Hei godt folk, på denne spennende siden
Er ny medlem på denne siden men har lest en del her tidligere.
Det usynlige har i mange år intresert meg og har vel frivilig eller ufrivilig hatt en del kontakt med den andre siden, har også vert med på vellykede oprasjoner for og skape fred i urolige hus men har nå møtt på ett problem som jeg ikke engang har kompetanse til og vurdere.
Var i en bolig der det skulle vere en del uforklarlige hendelser men verken jeg eller min venn kunne finne noen energier, fåreslo at personen som bodde i denne leiligheta skulle flytte dersom problemene ble for stor, har ikke møtt denne leietakeren men det hører med at personen har utenlans opprinnelse og følges opp av psykiatri osv i norge.
Denne personen er nå flyttet til en annen leilighet hvor uroen fortsetter og øker i omfang, flere personer som via sitt arbeid har oppholt seg i personens bolig har opplevd de samme uforklarlige hendelsene, lyder er vanlig og dører kan åpne seg mens dem sitter og ser på, mange nekter nå jobbe med denne personen, personen selv er suesedalsk og føler seg konstant forfulgt av energier, sykiatrien sier det ikke er skysofreni
Har fått en henvendelse på ny om og vurdere leiligheten personen bor i nå men føler dette er noe jeg ikke har kunskaper til, denne energien virker for meg ikke være av den snille typen noe som jeg har liten erfaring på, og ønsker heller ikke denne erfaringen iallefall ikke uten kompetent hjelp.
Kan denne personen være forfugt av en energi som er ute etter og terorisere? eller er det noe annet som skjer?
Hvordan hjelp trenges hær?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Besatt? eller forfulgt av uforklarlige hendelser?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2012 23:54
- 12
Besatt? eller forfulgt av uforklarlige hendelser?
Antall ord: 293
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
- Besatt? eller forfulgt av uforklarlige hendelser?
For meg høres det ut som om dette er ting personen selv forårsaker, gjerne ubevisst.
Psykokinese {link} / poltergeist{link} er ofte forårsaket av folk med ustabilt sinn, gjerne ungdom i pubertet osv..
Les mer på linkene over...
A
Psykokinese {link} / poltergeist{link} er ofte forårsaket av folk med ustabilt sinn, gjerne ungdom i pubertet osv..
Les mer på linkene over...
A
Antall ord: 41
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Ja, Asbjørn har rett, disse hendelsene kommer av personens egen sykdom. Personen drar til seg negative ting av egen "fri" vilje. Det er personen som trenger hjelp, ikke leiligheten. Og i første omgang må sykdommen behandles, da vil de andre problemene bli håndterbare. Mulig personen bare trenger en liten innføring i hvordan ikke "ønske" på seg slikt noe.
Antall ord: 62
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
Jeg ville også holde en god knapp på dette;
Det kan godt være at en ånd, gjenblivende sjel (altså en avdød person som ikke har gått over) som har funnet det interessant og henge seg på denne personen, det har skjedd før og kan skje igjen. Av og til så skjer det også at de henger seg på sensitive personer nettopp fordi at de har evner til og merke dem, ta energi ifra dem osv (ofte tar ånder energi ifra mennesker så de er i stand til og gjøre fysiske ting - det har jeg fx sett i Åndenes makt) og grunnen til at de henger seg på sensitive person er som merker dem er også for og bli sett og hørt og for at de trenger hjelp, for det er jo nokså kjedelig at ingen legger merke til dem.
Det kan godt være at en ånd, gjenblivende sjel (altså en avdød person som ikke har gått over) som har funnet det interessant og henge seg på denne personen, det har skjedd før og kan skje igjen. Av og til så skjer det også at de henger seg på sensitive personer nettopp fordi at de har evner til og merke dem, ta energi ifra dem osv (ofte tar ånder energi ifra mennesker så de er i stand til og gjøre fysiske ting - det har jeg fx sett i Åndenes makt) og grunnen til at de henger seg på sensitive person er som merker dem er også for og bli sett og hørt og for at de trenger hjelp, for det er jo nokså kjedelig at ingen legger merke til dem.
Antall ord: 145
Hide post links |