Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDøren åpner seg, lamper faller ned. what to do?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
anderssxd
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Mai 2012 14:53
12

Døren åpner seg, lamper faller ned. what to do?

Innlegg av anderssxd »

Hei :) jeg har merket at noe ikke er som det skal hjemme hos meg. Det første store jeg oppdaget var forje vinter. Jeg lå våken en natt i juleferien, jeg lå å så på TV og satt på PCen, plutselig så åpner romdøren min seg. Jeg blir naturligvis livredd og går å lukker den, jeg sjekker også at vinduet ikke var åpent (noe det ikke var). Når jeg var kommet tilbake til sengen skjedde det samme på nytt, å jeg er helt 100% sikker på at jeg lukket døren helt, jeg er også helt sikker på at de andre i huset lå å sov i etasjen over.
Det andre jeg har opplevd er at en lampe har falt ned mens jeg var på motsatt side av rommet. Lampen var festet til pulten min med en slags skru/klemme mekanisme, som jeg er helt sikker på var skrudd hardt til. Også denne gangen var vinduet lukket.

Jeg har også opplevd endel småting som at pcene mine slår seg på, og at ting har blitt flyttet og bevegd på. Senest nå nettopp ble noe på nattbordet mitt bevegd på.

Jeg begynner å bli lei av måtte være redd inne på mitt eget rom, og lurer på hvordan jeg kan bli kvitt problemet. På forhånd takk.
Antall ord: 219

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Døren åpner seg, lamper faller ned. what to do?

Innlegg av Kiara »

Les tråden, besatt eller overvåket..? Du finner den under aktive emner! Se om der kan være noe for deg å prøve. Eller søk her inne etter flere tips.. ;)
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Døren åpner seg, lamper faller ned. what to do?

Innlegg av jeditrond »

Noen forsøker kanskje å komme i kontakt med deg, men vær bestemt og si at de får oppføre seg ordentlig. Det er ditt rom, ikke deres :)
Antall ord: 29
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links