Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTreff på skillingmark 10-12 juni

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Olav er ikke her lenger

Re: En påminnelse

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

Lone skrev:
Føniks skrev:
Sovepose og ligge underlag er noe dere må ta med. Sengene som er på skillingmark er ikke til å anbefale å ligge i, grunnet sterke energier, fra syke, skadde og svake mennesker som har død i dem.
Har du sovet i en av disse sengene? I såfall hva skjedde da? :shock:
Jeg vet jaffal om en som har sovet i disse sengene, å han sov godt skal du vite :wink:
du er der ja, hvem sov i desse sengene sier du?

gode energier ja, ja du er jo ikek motaklig for dem så :)
det er i alle fall motsatt av det anna marie westerlund fortalte og margit sandemo nektet å gå inn.

men men, jeg lar folk selv få definere hva dem føler.

:) men gården er fin, men blandede energier for å si det sån, men dette får dere føle på selv.
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Olav er ikke her lenger

larsrolle skrev:
Olav Moldestad skrev:
sissa skrev:Noen som vil dele telt?

sissa
thihi... har du telt sissa?
Vi skal ikke ha noe umoral Olav....
:shock: :P :roll:
*kremt umoral* kunne ikke tenke meg på noe udydig *flire*

*olav er glad i sissa*
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sørlandet

Innlegg av sissa. »

Olav Moldestad skrev:
larsrolle skrev:
Olav Moldestad skrev:
sissa skrev:Noen som vil dele telt?

sissa
thihi... har du telt sissa?
Vi skal ikke ha noe umoral Olav....
:shock: :P :roll:
*kremt umoral* kunne ikke tenke meg på noe udydig *flire*

*olav er glad i sissa*
Jeg har vel et telt en eller annen plass i flyttelasset. Men hvis ikke det kommer til å skje noe umoralsk på denne turen, så veit jeg tusan om jeg gidder være med! [-(

Neida... det blir sikkert veldig gøy, uansett! :D

*klem til Olav*

sissa
Antall ord: 88
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Petter

Innlegg av Petter »

Jeg har bare en ting å si: Hendene over dyna! [-X

Gleder meg maaaaaassse til gærningtreffet utti skauen :) :)
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Olav Moldestad skrev:
Lone skrev:
Føniks skrev:
Sovepose og ligge underlag er noe dere må ta med. Sengene som er på skillingmark er ikke til å anbefale å ligge i, grunnet sterke energier, fra syke, skadde og svake mennesker som har død i dem.
Jeg vet jaffal om en som har sovet i disse sengene, å han sov godt skal du vite :wink:

det er i alle fall motsatt av det anna marie westerlund fortalte og margit sandemo nektet å gå inn.

:) men gården er fin, men blandede energier for å si det sån, men dette får dere føle på selv.
Si meg en ting!!!!!!!!! Eier DU denne tråden? Dette forumet? Eller er du fremdeles helt på Jordet?
En ting er du iallefall. Frekk og total UTEN respekt for andre.

Javel!!!!!!!!!! Jeg har vært på Skillingmark. Jeg var på tur sammen med DEG og MR Tom Benjaminsen!!
Det er VELDIG merkelig hvordan to synske personer kan ha såå ULIK oppfatning av energier!!!!!!!!!!!!!
Vi var tre stykk mennesker som koste oss med fine energier. Det siste stk menneske blåste dette såå enormt opp!!! Snakket vås om hvordan skrik og skrål skulle vine gjennom huset!! Pøh!! :lol:

DU vet like godt som meg at Tom sov i disse sengene!!!!!! Eller har du mistet evnen til å HUSKE også!!

Å mine evner eller ei skal du bare holde deg laangt unna!! FY FAEN å DU er simpel OLAV!!!!!!!!!!!! :twisted: Ikke minst FREKK!!!!!!!!!!!
Antall ord: 290
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sissa.
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Des 2004 18:40
19
Lokalisering: sørlandet

Innlegg av sissa. »

Lone skrev:
Olav Moldestad skrev:
Lone skrev:
Føniks skrev:

Si meg en ting!!!!!!!!! Eier DU denne tråden? Dette forumet? Eller er du fremdeles helt på Jordet?

