helgemann skrev:Eh, lilja:
Det har vært eksempler på at en syk person har oppsøkt en healer for å få hjelp, men denne healeren har sett på vedkommende, og sagt at: "nei, desverre, deg kan jeg ikke hjelpe med...".
Du må jo huske på det, at den som gir healing, setter igang en prossess i kroppen, healeren overfører bare energiene. En ondartet kreft, kan hverken kroppen eller healeren helbrede. Kanskje dempe smertene, men ikke mer. En AdHD sykdom, er jo en "psykisk" sykdom som ligger i hodet. Det er en form for "skade" i hjernen. Og dette kan man ikke gjøre noe med. Selv om hjernen er et utrolig instrument. De fleste som har migrene, har oppsøkt healere, men de har fått svar på, at dette kan de ikke hjelpe med.
Ikke meningen å være krass eller ufin nå. Men hva slags healere er det du har pratet med. Ondartet kreft har "vi" VELDIG god erfaring med. Jeg har selv vært med på å fjerne en kreft svulst.
Når det gjelder psykiske sykdommer som ADHD mener jeg at her er det energi banen som er i ubalanse. HEALING ER ENERGI!!!!!!!
Hvorfor i alle dager skal man ikke kunne hjelpe med det! Kanskje ikke "fjerne" ADHD en men gjøre den mildere....