Opplever ikke noe slikt selv, men har mange venner og familiemedlemmer som har opplevd mye rart. Kaffekopper som har levitert med masse vitner, tunge kommoder som er blitt kastet ut fra veggen og langt ut på gulvet, visuelle syn, radioer og lys som slår seg av og på, ting som kastes rundt i hus, skjeer som har bøyd seg osv osv.
Vet ikke om det er jeg som tar det altfor naturlig, om jeg mangler antenner for slikt, eller om vi har vært "heldige/uheldige" alt ettersom, og unngått slike hus. Jobber faktisk for å betale for tilgang til slike steder
Bruker tiden på å lese meg opp på det, og kan mye teoretisk. Hadde vært artig med et slikt treff, ja, om vi alle spleiser på kost og losji så kunne det blitt en artig kveld/natt.
Mye som forvirrer meg. Om folk oppfatter en energi, så er det rart at man fanger opp alder og kjønn. Heller derfor mer at man fanger opp noe feminint eller maskulint som enten er knyttet til energien eller eksisterer uavhengig av energien.
Personlig ville jeg koblet det til type 3 og 4 spøkelser:
3 -FRITTGÅENDE SPØKELSER:
Dette er spøkelser som kan oppnå kontakt med de levende.
Disse er ikke bundet til et spesielt sted, men de er bundet til jordkloden.
Disse spøkelsene kan følge etter og man anbefales å klart si ifra om at de ikke får lov til å følge oss hjem.
Disse spøkelsene kan vandre rundt i f.eks en husrekke.
Noen rekkehus og borettslag har slike spøkelser, og man hører av og til om at «Den husrekken har spøkelser».
4 -INFORMANTER:
Dette er spøkelser som kommer med en bestemt beskjed og viser seg kun den tiden det tar å gjøre oss oppmerksom på hva de vil vise oss, ofte ikke mer enn en eller to ganger.
Disse spøkelsene kan vise seg for å få hjelp til å spore opp kroppen sin hvis de for eksempel er blitt drept og liket er skjult, de kan vekke folk for å varsle om brann eller vannlekkasjer, de kan vise seg for å fortelle at de har dødd, eller de kan vise seg for å hjelpe til med andre ting.
Disse spøkelsene forsvinner når du har hørt på hva de vil si og de har fått informert om det de vil.
Informanter er mer skjeldne, fordi det må ha skjedd f.eks drap på stedet og det er ikke noe som skjer i enhver hage. Reagerer hundene på dette? Har dere selv forsøkt å få kontakt med dette, eller bidratt til at det dukker opp? Har andre som har bodd der opplevd det samme? Er det noen link mellom når hun ble drept og når dere oppdaget henne? (Tidsmessig).
Er dette noe dere ønsker å bli kvitt, eller er det bare trivelig med besøk?