Javel!!!!!!!!!! Jeg har vært på Skillingmark. Jeg var på tur sammen med DEG og MR Tom Benjaminsen!!
Det er VELDIG merkelig hvordan to synske personer kan ha såå ULIK oppfatning av energier!!!!!!!!!!!!!
Vi var tre stykk mennesker som koste oss med fine energier. Det siste stk menneske blåste dette såå enormt opp!!! Snakket vås om hvordan skrik og skrål skulle vine gjennom huset!! Pøh!! :lol:

DU vet like godt som meg at Tom sov i disse sengene!!!!!! Eller har du mistet evnen til å HUSKE også!!

Å mine evner eller ei skal du bare holde deg laangt unna!! FY FAEN å DU er simpel OLAV!!!!!!!!!!!! :twisted: Ikke minst FREKK!!!!!!!!!!!
JØSS! :shock:
Antall ord: 294
Livet er sjelens jordreise.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Lone skrev:
Olav Moldestad skrev:
Lone skrev:
Føniks skrev:

WOW :shock:
Antall ord: 293
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

hehe

ja Tom sov i den ene sengen, som vist nok ikke tilhørte gården, det sa han selv.
Har ikke bryd meg om det du kaller "dine evner" har aldri interessert meg, og vil aldri gjøre det heller.
Morsomt å se hvor du driter deg ut hver gang jeg skal spørre deg om noe, eller kommenterer noe du sier.

*flirer igjen*
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Lokalisering: Sarpsborg

Re: hehe

Innlegg av Lone »

Olav Moldestad skrev:ja Tom sov i den ene sengen, som vist nok ikke tilhørte gården, det sa han selv.
Har ikke bryd meg om det du kaller "dine evner" har aldri interessert meg, og vil aldri gjøre det heller.
Morsomt å se hvor du driter deg ut hver gang jeg skal spørre deg om noe, eller kommenterer noe du sier.

*flirer igjen*
Jeg vet ikke lengre hva jeg skal si deg jeg. Denne sjikaneringen fra deg har vart så lenge nå. Jeg håper folk gjennomskuer deg til slutt :shock:
Antall ord: 93
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Petter skrev:Jeg har bare en ting å si: Hendene over dyna! [-X

Gleder meg maaaaaassse til gærningtreffet utti skauen :) :)
neida petter jeg og sissa holder henda utenfor soveposen vi.. thihi
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Lone skrev:
Olav Moldestad skrev:ja Tom sov i den ene sengen, som vist nok ikke tilhørte gården, det sa han selv.

*flirer igjen*
Jeg vet ikke lengre hva jeg skal si deg jeg. Denne sjikaneringen fra deg har vart så lenge nå. Jeg håper folk gjennomskuer deg til slutt :shock:
sjikane, ja vel,.. hehe ja regner med folk kjenner til deg og den kjeften din også.. men vær så snill å slutt med dette spydige greiene dine ok?
orker faen meg ikke mere krangel og mas fra deg nå, nå er jeg lei
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av larsrolle »

Lone skrev:

*flirer igjen*
Ta dette på pm - unødvendig med offentlig skittentøyvask hmmm :)
Antall ord: 106

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

larsrolle skrev:
Lone skrev:

*flirer igjen*
Ta dette på pm - unødvendig med offentlig skittentøyvask hmmm :)
helt enig Lars..
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

wee

Jeg gleder meg til mat lagingen jeg og kyllinggryten til larsrolle..
det skl bli kjempekoslig, og jeg gleder meg mest til å treffe dere alle andre også, så dette blir spenende :)
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
19

Re: wee

Innlegg av larsrolle »

Olav Moldestad skrev:Jeg gleder meg til mat lagingen jeg og kyllinggryten til larsrolle..
det skl bli kjempekoslig, og jeg gleder meg mest til å treffe dere alle andre også, så dette blir spenende :)
Håper folket liker mat med smaaak på :D
Litt så du kan svette i panna :lol:
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links