Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDemoner

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Tom_33 skrev:
ToneG skrev:
Tom_33 skrev:Ehhh.... :-#
Da er det vel heller bedre å la være å poste innlegg Tom!! :)
Nei...hvorfor det?? Du skjønte jo tydligvis hva jeg ville fram til?? ;-)
Ja, men jeg syns kanskje du kan spare deg for slikt.. Har jo sett de kommentarene flere ganger, å selv om det er virkelighetsfjernt for din del så er det ganske alvorligt for dem som er rammet av slikt.. Da er den kommentaren litt kjip!!!
Du kan jo ikke sette deg inn i det alikevel Tom, så hvorfor ikke heller unnlate å svare... Eller svar iallefall litt mere høflig..
Vennlig hilsen Tone
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fjottemor

Innlegg av fjottemor »

At ikke du klarer å skille virkelighet fra fantasi synes jeg er ganske alvorlig. Dette er noe du bør ta virkelig på alvor.
Uten sammenligning forøvrig så kan jeg si at en stor del av pasientene vi hadde på en akutt-psykiatrisk post jeg jobbet på hadde samme problem.

Hvorvidt en reell demon er involvert i denne eksen din skal jeg overhodet ikke uttale meg om. Jeg har aldri sett demoner, aldri hørt dem eller noen ting. Så jeg er ikke noen ekspert og skal ikke uttale meg i det hele tatt. Alt jeg kan si er at det er fint du er kommet deg vekk fra denne fyren. Han høres ikke god ut, demoniesert eller ikke.

Good luck.
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Veldig spesielt. Men en ting jeg kom til å tenke på. Når han er "normal" vet han om sin tilstand. Husker han noe etterpå?
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DeLaMorte
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Mar 2005 21:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av DeLaMorte »

Bjørn: Det er det jeg mener med at det blirlitt for sci fi for meg. og har virkelig etterlatt sine spor.

Asbjørn: TAKK for din troverdighet..betyr utrolig mye for meg.

Fjottemor: jeg skjønner hva du mener, men altså det er underbevisstheten min som ikke klarer å skille en ting fra en annen. DVS at hvis jeg ser en svart skyffe i speilpilde etc tror jeg automatisk noe er på ferde. Jeg SER og VET bedre. Men har blitt en god del ødelagt, men ikek noe jeg ikke har kontroll over. Klarte jeg å stå imot incubus, klarer jeg dette!

Wiz vicious: Når han er normal så vet han om han ja. Han har vokst opp med han inni seg og er godt kjent med han. (er/var) Han husker deler, men ikke alt. Jeg har testet han en del, tester han umilig kan ha forutsett.

Jovian: var dette jeg mente med Ny-paganist. altså boklært. Wicca presten er utdannet arkeolog og har en del peiling. Jeg har også snakket med en katolsk prest ved St theresias kirke i hønefoss, og sjaman som vet litt om demoner. En gammel sjaman(68 år) så disse er ikke ny-lærte.
De synske er også synske av slekt, født og opplært ikek av denne siva ultramind greia. Eksen min gikk siva ultramind og han bare lo av de tingene jeg fortalte han. så ikke tro det er slike folk. har litt bedre kontakter enn som så.

Jeg har klypt meg i armen OFTE. det er vondt for meg, fordi jeg har enda ikke klart å akseptere alt som har skjedd. men det betyr ikke at minnene går bort.

Jeg har sett at hvis jeg kontakter medisinsk personell at jeg blir lagt inn p psykiatrisk og jeg har det HELT BRA i den "normale" verdenen. men hvis du mener at jeg burde søke lege pga det paranormale så¨er alle inne her gale da?

Jeg kan godt høre på dere, men hverken det JEG eller DERE sier kan dokumenteres som fakta. Det har sine bevis på hver sin side, men jeg vil ikke høre ting som: "du burde søke lege" eller "dette høres ikke ut som noe overnaturlig, men som en hjernefeil"

TROR dere virkelig ikke jeg har søkt svar i den "normale" verdenen først?

