”