Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoe som går igjen og som plager familien ekstremt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
shadymademe
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2012 15:07
12
Kjønn (valgfri): Jente
Blitt takket: 2 ganger

Noe som går igjen og som plager familien ekstremt

Innlegg av shadymademe »

God dagen!
Jeg har to småsøsken på 4 og 5 år som sover på rommet jeg hadde for noen år siden. Om natten kommer de skrikende til meg eller foreldrene og sier det er noen på rommet. Dette skjer nesten hver natt og jeg synes det er synd de ikke skal få søvnen de trenger.

Jeg husker selv når jeg hadde rommet at det skjedde snåle ting der. Døra åpnet seg uten at det var trekk og bestefars bilde rørte ofte på seg. Jeg brukte å legge bildet ned fordi jeg sørget veldig mye over han og hver natt våknet jeg av at bildet ble satt opp uten at noen gjorde det. Jeg skjønte raskt at det var bestefar som gikk igjen og passet på meg når jeg begynte å konsentrere meg isteden for å føle redsel og sansene stemte etterhvert hvor jeg en dag la igjen ark og papir uten at noen var tilstede i huset hvor jeg hadde skrevet Hvem er her og svaret jeg fikk var Emil som er min bestefar.

Det jeg derimot lurer på nå er hvordan jeg får bort det som er på rommet til småsøskene mine. De sier selv at de ser bestefar i huset, men de sier det er noe andre som plager dem om natten. De beveger på dukkene og lekene og jeg har selv sett det. En dag ble jeg forbanna og gikk innpå der og stor kjeftet på hva enn som var der fordi jeg var lei av at han eller hun skulle plage de stakkars små barna. Da dukket en slags skygge opp og jeg så to røde øyne. Vi sto og stirret på hverandre en liten stund før den forsvant.

Dette skjer ochså flere steder over huset blant annet på mamma og stefar sitt rom hvor noen slår av og på tvn hvor man bare ser tv knappen blir pushet inn og tvn skrur seg på. Skygger har ochså blitt observert og blant annet på stua så både jeg og mamma at bildene ble kastet ned av veggen.

Jeg tar dette med ro derfor plager de ikke meg så mye. Jeg har lært meg å akseptert dem at det er ikke noe man kan gjøre, men jeg må innrømme at jeg er dritt lei av å være redd i mitt eget hjem selv om jeg bor på internat, men å komme hjem i helgene å plutselig venne seg til igjen at dører blir slengt, livredde unger, ting som beveger seg og skygger som dukker opp er svært plagsomt. Moren min ochså lei derfor spørr vi her om dere som har litt mer peiling.

Familien min og venner ser på meg som klarsynt på en måte fordi jeg kan se og kommunisere hvis jeg stopper å overse ting og bare bestemmer meg for å bruke evnen, men disse i huset er altfor en stor oppgave for en 17 åring som meg. Jeg har tenkt at en renselse hadde vært tingen, men ettersom jeg vet det er noe ondt i huset i tillegg er jeg ganske skeptisk. Vi kontaktet åndens makt ikke for så lenge siden og vi fikk beskjed om å sende bilder inn av huset. Vi avlyste hele greia nettopp fordi alt ble værre i huset. Ting ble mye værre. Det går ikke en dag før noe skjer og først når vi sa høyt ifra til dem at ta det med ro vi avlyste hele greia fordi dere hisser dere opp så har det blitt litt roligere.

Noen som har tips til hva man kan gjøre?
Antall ord: 615
When I see you all my fears show up and this happens in nightmares, but I never wake up...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Morten.B.F
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Nov 2012 19:08
12
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- Noe som går igjen og som plager familien ekstremt

Innlegg av Morten.B.F »

Halo ja.
Fra en nybegyner til en annen innen for dette klarsynhets greiene så ville jeg først finni ut av historien om huset og grunden det står på. kan kansje finne noe der, om noen er drept der, har bodd i huset eller på stedet der det står som var så egoistiske at de ikke ville gi slipppå det. for det du har der er definetift ont ja. Så kan du gå inn på linken her og ringe til det mediumet som bor nermest deg: https://www.eksperthjelp.no/index.jsp?r ... ertise=780

Når du har evner, noe som er både skummelt og interesangt, så kan det være en god ide til å prøve og utvikle dem ;) det er verfal hva jeg prøver og gjøre :)
jeg har tidligere bet om hjelp på dette og alt som er sakt der finner du på linken under ;)
: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 19&t=24850

Lykke til med dette :mozilla_wink:
Antall ord: 169
Verden er bare så god som du gjør den.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lollalei
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Sep 2012 15:13
12
Blitt takket: 1 gang

- Noe som går igjen og som plager familien ekstremt

Innlegg av lollalei »

Jeg vil anbefale dere begge og kontakte phil phillips. Han jobber med unge klarsynte og underviser dem gratis. Ring han og slå av en prat og spør hva det er som befinner seg i huset ditt. :-)
Jeg har vært på kurs med denne mannen og der skjedde det noen meget spesielle hendelser. Han er veldig seriøs og flink til det han gjør.

Her er en link til hjemmesiden hannes: http://www.philphillips.no/
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - Noe som går igjen og som plager familien ekstremt

Innlegg av Lilja »

lollalei skrev:Jeg vil anbefale dere begge og kontakte phil phillips. Han jobber med unge klarsynte og underviser dem gratis. Ring han og slå av en prat og spør hva det er som befinner seg i huset ditt. :-)
Jeg har vært på kurs med denne mannen og der skjedde det noen meget spesielle hendelser. Han er veldig seriøs og flink til det han gjør.

Her er en link til hjemmesiden hannes: http://www.philphillips.no/
Unnskyld meg, jeg mener ikke å ødelegge noen illusjoner, altså. Men Phil Philips er vel mest opptatt av å bruke posisjonen sin til å sjekke opp disse unge (kvinnelige) klarsynte... :bandit
Min vennekrets er ikke SÅ stor, men jeg kjenner to som har fått "personlig veiledning" etter kurs, som plutselig opphørte med sure miner da han fant ut at jentene ikke var interesserte i noen affære med ham. Bilde

Det finnes så mange dyktige mennesker der ute, som gjerne hjelper dem som trenger det. Bruk jungeltelegrafen, så dukker nok den rette personen opp ;)
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links