Jeg trenger ikke tips til o det var en demon eller ikke for JEG vet og ANDRE vet. hva dere tror angår ikke meg, er ikke her for å overbevise dere om demoners eksistens. Jeg trenger støtte fra dere i form som HVORDAN beskytte meg, HVORDAN fylle han med positiv energi og ikke negativ etc.

blessed be
Antall ord: 453
gubben og gamla satt og dro og ikke fikk opp roooota... hadde de hatt han enmann der så hadde de fått opp roooota..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Har han et ønske om å bli kvitt demonen?
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DeLaMorte
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av DeLaMorte »

som nevnt i innledninga, så sier han at tre engler kom og hentet demonen, fordi han(mennesket) skjønte han var skadelig og ville bare ondt. Men jeg stoler ikke helt på at den er borte, selv om jeg ikke merker han lenger. Er ikke mitt problem lenger...lar det ligge.. vil helst glemme alt sammen. og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne tro det var noe medisinsk, men jeg vet med hele mitt hjerte at det ikke var det..
Antall ord: 80
gubben og gamla satt og dro og ikke fikk opp roooota... hadde de hatt han enmann der så hadde de fått opp roooota..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Ikke for å være respektløs, men må vel bare si meg enig i det som Jovian sier.

Og Tone...dette er et diskusjonsforum, jeg kan faktisk si hva jeg mener om det som blir lagt ut her, DU gjør det så hvorfor ikke jeg? Jeg kunne sagt akkurat hva jeg mente, men jeg kjenner etterhvert reaksjonene her inne og gidder ikke krangle. Det har egentlig ingenting for seg. *s*
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Tom_33 skrev:Ikke for å være respektløs, men må vel bare si meg enig i det som Jovian sier.

Og Tone...dette er et diskusjonsforum, jeg kan faktisk si hva jeg mener om det som blir lagt ut her, DU gjør det så hvorfor ikke jeg? Jeg kunne sagt akkurat hva jeg mente, men jeg kjenner etterhvert reaksjonene her inne og gidder ikke krangle. Det har egentlig ingenting for seg. *s*
Selv om du har egne meninger Tom, så betyr det ikke at de er riktige! Du er da ikke noen ekspert selv om du har en "demon" i avetaren din.. hehe eller? Kjenn slikt på kroppen eller opplev det på en annen måte før du kan si du vet noe om slikt. Men svar hva du vil, jeg bare la inn en vennlig beskjed til deg :wink:

Ha en fortryllende dag
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

ToneG skrev:
Tom_33 skrev:Ikke for å være respektløs, men må vel bare si meg enig i det som Jovian sier.

Selv om du har egne meninger Tom, så betyr det ikke at de er riktige! Du er da ikke noen ekspert selv om du har en "demon" i avetaren din.. hehe eller? Kjenn slikt på kroppen eller opplev det på en annen måte før du kan si du vet noe om slikt. Men svar hva du vil, jeg bare la inn en vennlig beskjed til deg :wink:

Ha en fortryllende dag
Helt greit det Tone... *S*
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

...men Tone...når mine meninger og de opplevelser av virkeligheten jeg har ikke må være riktige...hvorfor er dine eller DeLaMorte sine det da??
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fjottemor

Innlegg av fjottemor »

Tom_33, dette siste var egentlig et veldig godt og sentralt spørsmål!
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

...selvfølgelig... :mrgreen:
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Tror nok at hvis opplevelsene til delamorte er 100% lik det hun beskriver så er det noe ikkemedisinsk. Men hvis man leter etter en demon vil man finne det.
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

>Wiz Vicious skrev:Tror nok at hvis opplevelsene til delamorte er 100% lik det hun beskriver så er det noe ikkemedisinsk. Men hvis man leter etter en demon vil man finne det.
Japp...det man vet eksisterer er eksisterende!! ;-)
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DeLaMorte
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av DeLaMorte »

jeg ville ikke tjent noe på å overdrive historien uansett. Jeg kommer aldri til å lete etter fler demoner. For min egen del så er de forferdelig skremmende. Men det er jo desverre noen som blir forført og ledet av ondskap..
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links